Nokia users ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een goed idee! En ik heb whatsapp nog, iPhone users within my reach
Het lukt nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef YipYip het volgende:
Best handig dat pingen voor seks...maar wtf doen jullie allemaal nog hier dan??
quote:
Maar whatsapp en msn welquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een goed idee! En ik heb whatsapp nog, iPhone users within my reach
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Murmeli het volgende:
Je vrouw zei dat jullie uit eten gingen
Ik rem mezelf daar heel erg in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik niet. En als ik boos ben ben ik niet leuk
quote:
Interestingquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik rem mezelf daar heel erg in.
Totdat de bom barst
Ben ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nou nooit gedacht dat jij snel op de kast bent te krijgen
Nah, ik ben best liefquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
jij lijkt me geen katje wat je zonder handschoenen aan kunt pakken.
kan ik me voorstellen. maar ik kan het ook niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best kut. Soms is boos worden zo ontzettend fijn
Ja maar ik heb geen Nokia users op Whatsappquote:
Posten dat we pingen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef YipYip het volgende:
Best handig dat pingen voor seks...maar wtf doen jullie allemaal nog hier dan??
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Nokia users op Whatsapp
Ik ging 2 dagen terug ineens helemaal door het lint waar mn moeder bij was... om niks. Die schrok zich wildquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen. maar ik kan het ook niet.
of beter gezegd, ik kan wel boos worden, maar ik weet die frustratie niet kwijt te raken.
Ik doe nooit ergens iets op uit, maar er zijn bepaalde zaken die niet het beste in mij naar boven halen, om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik rem mezelf daar heel erg in.
Totdat de bom barst
twitter!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef Tally het volgende:
[..]
O ik kannie pingen
[..]
Maar whatsapp en msn wel
Geen whatsapp en jou niet op MSN.quote:
Tuttefrutten?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, ik ga even douchen en tuttefrutten enzo![]()
Masturberen met behulp van de douchekop!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een zeker iets wat vrouwen doen
What made you doubt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu, dat heb je al eens vaker gezegd. maar ik twijfel nog steeds een beetje.
Dat heb ik ook nog ja! DM word veelvuldig gebruiktquote:
Want je hebt geen msn?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen whatsapp en jou niet op MSN.
verleden jaar zo kwaad geweest dat ik door ramen en deuren wilde slaan, of gewoon m'n hand kapotslaan tegen de muur. maar uiteindelijk houd ik mezelf altijd tegen. Ook schreeuwen of schelden lukt dan niet. heel irritant.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ging 2 dagen terug ineens helemaal door het lint waar mn moeder bij was... om niks. Die schrok zich wild(ik ook) Maar toen was ik het wel allemaal even kwijt
lolquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Masturberen met behulp van de douchekop!
Dat dan weer wel.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een zeker iets wat vrouwen doen
Ach sooo...silly me...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Masturberen met behulp van de douchekop!
Als er geen nummers uitgewisseld worden, gaat dat nergens heen uiteraardquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Waar moet het heen met de algemene ontwikkeling
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenHonderdduizend dingen uit mn kast trekken en make up opdoen en mn haar doen etc etc etc. Vrouwendingen. Ineens kwam tuttefrutten bij me op en ik vond het toepasselijk
Je hebt voor gedronken en je gaat nog ff stappen in het bruisende Zaandam?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenHonderdduizend dingen uit mn kast trekken en make up opdoen en mn haar doen etc etc etc. Vrouwendingen. Ineens kwam tuttefrutten bij me op en ik vond het toepasselijk
Die honderdduizend dingen waar ze het over heeft zijn dildo's, vibrators, anal beads en tepelklemmen.quote:
Uiteraard. Ik ga op de enige zaterdagavond in de week niet thuis zitten? Nouja, technisch gezien welquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt voor gedronken en je gaat nog ff stappen in het bruisende Zaandam?
Ik noem dat klaarmaken, maar tuttefrutten is leuker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
wat schattigquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
lol
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die honderdduizend dingen waar ze het over heeft zijn dildo's, vibrators, anal beads en tepelklemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |