Dat zeg ik, masturberen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
Ik noem dat klaarmaken, maar tuttefrutten is leuker.
Ik soms ook, maar ik had daar vunzige reacties op verwacht, niet op tuttefrutten.. Boy was I wrongquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem dat klaarmaken, maar tuttefrutten is leuker.
Klinkt als een romantische, gevoelige en tedere vrouwquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die honderdduizend dingen waar ze het over heeft zijn dildo's, vibrators, anal beads en tepelklemmen.
Je zou bijna gaan denken dat pingen beter is dan seksquote:
En gewoon nog nooit toegevoegdquote:
Cheers matequote:
Niet jouw schuldquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar ik had daar vunzige reacties op verwacht, niet op tuttefrutten.. Boy was I wrong
Hou dat maar in gedachten als je naakt en vastgebonden op haar bed ligt en ze bewerkt je met al die dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt als een romantische, gevoelige en tedere vrouw
Kaarslicht, romantische muziek en double-headed dildo's, de droom van elke vrouwquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een romantische, gevoelige en tedere vrouw
Maar dan is er geen probleem toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ga op de enige zaterdagavond in de week niet thuis zitten? Nouja, technisch gezien welmaar toch...
Waar is het ooit fout gegaan?quote:
Ik ben aan het wachten tot er iemand thuis komt waar mee ik seks kan hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat pingen beter is dan seks
Zeg ik ergens van niet dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan is er geen probleem toch?Dan ben je lekker stappen en lol maken, avond is dan goed toch?
Hoe kom ik naakt en vastgebonden op haar bed terecht?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat maar in gedachten als je naakt en vastgebonden op haar bed ligt en ze bewerkt je met al die dingen.
GHB m'n bestequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom ik naakt en vastgebonden op haar bed terecht?
Je was te lui om mijn mailadres toe te voegen vanuit mijn fotoboek.quote:
Daar zal ze wel haar onderdanen voor hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
Hoe kom ik naakt en vastgebonden op haar bed terecht?
Klinkt aannemelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Tally het volgende:
Je was te lui om mijn mailadres toe te voegen vanuit mijn fotoboek.
Die heeft er tot voor kort gestaan
Zou ze dat echt nodig hebben denk je?quote:
Dacht dat je in een eerder topic zei dat jij je verveelde want nog thuis en zo. Of ik ben het bier niet meer gewend, dan zag ik het verkeerdquote:
Doet het ertoe wat ik denk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ze dat echt nodig hebben denk je?
Ik dacht van nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou ze dat echt nodig hebben denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |