visolie tabletten (omega 3) en wheyshakesquote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Mopst3r het volgende:
Watvoor supplementen worden er hier zoal gebruikt?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 13 december 2010 15:43 schreef Spartacus911 het volgende:
Zink is nodig bij de opbouw van eiwitten en daarmee voor de groei en vernieuwing van weefsel. Daarnaast speelt het een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten
Start 3 januari met 2 potten epozine + CytoSport - Complete Whey Protein 2 x 2,270KG. Goed voor 6 weken en mocht het goed blijven gaan dan gaat er nog 3 weken verlenging komen icm met een creatineproduct (nog niet uitgezocht) welke na de 3 weken nog 3 weken door gaat. Eiwitten worden hierna weer gewisseld met de standaard whey shake van revolutions en super protein voor als ik naar bed ga...quote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Mopst3r het volgende:
Wat meer in depth: zink loopt de binding van IGF-1, IGF-2 aan IGFBP-III en IGFBP-V in de weg, en idem met IGFIIR naar de IGF1R. Verder speelt het ook een belangrijke rol bij conversie van T4 naar T3. Zonder voldoende zink kan dejodase zijn werk niet doen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:43 schreef Spartacus911 het volgende:
Zink is nodig bij de opbouw van eiwitten en daarmee voor de groei en vernieuwing van weefsel. Daarnaast speelt het een rol bij de opbouw en afbraak van koolhydraten
Dat is toch zo met ZMA?quote:Op maandag 13 december 2010 16:03 schreef Spartacus911 het volgende:
zink zou het beste voor het slapengaan ingenomen moeten worden ivm testosteron levels, al weet ik de exacte reden niet meer.
Zink zal (vrijwel) geen invloed hebben op je testlevels, gezien iemand in een bulk daar wel voldoende voor binnenkrijgt, misschien in een cut.quote:Op maandag 13 december 2010 16:03 schreef Spartacus911 het volgende:
zink zou het beste voor het slapengaan ingenomen moeten worden ivm testosteron levels, al weet ik de exacte reden niet meer.
Mijn ratio vandaag is 31:42:27 (handig, zo'n appquote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef Diabox het volgende:
Transvetten zoveel mogelijk vermijden (is niet zo heel moeilijk trouwens).
150gr vet is geen probleem, zorg gewoon dat je 'n degelijke verhouding hebt van je k/e/v.
Zelf zorg ik gewoon dat ik altijd ruim zit met m'n eiwitten, m'n koolhydraten concentreer rondom m'n training en ontbijt, en voor de rest maak ik me niet zo druk over de ratio carbs/vetten.
Crap, me app houd een andere volgorde aan.quote:Op maandag 13 december 2010 20:41 schreef Diabox het volgende:
Ratio k/e/v van 31/42/27? Ik zit meestal rond de 45/30/25.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=346329quote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef TonyMalony het volgende:
Wie heeft er trouwens een recept (of meerdere recepten) voor het maken van "protein bars"? In de winkel kosten die dingen belachelijk veel geld en volgens mij kun je het thuis net zo goed maken + stukken goedkoper.
Ging m'n biceps niet hard trainen (sterker nog, ik ging m'n biceps geeneens trainen), maar schoot er al in bij het pakken van een dumbbell.quote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef TonyMalony het volgende:
Waarom dan ook zo hard je biceps trainen als je al pijn had?
Wie heeft er trouwens een recept (of meerdere recepten) voor het maken van "protein bars"? In de winkel kosten die dingen belachelijk veel geld en volgens mij kun je het thuis net zo goed maken + stukken goedkoper.
momenteel ff niets, ik train nu toch niet echt zwaar. Zodra ik mijn hand weer volledig kan gebruiken ga ik wel weer aan de whey/dextrose en vlot daarna denk ik ook maar creatine erbij. Moet toch wat schade inhalen van de afgelopen maandenquote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Mopst3r het volgende:
Welke app voor welke phone en wat kan die allemaal?quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Mijn ratio vandaag is 31:42:27 (handig, zo'n app)
Oke, thanks mate!
- Vitamine Dquote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Mopst3r het volgende:
MyNetDairy voor de IPhone. Dagelijkse inname bijhouden, makkelijk te voeren per ontbijt, lunch, avondeten en snacks. Je kan ook zelf eten toevoegen (erg fijn), daarnaast ruimte voor beweging, gewicht, grafieken over gewicht tot en met je medicijnen, die houd ie ook bij. Mooi spul.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke app voor welke phone en wat kan die allemaal?
aminozuren is alleen om snel herstel van je spieren te krijgen. weet dus niet wat het te doen heeft met afvallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef 33 het volgende:
Mijn moeder wil graag beginnen met afvallen en graag wil ze aminozuren gebruiken als supplement. Wat zou ze kunnen gebruiken? Puur om af te vallen.
Ik heb al wat gegoogeld, maar kom niet echt ver.
Nee: geen aminozuren.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef 33 het volgende:
Mijn moeder wil graag beginnen met afvallen en graag wil ze aminozuren gebruiken als supplement. Wat zou ze kunnen gebruiken? Puur om af te vallen.
Zo heb ik het haar precies gezegd, maar moederlief wil per se aminozuren omdat ze ergens heeft gelezen dat het 'werkt'. Aangezien ik zelf nooit supplementen in aminozurenvorm heb gebruikt en er weinig van af weet, vroeg ik het maar hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee: geen aminizuren.
Daarnaast: als je structureel en duurzaam je lichaam wilt veranderen moet je structureel je gedrag aanpassen. Alleen pilletjes slikken (welke dan ook) gaat je moeder niet helpen.
Wat dan wel:
- goed eten en drinken (gezond, regelmatig, voldoende)
- goed bewegen (krachttraining is erg geschikt om mee af te vallen)
- goed slapen
- regelmatig dagritme
Een erg goede site voor (met name) vrouwen is Slank en Sterk.
logischer zou zijn als ze eiwitshakes neemt, omdat deze je maag goed vullen, en eiwit shakes weinig kollhydraten bevatten en ook neit in vet omgezet worden. verder hebben aminozuren weinig effect op afvallen lijkt mequote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef 33 het volgende:
[..]
Zo heb ik het haar precies gezegd, maar moederlief wil per se aminozuren omdat ze ergens heeft gelezen dat het 'werkt'. Aangezien ik zelf nooit supplementen in aminozurenvorm heb gebruikt en er weinig van af weet, vroeg ik het maar hier.
Zelf gebruik ik Creatine monohydraat, er zitten wel flinke tussenposen in, ongeveer 6 weken op, 6 weken af.quote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Mopst3r het volgende:
Ik werk sinds 1996 als gewichtsconsulente. Zeg maar tegen je moeder dat afvallen het onderwerp bij uitstek is waarvan er meer onzin dan feiten in gedrukte vorm (al dan niet op internet) zijn gepubliceerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef 33 het volgende:
[..]
Zo heb ik het haar precies gezegd, maar moederlief wil per se aminozuren omdat ze ergens heeft gelezen dat het 'werkt'. Aangezien ik zelf nooit supplementen in aminozurenvorm heb gebruikt en er weinig van af weet, vroeg ik het maar hier.
ik probeer al jaren mijn moeder te overtuigen... maar het werd pas waarheid toen de weight watchers met iets 'revolutionairs' kwam wat ik al jaren zeiquote:Op woensdag 15 december 2010 14:12 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ik werk sinds 1996 als gewichtsconsulente. Zeg maar tegen je moeder dat afvallen het onderwerp bij uitstek is waarvan er meer onzin dan feiten in gedrukte vorm (al dan niet op internet) zijn gepubliceerd.
Ja weight watchers. Nog niet eens de slechtste. Maar mijn collega was gestopt er mee te werken omdat ze er depri werd. Elk jaar dezelfde mensen met yoyo klachten. Geen blijvend resultaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:26 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
ik probeer al jaren mijn moeder te overtuigen... maar het werd pas waarheid toen de weight watchers met iets 'revolutionairs' kwam wat ik al jaren zei
Je hebt alleen iets aan aminozuren supplementeren (BCAA's doel ik hiermee op) om je spieren zoveel mogelijk te behouden in een cut. EAA's kunnen gebruikt worden in een bulk om je eiwitsynthese boven basaal niveau te brengen. Maar op zich heeft het allemaal geen effect op afvallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee: geen aminozuren.
Daarnaast: als je structureel en duurzaam je lichaam wilt veranderen moet je structureel je gedrag aanpassen. Alleen pilletjes slikken (welke dan ook) gaat je moeder niet helpen.
Wat dan wel:
- goed eten en drinken (gezond, regelmatig, voldoende)
- goed bewegen (krachttraining is erg geschikt om mee af te vallen)
- goed slapen
- regelmatig dagritme
Een erg goede site voor (met name) vrouwen is Slank en Sterk.
Vraag haar eens of ze weet wat aminozuren zijn, of waar aminozuren vandaan komen. En als ze daar antwoord op gegeven heeft, welk soort aminozuren ze dan zoekt. Er zijn veel verschillende soorten (maar weinig nuttige).quote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef 33 het volgende:
het stond in de Libelle, dan is het zo. laat derquote:Op woensdag 15 december 2010 20:17 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vraag haar eens of ze weet wat aminozuren zijn, of waar aminozuren vandaan komen. En als ze daar antwoord op gegeven heeft, welk soort aminozuren ze dan zoekt. Er zijn veel verschillende soorten (maar weinig nuttige).
je antwoord mijn vraag ook met een vraag, slimmerd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:48 schreef kidkash19 het volgende:
hmmm een vraag beantwoorden met een vraag, ik zou zeggen ga eens wat meer onderzoek doen waarom een Smith machine niet echt een ideale machine is, zeker niet voor de BP.
Los bankdrukken zorgt ervoor dat je de omliggende spieren ook traint wat natuurlijk altijd een + is. Kan je een bepaald gewicht niet drukken zet dan gewoon je ego opzij en ga lichter met losse stang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |