quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga jullie allemaal opgeven voor de Los Angeles The Voices prijsvraag.
Nou die jury is toondoof... Ze prezen iedereen de hemel in. Hoe valser ze zongen des te fantastischer ze het vonden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jou
Onverstandig, want het gewoon fixed. Zusje van, dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Zehra het volgende:
[..]
LOL... dat is JOUW mening. De jury dacht er héél anders over en hun mening schat ik net even wat hoger in dan die van jou
Nee. nee wijvennijd! Denk aan het jurkje van Raffa! Ook jaloezie!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het een beeldig meisje en volgens mij is ze heel aardig, maar ze moet niet zingen
Nee, dat er zoveel toondoven op FOK lopen te zeiken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Guanabana het volgende:
Ewbank veilig?? Dat dit kan in Nederland!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat The Script een rapper was
Och meidje tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee, dat er zoveel toondoven op FOK lopen te zeiken!
GMTAquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou die jury is toondoof... Ze prezen iedereen de hemel in. Hoe valser ze zongen des te fantastischer ze het vonden.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat The Script een rapper was
Tuurlijk. Denk ik ook. Ze hebben er geen belang bij om de besten door te laten gaan of de populairsten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Onverstandig, want het gewoon fixed. Zusje van, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |