quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef Hyundai het volgende:
Nick ziet eruit als een reus, zo naast Roel
Die van jou ligt begraven onder een heeeeele berg andere #tvoh tweets. Het gaat rete-snel dus je kan het niet makkelijk vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
maarrr ok, maar dan zie ik dus bijv dit staan he
Real-time results for #tvoh en dan een heleboel reacties van mensen, maar waar staat de mijne dan?
Sorry hoor, begrijp geen ruk van dat twitter
Omdat het zo ongelofelijk snel gaat, is er grote kans dat je bericht allang weer voorbij is..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
maarrr ok, maar dan zie ik dus bijv dit staan he
Real-time results for #tvoh en dan een heleboel reacties van mensen, maar waar staat de mijne dan?
Sorry hoor, begrijp geen ruk van dat twitter
Toch een yipyip?quote:
Clementine?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, op zo'n pop met grote druilogen
aaah ok, dan begrijp ik hem geloof ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van jou ligt begraven onder een heeeeele berg andere #tvoh tweets. Het gaat rete-snel dus je kan het niet makkelijk vinden.
Wendy heeft 'genieten', dus Winston moest wat anders kiezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Injetta het volgende:
Winston zegt elke keer dat het ongelofelijk is.... Een beetje zoals Dat waren mooie woorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |