Nog niet..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef Injetta het volgende:
Heeft Geert Wilders nou nog niet die man eruit geflikkerd??
Oh zegt ie dátquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Cee het volgende:
"Schup mar tege die bal jonge, 't is oe moeder nie!"
Het programma heet dan MPOH. En het duurt 3 maanden totdat we de winner hebben...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo kiezen we over een aantal jaar de minister president
hyundai rot opquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Hyundai het volgende:
Lenny rot op
Lenny rot op
Lenny rot op Lenny rot op
Lenny rot op Lenny rot op
Hahaha. En er is een wildcardquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het programma heet dan MPOH. En het duurt 3 maanden totdat we de winner hebben...
Ben je wel lekker in je hoofd??quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
De band 'Script'.
Het is "THE Script', onkundige hoer.
Bij Jennifer zat je zeker ff op de wcquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Zehra het volgende:
Jennifer, Ben en Pearl waren mijn favorieten.
ja maar dat gebeurt ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
Joshua en Davy moeten er iig uit... de rest maakt me niet uit
Ik, nee nog steeds niet. Maar ik zie wel dat je Joan hebt gevondenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Magics het volgende:
Bedoelde iemand deze als Pearls evenbeeld? [ afbeelding ]
Nee... en al die mensen die haar in de top 2 hebben geplaatst ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij Jennifer zat je zeker ff op de wc
Gaat-ie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hyundai rot op
hyundai rot op
hyundai rot op hyundai rot op
hyundai rot op hyundai rot op
JAAAAAAAAAAAAAAAAA sprekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Magics het volgende:
Bedoelde iemand deze als Pearls evenbeeld? [ afbeelding ]
Edit: Ik doel op het paard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |