Roep eens wat dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Zonder cynische opmerking? Dan ben ik weg hier!
Zoiets?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb Wendy gemist op de nederlandse televisie.
Imagine is iets uit mijn jeugd, en ik heb het nummer nog nooit zo verneukt teruggehoord.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
"Alles komt weer terug, ookal is het uitgekauwd of afgedankt. Jij dus ook."
Je hebt de rest gemist?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Benny
Net op tijd voor de uitslag, zie ik...
Wat zei je dan???quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Miam: het is moeilijk om te klikken zo snel als dit topic gaat, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik het over Ewbank had....
ja, kwartje was gevallen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Miam: het is moeilijk om te klikken zo snel als dit topic gaat, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik het over Ewbank had....
dat wijf heeft het slechtste in me los gemaakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten
Nu Pheno nog
Ik vroeg me al af, sinds wanneer is HJ brabants?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat een misser, Henk-Jan Smits, hij doet Marc-Marie na met een slistong
GMTAquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat een misser, Henk-Jan Smits, hij doet Marc-Marie na met een slistong
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
Jij bent net als alle andere Popstars-kandidaten benden peil
Joanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef UltraR het volgende:
Favoriet: Joan
Slechtste: Joshua & dingetje
Oneerlijkst: Pearl die twee keer mag binnen de reguliere optredens.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:02 schreef UltraR het volgende:
Favoriet: Joan
Slechtste: Joshua & dingetje
Oneerlijkst: Pearl die twee keer mag binnen de reguliere optredens.
Melanie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Joan = Melanie kloon en nogal mislukt ook
Lenny was briljant vandaag.quote:
Ja beetje wel qua uiterlijk, alleen qua stem ook niet...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het echt net Mart Smeets.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Karina het volgende:
Wat een vreselijk programma, ik snap echt niet dat iemand dit leuk vindt.
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja beetje wel qua uiterlijk, alleen qua stem ook niet...
Ik vind eigenlijk ook alleen de gelijkenissen zoeken leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Karina het volgende:
Ze spreekt de naam van haar dochter ook zo dichtgeknepen uit alsof ze zit te poepen.quote:
Nee, Martijn is lekker met z'n "ik moest werken".quote:
Ik heb ook het idee dat ze normaal iets vrolijker zijn samen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Injetta het volgende:
Ik vind Wendy en Martijn beiden erg geforceerd overkomen.
Het is niet relaxed en enthousiast.
Ze lachen niet echt, ze doen gewoon veel te gemaakt en opgefokt.
precies, ik vind em niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Blaxje het volgende:
Wat is Nigel toch een kleurloos figuur zeg
[Ik geloof het wel... behalve ditquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof geen hout van die tussenstanden.
En dat terwijl ie Nigel Brown heet whaahahahaaa.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef Blaxje het volgende:
Wat is Nigel toch een kleurloos figuur zeg
Ik heb ook met verbijstering gekeken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Karina het volgende:
en chipmunk?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Raffaela een kutwijf vind ?
omdat je door bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Ik geloof het wel... behalve dit
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef doeka het volgende:
Zegt-ie nu net dat Jennifer voorlopig veilig is?
Stond dat naam van dat kind daar dan verkeerd op?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
Ook Raffaéla weet haar ding te doen met de autocue.
neequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Jeniifer een kutwijf vind ?
Ze ziet dat Ewbank er wel mee weg komt.quote:
En de Carice bril, zoals 20 anderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Karina het volgende:
Wat ziet Raffa er uit zeg, met die rare bloem in haar haar en sowieso zit haar haar nogal, uh, stom.
Mijn lieve lieve kamperjohnny.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef mootie het volgende:
Van wie kunnen jullie je voorstellen dat er echt een album komt, met muziek die bij ze past, geen doorsneeballads en geleuter?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze ziet dat Ewbank er wel mee weg komt.
Bizarquote:
Sarina zal geen ballads en geneuzel gaan doen... denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef mootie het volgende:
Van wie kunnen jullie je voorstellen dat er echt een album komt, met muziek die bij ze past, geen doorsneeballads en geleuter?
\quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
Hey, Wendy!
- Ja?
Ga eens op de rails liggen met je oor om te luisteren of er een trein aan komt.
neequote:
zie je't voor je.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zult dat maar moeten zingen in de live-shows.
Maar dat is de danser... niet Charlotte.quote:
quote:
Ja geniaal nummer.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
De band 'Script'.
Het is "THE Script', onkundige hoer.
Martijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
is er überhaupt iemand die hier niet word afgekraakt
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Tuurlijk niet. We vinden alles kut, daarom kijken we ook!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben, omdat ie gewoon goed isquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Ewbank die OEHOEHOEHOEHOEHOE moet doen. De brandweer zal uitrukken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zult dat maar moeten zingen in de live-shows.
Vodafone wil een programma er om heen hebben. Er moet nog gestemd worden via SMS!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Injetta het volgende:
Heeft Geert Wilders nou nog niet die man eruit geflikkerd??
Die gast faaltquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
Henkjan is weer aan het azijnzeiken:
Charlottetb Wat zijn ze goed he?? #tvoh kan nu al helemaaaal niet meer wachten tot wij mogen!![]()
about 2 hours ago via ÜberTwitter
henkjansmits @Charlottetb Vind je? Jij bent sowieso beter dan wat ik tot nu toe heb gehoord.
about 2 hours ago via Twitter for BlackBerry® in reply to Charlottetb
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
De band 'Script'.
Zo kiezen we over een aantal jaar de minister presidentquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vodafone wil een programma er om heen hebben. Er moet nog gestemd worden via SMS!
Gebeurt ook niet...quote:
Maak je geen zorgen. Als je Popstars/Idols niet kunt winnen, win je dit programma helemaal nietquote:
Nog niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Injetta het volgende:
Heeft Geert Wilders nou nog niet die man eruit geflikkerd??
Oh zegt ie dátquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Cee het volgende:
"Schup mar tege die bal jonge, 't is oe moeder nie!"
Het programma heet dan MPOH. En het duurt 3 maanden totdat we de winner hebben...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo kiezen we over een aantal jaar de minister president
hyundai rot opquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Hyundai het volgende:
Lenny rot op
Lenny rot op
Lenny rot op Lenny rot op
Lenny rot op Lenny rot op
Hahaha. En er is een wildcardquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het programma heet dan MPOH. En het duurt 3 maanden totdat we de winner hebben...
Ben je wel lekker in je hoofd??quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
De band 'Script'.
Bij Jennifer zat je zeker ff op de wcquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Zehra het volgende:
Jennifer, Ben en Pearl waren mijn favorieten.
ja maar dat gebeurt ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
Joshua en Davy moeten er iig uit... de rest maakt me niet uit
Ik, nee nog steeds niet. Maar ik zie wel dat je Joan hebt gevondenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Magics het volgende:
Bedoelde iemand deze als Pearls evenbeeld? [ afbeelding ]
Nee... en al die mensen die haar in de top 2 hebben geplaatst ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij Jennifer zat je zeker ff op de wc
Gaat-ie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hyundai rot op
hyundai rot op
hyundai rot op hyundai rot op
hyundai rot op hyundai rot op
JAAAAAAAAAAAAAAAAA sprekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Magics het volgende:
Edit: Ik doel op het paard
Dus...quote:It's been confirmed. Take That will be on "The Voice Of Holland" on November 26th. Sad news ... tickets are sold out! #TVOH #TakeThat
Even check...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je wel lekker in je hoofd??
Ik doel op het paard hequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik, nee nog steeds niet. Maar ik zie wel dat je Joan hebt gevonden
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
Maar ik zie wel dat je Joan hebt gevonden
ze kan NIET zingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
En waarom zou Jennifer er uit moeten?![]()
Ik denk dat eerder die hippie met gare stem in aanmerking komt.
Joan mag van mij ook weg, kan niks met die stemquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
En waarom zou Jennifer er uit moeten?![]()
Ik denk dat eerder die hippie met gare stem in aanmerking komt.
Hahaahahahahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
!
Wat een wijvennijd hier zeg.
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jouquote:
Nee hoor, ik vind het een beeldig meisje en volgens mij is ze heel aardig, maar ze moet niet zingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
!
Wat een wijvennijd hier zeg.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga jullie allemaal opgeven voor de Los Angeles The Voices prijsvraag.
Okequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat paard meer Joan eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Magics het volgende:
Edit: Ik doel op het paard
Nou die jury is toondoof... Ze prezen iedereen de hemel in. Hoe valser ze zongen des te fantastischer ze het vonden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jou
Onverstandig, want het gewoon fixed. Zusje van, dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jou
Nee. nee wijvennijd! Denk aan het jurkje van Raffa! Ook jaloezie!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het een beeldig meisje en volgens mij is ze heel aardig, maar ze moet niet zingen
Nee, dat er zoveel toondoven op FOK lopen te zeiken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Guanabana het volgende:
Ewbank veilig?? Dat dit kan in Nederland!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat The Script een rapper was
Och meidje tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee, dat er zoveel toondoven op FOK lopen te zeiken!
GMTAquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou die jury is toondoof... Ze prezen iedereen de hemel in. Hoe valser ze zongen des te fantastischer ze het vonden.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat The Script een rapper was
Tuurlijk. Denk ik ook. Ze hebben er geen belang bij om de besten door te laten gaan of de populairsten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Onverstandig, want het gewoon fixed. Zusje van, dus
ik heb helaas absoluut gehoor en dat was in dit geval een straf...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |