quote:Ajacied weg na dreigen met pistool
Ajacied Rene Kofi Osei is per direct prof-af, nadat hij bij Almere City een ploeggenoot heeft bedreigd met een vuurwapen. Dat melden diverse bronnen aan RTL Nieuws.
De 18-jarige Kofi Osei werd door Ajax verhuurd aan Almere City. Het incident vond woensdagochtend plaats vlak voor de training in de kleedkamer van Almere City, dat uitkomt in de Jupiler League.
Hoogoplopende ruzie
Bij een hoogoplopende ruzie met ploeggenoot Christian Ghandu zou Kofi Osei een pistool uit zijn auto gehaald hebben en het tegen het hoofd van Ghandu hebben gezet. Het incident vond plaats voor de ogen van een flink aantal spelers.
Contracten onmiddellijk beëindigd
Zowel Ajax als Almere City willen geen officiële mededelingen doen over het voorval. Wel laten de clubs weten dat het huurcontract bij Almere City en het profcontract bij Ajax met onmiddellijke ingang zijn beëindigd. Kofi Osei was niet bereikbaar voor commentaar. De hele ploeg van Almere City hult zich in stilzwijgen.
Ben geboren in Amsterdam. Daarnaast heeft Omniworld nou niet bepaald een goede indruk achter gelaten in de jaren dat ik tegen ze heb gespeeld. Stelletje arrogante kwallen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:07 schreef Blinker het volgende:
Ik heb meer respect voor mensen die in Almere wonen en voor Omniworld zijn, dan dat ze voor Ajax zijn. Support your locals!
Nee, er is geen hoop meer voor je. IJsselmeervogels heeft al aangegeven niet te willen promoveren. Dus dat houdt in dat Oss promoveert. Ook al zouden ze van de Vogels verliezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:04 schreef vaagjunior het volgende:
er is nog hoop voor ons
als oss niet kampioen word van de topklasse blijven we een jaartje langer
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, er is geen hoop meer voor je. IJsselmeervogels heeft al aangegeven niet te willen promoveren. Dus dat houdt in dat Oss promoveert. Ook al zouden ze van de Vogels verliezen.
Waarschijnlijk wel. Maar de meeste zaterdagclubs willen niet promoveren. Maar het zal nog wel een paar jaar duren voordat er een echte stroom is. Ik denk dat de komende jaren de uit de Jupiler League gedegradeerde clubs na één seizoen weer zullen promoveren. Ik zie nog niet zo snel een "nieuwe" club in het betaald voetbal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:12 schreef vaagjunior het volgende:
[..]dan komt almere zeker in de zondag topklasse?? ik hoop eigenlijk in de zaterdag topklasse want daar zitten leukere clubs
Toch is er nog hoop, alleen moet FC Oss geen kampioen worden van de ZONDAG topklassequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, er is geen hoop meer voor je. IJsselmeervogels heeft al aangegeven niet te willen promoveren. Dus dat houdt in dat Oss promoveert. Ook al zouden ze van de Vogels verliezen.
Als Oss volgende week verliest van Achilles, dan is City veilig. Achilles(zaterdag) en Ijsselmeervogels(zondag) willen allebei niet naar de Jupiler League.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is afgelopenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:58 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Moet het eerst maar afgelopen zijn, blessuretijd is nog niet voorbij en de stand is 2-2
Dat vind ik dus echt waardeloos, als je niet eens wilt.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:56 schreef iBenny het volgende:
Als Oss volgende week verliest van Achilles, dan is City veilig. Achilles(zaterdag) en Ijsselmeervogels(zondag) willen allebei niet naar de Jupiler League.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Kan het Almere City topic misschien weer open?
Almere City FC topic #6: Met pipa's zwaaien in de kleedkamer!
Nu ze voor de 2de keer de playoffs hebben gehaald en ze daar ook nog de 2de ronde lijken te bereiken lijkt het mij wel weer tijd voor wat kletsen over City
Dank!quote:
Wordt het stadion dan aangepast?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan op naar de eredivisie
Naar hoeveel mensen ongeveer, want een 2e Excelsior zit niemand op te wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja. Sinds vorig jaar liggen er verbouwplannen voor mocht er gepromoveerd worden.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Naar hoeveel mensen ongeveer, want een 2e Excelsior zit niemand op te wachten
40.000, exclusief de tweede ringquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Neejoh gewoon lekker Jupiler League blijven. In de Eredivisie gaan ze af als een gieter.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan op naar de eredivisie
Zou het wel grappig vinden als ze promoveren, maar verder hebben ze natuurlijk geen potentie om een echte Eredivisieclub te worden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Sympathiek clubje wel, niks mis mee. Nog leuk voetbal ook
Op korte termijn niet, het is natuurlijk ook een relatief jonge club. Maar wie weet, op de wat langere termijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het wel grappig vinden als ze promoveren, maar verder hebben ze natuurlijk geen potentie om een echte Eredivisieclub te worden.
Wie gaat er nou vrijwillig naar Almere eens in de twee wekenquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op korte termijn niet, het is natuurlijk ook een relatief jonge club. Maar wie weet, op de wat langere termijn
Als ik al in Almere zou wonen (of er vlakbij) zou ik best even gaan kijken nuquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou vrijwillig naar Almere eens in de twee weken
Er wonen 200.000 mensen in Almere. Niemand hoeft er dus naartoe om een aardig stadion vol te krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou vrijwillig naar Almere eens in de twee weken
Dat weet ik niet helaas.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uitdaging!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef BB-King het volgende:
Ben bang dat dit topic nooit de eerste pagina zal vullen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uitdaging!
Hoewel ik het gevoel krijg dat ik het in mijn eentje moet gaan doen![]()
![]()
Maar vrijdag dus, 20.45 gaan we Willem II slachten.
Ditquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:28 schreef Mark het volgende:
Ik moest echt even kijken waarom dit topic in MyAT stond
Het was dan ook een kick na een kleine 5 jaarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:28 schreef Mark het volgende:
Ik moest echt even kijken waarom dit topic in MyAT stond
OT: ik denk dat Willem II een maatje te groot is, al hebben ze de laatste tijd weinig laten zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |