kaasquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
Nog tip voor beleg op het brood?
Heb steeds kipfilet...
Nou om te beginnen heb ik nog wel een stukje brug te koopquote:
die melk is zeker nodig omdat anders die droge klont helemaal niet weg te werken isquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:47 schreef robuust89 het volgende:
Halve bak kwark+schep whey+beetje melk=
Rookvlees? Eieren? Tonijn? Kalkoen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
Heb steeds kipfilet...
Vandaar dat ik hem goed in mijn ass voel, en dat ik dusdanig vooruitgang boek dat het zelfs mn vriend opvaltquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zijn je enkels.
En om zó ver (tot de uiterst fysiek mogelijke positie) te gaan bij gewichttraining is niet alleen gevaarlijk, maar ook nog eens ineffectief, de spanning komt op je pezen en gewrichten te staan ipv op je spieren.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef Mr.J het volgende:
Kook nu mijn kip voor een uurtje of 3 zodat je net kippensoep hebt.
Behalve wat al genoemd is heb ik ook wel eens een of andere light smeerkaas met sambal, verrassend veel eiwit en weinig vet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
Heb steeds kipfilet...
Dat verband wat je hier legt slaat nergens op. Als je het op een goede manier diep doet pak je je glutes stevig aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem goed in mijn ass voel, en dat ik dusdanig vooruitgang boek dat het zelfs mn vriend opvalt
en dat allemaal doordat je iets dieper gaat... knap hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem goed in mijn ass voel, en dat ik dusdanig vooruitgang boek dat het zelfs mn vriend opvalt
bij 3/4 squats voel jij je bips niet zo intens niet nee... of ben je iemand die brult dat hij 250kg squat en eigenlijk maar 5/6 gaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef krioro het volgende:
Dat verband wat je hier legt slaat nergens op. Als je het op een goede manier diep doet pak je je glutes stevig aan.
Geen idee hoe je erbij komt, maar nee, ik ga zo diep mogelijk op een verstandige manier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
bij 3/4 squats voel jij je bips niet zo intens niet nee... of ben je iemand die brult dat hij 250kg squat en eigenlijk maar 5/6 gaat
Dat zou ik nog niet durven beweren. Al heb ik gisteren eergisteren 160 kilo gesjouwd met het in elkaar zetten van mijn home gym (Smith Machine). Morgen nog wel even de boutjes vastdraaien, ander verplichtingen... zaterdag/maandag/woensdag ga ik KT doen. Voor het eerst dus. En per donderdag elke ochtend cardio.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Spartacus911 het volgende:
Caroline... ben jij een bodybuildster?
Gluteus maximus ja, ofwel je ass. Je punt is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef krioro het volgende:
Dat verband wat je hier legt slaat nergens op. Als je het op een goede manier diep doet pak je je glutes stevig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |