Ohw zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja die Ben: " Ik stond helemaal te trillen "
quote:
Nee joh, ze heeft hangende oogleden, die Pearle.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ben is grooooooooooooooooooooooooooooooooootquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Hyundai het volgende:
[..]
if i were a BOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!1111EINS EINZZZZZ.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh niet dit schreeuwnummerDaar springen de ramen ook van.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:22 schreef Janetje het volgende:
Ik kan dit nummer echt niet meer horen...
Whahaha, dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Injetta het volgende:
Aiiii. stem begeeft het.... Zal wel keelontsteking hebben...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Simon is niet knap van dichtbij
Jammerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Kut, ze vloog een paar keer de bocht uit
mwaquote:
Herstelde wel weerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Kut, ze vloog een paar keer de bocht uit
Jij vond Johnny Rosenberg beter?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef livelink het volgende:
Helaas, dit was echt het minst goede wat ik gehoord heb, vanavond.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nick wel
Ik heb ze wel eens van dichtbij gezien
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft ze nou een lui oog of ogen die afwijkend draaien?
Hier ook ja! Erg vervelend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF is er met FOK! aan de hand dat je niet meer normaal kan scrollen in het forum???
Nergens last vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
WTF is er met FOK! aan de hand dat je niet meer normaal kan scrollen in het forum???
Ik zag hem enorm lachen bij Ushi en Loesie, nou ik viel bijna van de bank. Bakkes maar dicht houdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nick wel
Ik heb ze wel eens van dichtbij gezien
Ligt aan jou...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Simon is niet knap van dichtbij
Minder vals in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij vond Johnny Rosenberg beter?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef Maartel het volgende:
Nu zie ik ineens iedereen als Muppet
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Wat een poepjurk hebben ze haar aangemeten trouwens.
Ik vind het meeste jurycommentaar kudt. En ze zouden die mensen toch begeleiden? Dat is nou net een beetje interessanter dan alle producten van Vodafone...quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag hem enorm lachen bij Ushi en Loesie, nou ik viel bijna van de bank. Bakkes maar dicht houden
Moet je je scroll refreshfactor aanpassen, staat waarschijnlijk standaard op 10 sec.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef Maartel het volgende:
Nu zie ik ineens iedereen als Muppet
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Nick nog gaat zingen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen effe douchen. TV Kantine neem ik wel op.
Niemand hier trouwens die snapt waarom dat duet Pearl/Simon er was?
geen idee, maar het klonk echt lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Prrrrr, zei er iemand 'kat'?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nick is trouwens ook aardiger dan Simon.... Simon is een beetje kattig
Sullen ze allemaal dan wel een keer doen komende uitzendingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Die hebben respectievelijke de kampers en bakvissen achter zich, die gaan heus wel door met zo'n achterbanquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Rosenberg en dat duo mogen er dus uit da's wel duidelijk nu,...
Ik wil ze wegquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef Anonymousz het volgende:
joshua en devi
ze gaan door wedden
Eenschquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Rosenberg en dat duo mogen er dus uit da's wel duidelijk nu,...
Maar dat gaat niet gebeuren, want Rosenberg heeft 1 miljoen familieleden die SMSen en dat duo heeft 1 miljoen soppende vrouwtjes
Die moet echt Engels gaan zingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nick nog gaat zingen!
volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef Maartel het volgende:
Komen er eigenlijk nog themaweken of is t gewoon elke week wat willekeurige liedjes?
(Vond t vanavond niet vervelend zo)
nee omdat tienermeisjesquote:
Dit, Johnny moet blijven, Johnny moet winnen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Hyundai het volgende:
Johnny moet wel blijven, ik vind 'm een goede entertainer.
Ja!!! zijn Halleluja versie was echt super!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moet echt Engels gaan zingen![]()
Geen themawekenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef Maartel het volgende:
Komen er eigenlijk nog themaweken of is t gewoon elke week wat willekeurige liedjes?
(Vond t vanavond niet vervelend zo)
Nee, ik ook niet. Johnny en D&j absoluut, maar ik kan niet tegen haar stemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dr niet het slechtst vandaag
ik wel ik moest bijna huilenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dr niet het slechtst vandaag
Ja, ik heb nooit wat met Nick en Simon gehad, maar toen ik dat nummer zag op Youtube...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja!!! zijn Halleluja versie was echt super!!
Jep! Is ook de enige vorm van eye candy die er nog in zit..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit, Johnny moet blijven, Johnny moet winnen.
linkje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nooit wat met Nick en Simon gehad, maar toen ik dat nummer zag op Youtube...
quote:
Met z'n hamsterhoofdje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jep! Is ook de enige vorm van eye candy die er nog in zit..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef JaneDoe het volgende:
over zangeressen gesproken: glennis grace
Nee echt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef JaneDoe het volgende:
Toen ik vorig jaar haar fijne karakter bij Carlo en Irene zag... mijn god wat een arrogante trut is datquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef JaneDoe het volgende:
tnxquote:
Ja ik ook, maar ze blijven te veel hangen in 'hihi, taart in gezicht, haha, hij zegt schijt...'quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Absoluut. Al vind ik de imitaties echt goed.
Shaorn Kipsquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef JaneDoe het volgende:
Oh nee, juist niet. Ik vind het een vreselijk irritant mens met een irritante manier van zingen.quote:
Ik vind Mart Smeets met z'n pen geniaal.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ze blijven te veel hangen in 'hihi, taart in gezicht, haha, hij zegt schijt...'
Las laatst ook zo'n interview waarin Carlo zei 'als mensen een verhaal willen gaan ze maar een boek lezen', dus hij heeft kennelijk ook niet echt de ambitie er wat van te maken.
diekutkanniezinguhquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef JaneDoe het volgende:
boer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef Hyundai het volgende:
Jokertje is stoer!
Barbie is een ......
Cherso is pauper, die mensen verdienen geen aandachtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef Hyundai het volgende:
Jokertje is stoer!
Barbie is een ......
Eensch!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ze blijven te veel hangen in 'hihi, taart in gezicht, haha, hij zegt schijt...'
Las laatst ook zo'n interview waarin Carlo zei 'als mensen een verhaal willen gaan ze maar een boek lezen', dus hij heeft kennelijk ook niet echt de ambitie er wat van te maken.
Nee niet de goeie neus of brauwen ook...quote:
Jokertje lijkt welquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet de goeie neus of brauwen ook...
Ja die lijkt goedquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry prrr het was sterker dan ikzelf
damn wat mooiquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:41 schreef Starlie het volgende:
Ben ook een beetje Lieke van Lexmond moe.... dat mens duikt overal op!
Ik vond vorig seizoen wat tegenvallen en Carlo ineens minder Irene...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... het is alleen jammer dat Irene het ook denkt te kunnen
Ik denk, ik waarschuw je evenquote:
Ja he?quote:
Ik heb het Irene eigenlijk nauwelijks echt goed zien doen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond vorig seizoen wat tegenvallen en Carlo ineens minder Irene...
Hangt er erg vanaf wie hij ook doet.
Echt, ik vond 'm al fantastisch en na De Beste Zangers ben ik helemaal om.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja he?Ik luister het soms en dan gewoon weer 2 keer achter elkaar, zó mooi... ik zal niks meer brullen over dat hij alleen palingzanger is
Luister je dan ook de Nick&Simon cd's?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik vond 'm al fantastisch en na De Beste Zangers ben ik helemaal om.
Heb je ooit die Jesus Christ Superstar musical gezien met Nick en Simon? Ook van een aantal jaren terug. Is ook op youtube te vinden.
FUCK EWBANKquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Zowel #tvoh, Ewbank als Sarina zijn trending topic op Twitter
Komt goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef Hyundai het volgende:
Wie wil de laatste topics even openen, dan kan ik ontspannend op bed gaan liggen met mn laptop
Wordt wel top 3 vrees ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef michiel_merk het volgende:
Straks gaat jenifer ook nog the voh winnen ...let maar op !
Nog niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Luister je dan ook de Nick&Simon cd's?
Kan ook negatief zijn toch? Sarina was zo goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Zowel #tvoh, Ewbank als Sarina zijn trending topic op Twitter
Ik geloof dat ik eerder voor de 3J's zou kiezen van wat ik ervan gehoord hebquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet.Maar ik heb vorige week er wel een paar binnen gehengeld.
Meteen ook maar de 3J's gedaan for the fun of it. Op m'n iPod geknald en het eerste nummer van de 3J's dat op m'n shuffle voorbij kwam pakte me bij de lurven en deed me bijna een traantje wegpinken. Godallejezus wat mooi.
Ik lieg niet.
Gemekker?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Maartel het volgende:
Wat een gemekker, ik kom hier voor mijn rust!
Mijn theorie is dat ze de duets doen bij kandidaten die als eerste optreden, omdat die wellicht door veel mensen 'gemist' worden omdat ze te laat inschakelen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:47 schreef UltraR het volgende:
ff een copy/paste
Wat was dat voor een onbeschrijflijk oneerlijk iets dat Pearl aan haar tweede optreden begint terwijl Esther nog niet aan de beurt is geweest?
tvoh gaat na de battles gewoon vrolijk verder met het woord oneerlijk een geheel nieuwe dimensie te geven.
No way!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:46 schreef michiel_merk het volgende:
Straks gaat jenifer ook nog the voh winnen ...let maar op !
Ja, die laatste onthoud je ook beter, ik ben nr 1, 2 en 3 meer kwijt dan de laatste 3.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat ze de duets doen bij kandidaten die als eerste optreden, omdat die wellicht door veel mensen 'gemist' worden omdat ze te laat inschakelen.
Iets logischers kan ik er niet van maken...
que?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van mijn jeugdherineeringen compleet verneukt.
kutwijf
quote:Has a high pitched voice. Talks to dolphins.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
Zo, heb even heel kinderlijk de WhatTheTrend? op Ewbank veranderd in
[..]Sorry, ik ben 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |