kaasquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
Nog tip voor beleg op het brood?
Heb steeds kipfilet...
Nou om te beginnen heb ik nog wel een stukje brug te koopquote:
die melk is zeker nodig omdat anders die droge klont helemaal niet weg te werken isquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:47 schreef robuust89 het volgende:
Halve bak kwark+schep whey+beetje melk=
Rookvlees? Eieren? Tonijn? Kalkoen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
Heb steeds kipfilet...
Vandaar dat ik hem goed in mijn ass voel, en dat ik dusdanig vooruitgang boek dat het zelfs mn vriend opvaltquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zijn je enkels.
En om zó ver (tot de uiterst fysiek mogelijke positie) te gaan bij gewichttraining is niet alleen gevaarlijk, maar ook nog eens ineffectief, de spanning komt op je pezen en gewrichten te staan ipv op je spieren.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Mr.J het volgende:
Kook nu mijn kip voor een uurtje of 3 zodat je net kippensoep hebt.
Behalve wat al genoemd is heb ik ook wel eens een of andere light smeerkaas met sambal, verrassend veel eiwit en weinig vet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
Heb steeds kipfilet...
Dat verband wat je hier legt slaat nergens op. Als je het op een goede manier diep doet pak je je glutes stevig aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem goed in mijn ass voel, en dat ik dusdanig vooruitgang boek dat het zelfs mn vriend opvalt
en dat allemaal doordat je iets dieper gaat... knap hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem goed in mijn ass voel, en dat ik dusdanig vooruitgang boek dat het zelfs mn vriend opvalt
bij 3/4 squats voel jij je bips niet zo intens niet nee... of ben je iemand die brult dat hij 250kg squat en eigenlijk maar 5/6 gaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef krioro het volgende:
Dat verband wat je hier legt slaat nergens op. Als je het op een goede manier diep doet pak je je glutes stevig aan.
Geen idee hoe je erbij komt, maar nee, ik ga zo diep mogelijk op een verstandige manier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
bij 3/4 squats voel jij je bips niet zo intens niet nee... of ben je iemand die brult dat hij 250kg squat en eigenlijk maar 5/6 gaat
Dat zou ik nog niet durven beweren. Al heb ik gisteren eergisteren 160 kilo gesjouwd met het in elkaar zetten van mijn home gym (Smith Machine). Morgen nog wel even de boutjes vastdraaien, ander verplichtingen... zaterdag/maandag/woensdag ga ik KT doen. Voor het eerst dus. En per donderdag elke ochtend cardio.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Spartacus911 het volgende:
Caroline... ben jij een bodybuildster?
Gluteus maximus ja, ofwel je ass. Je punt is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef krioro het volgende:
Dat verband wat je hier legt slaat nergens op. Als je het op een goede manier diep doet pak je je glutes stevig aan.
Het geheel wordt de glutes genoemd, gluteus maximus is 1 van de 3 gluteal spieren.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Gluteus maximus ja, ofwel je ass. Je punt is?
Pics?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:01 schreef caroline88 het volgende:
Miss Modern Times alle boutjes zitten strak.
quote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Gluteus maximus ja, ofwel je ass.
Dank je Diabox.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het geheel wordt de glutes genoemd, gluteus maximus is 1 van de 3 gluteal spieren.
quote:
Ik zeg niet dat je je spieren niet zwaar belast, je belast ze niet optimaal en doet het op een gevaarlijke manier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat verband wat je hier legt slaat nergens op.
met bankdrukken train je in principe als je het goed doet geen biceps.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:32 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom komt spierpijn meestal pas na 48uur? Pfff me bicepsWel lekker getrained
In hoeverre train je met bankdrukken nou je biceps?
Ben sinds 2 weken begonnen met trainen. Begin altijd met 15min cardio, dan 3 oefeningen per groep en 2 groepen per dag, goed begin? 3 Setjes en dan meestal 20 reps. Met bankdrukken hoe ik het iets zwaarder. 20 reps - 12 reps - 10 reps en 8 reps
Ik moet hier toch op inbreken.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:20 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dank je Diabox.
[..]
[..]
Ik zeg niet dat je je spieren niet zwaar belast, je belast ze niet optimaal en doet het op een gevaarlijke manier.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:45 schreef Diabox het volgende:
Op woensdag 8 december 2010 12:01 schreef caroline88 het volgende:
Miss Modern Times alle boutjes zitten strak.
Pics?
Ledzep en ik denken er redelijk hetzelfde over, dus dat klopt wel :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef CarbonC het volgende:
@Fugie: het lijkt wel een LedZep reactie.
Verder: met welke oefeningen kun je je heupen flexibeler maken?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik moet hier toch op inbreken.
Jouw mening is dat met een full squat je niet optimaal zou trainen het gevaarlijk is. Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Full squat is, mits juist uitgevoerd, in prinicipe superieur aan een parallel squat (grotere rom etc.). Maar voor iedere normale ziel een parallel squat al meer dan voldoende. Omdat een full squat technisch een stuk moeilijker is, ben ik het wel met je eens dat je onnodig risico neemt. Je zal met parallel squat dezelfde resultaten behalen met minder kans op grote blessures.
Verder is het volgens mij zo dat de 'diepte' van een squat wordt bepaald door de flexibiliteit in je heupen/hamstrings. Hoe flexibeler je daar bent, hoe makkelijker het is om een rechte rug te behouden tijdens de oefening en en hoe dieper je kan gaan. Vrouwen hebben daar een licht voordeel aangezien zij over het algemeen wat 'flexibeler' zijn.
Dus wil je perse diep squatten, zal je vooral aan de flexibiliteit van je heupen moeten werken. Daar zijn specifieke oefeningen voor, maar ook tijdens je squats elke net een beetje dieper gaan kan ook. Doe dat wel met een laag gewicht, want je wil niet te diep gaan met volle belasting. Dat kan au aan je rug doen.
Mijn advies, ga lekker tot parallel of iets daaronder en laat het full squatten voor de mensen die er hun geld mee verdienen.
hier nog een goede uitleg:
Wat Diabox zegt. Dus aardig verhaal op zich Fugie, maar mijn mening heb je verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Diabox het volgende:
@Fugie, er is 'n verschil tussen 'n full squat en "voorbij je hielen" waar krioro op doelde.
antagonisten samen trainen is ook lekker... om en om biceps/triceps... heb je iig een uurtje armen waar je U tegen zegtquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef Diabox het volgende:
Belasting van antagonisten valt in principe wel mee, ik zelf heb iig. geen problemen met m'n biceps de dag erna trainen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef caroline88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!
Maar mag ik vragen waarom je een Smith gekocht hebt? Dat is toch best een duur apparaat waar je niet extreem veel oefeningen mee kunt doen, toch?
(overigens volgens mij werd er gehengeld naar pics van jezelf)
Mooi hè?
Ja als je met vage verzoeken komt dan krijg je nooit waar je om gevraagd hebtquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:01 schreef CarbonC het volgende:
Mooi!
Maar mag ik vragen waarom je een Smith gekocht hebt? Dat is toch best een duur apparaat waar je niet extreem veel oefeningen mee kunt doen, toch?
(overigens volgens mij werd er gehengeld naar pics van jezelf)
Klopt, deed ik vroegerquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:32 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
antagonisten samen trainen is ook lekker... om en om biceps/triceps... heb je iig een uurtje armen waar je U tegen zegt![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Mopst3r het volgende:
Hey vet topic wist niet dat dit bestond
Waarom cardio?quote:Op maandag 13 december 2010 14:51 schreef z3bra het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Vraagje trouwens.. Wat is de juiste volgorde voor gevorderden? cardio-gewichten-cardio?
Thx
Cardio voor conditie/fitness en vetverbranding.quote:
cardio na krachttraining is t best.quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef z3bra het volgende:
[..]
Cardio voor conditie/fitness en vetverbranding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |