de baas betaaltquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, en nooit meer, kutprovider
yup... dat ben jij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Herinner je toevallig nog ene henrydg van de X-Factor en ESF reeksen?
Ik kan niet kiezen wie ik meer misquote:
nee helaasquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel allemaal leuke nummers
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Wil iemand Symphonic even uitleggen dat foundation niet perse in het schaamhaar hoort?
quote:
Leela jamesquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
Er zijn talloze Amerikaanse negerinnen die zo kunnen zingen.
maar dit is niet the voice of amerikaanse negerinnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
ben jij dat????quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
The Voice of Hollllllandquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
Foundation is voor op je giechel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar zou ik het anders moeten gebruiken dan?
helemaal eeeeensch!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef MissJ het volgende:
Sarina![]()
Echt wel de beste tot nu toe vind ik
staat zo stom bij een manquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Foundation is voor op je giechel.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Hyundai het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar het leek alsof mijn Wiskunde docent op een trompet stond te spelen daarzo
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
Ooooooooooooooooh zij is die dikke van het ESF.
Dan is ze wel flink afgevallen zeg
Neuj toch, toch niet die brede?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
Ooooooooooooooooh zij is die dikke van het ESF.
Dan is ze wel flink afgevallen zeg
Nee, in je schaamhaar staat het lekkerquote:
Zo zing ik inderdaad onder de douche.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef _Arual_ het volgende:
Ja maar, ja maar... Ik heb dit zoiets al zo vaak gehoord.
Gewoon op je gezicht, om oneffenheden te verhullen. Maar als jij er lekker volumineus schaamhaar van krijgt, be my guest!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar zou ik het anders moeten gebruiken dan?
quote:
Voor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Asskimo het volgende:
Zullen we een Wendy-bash-topic openen?
Doe maar niet, dan krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Asskimo het volgende:
Kunnen we niet op Twitter "klagen" over Wendy.... dat lezen ze vast wel bij RTL... wie weet verwijderen ze haar dan nog!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Asskimo het volgende:
Of ze krijgen het druk om tweets te verwijderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Kunnen we niet op Twitter "klagen" over Wendy.... dat lezen ze vast wel bij RTL... wie weet verwijderen ze haar dan nog!
Dat kunnen ze nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze krijgen het druk om tweets te verwijderen.
Raffaella.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb die Idols met Nigel niet gezien. Wie won er toen?
Waar je je maar druk om kan makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef MissJ het volgende:
Wat ik me dus ineens afvraag he![]()
hoe groot zal Roel zijn pik zijn? Is die in verhouding dus ook heel klein of zal hij een gewoon gemiddelde normale maat hebben?
Nikki, toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb die Idols met Nigel niet gezien. Wie won er toen?
Idolsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Waar heeft Nigel eerder mee gedaan? Idols/X-factor?
Maakt twitteraccount #2quote:
Dat vroeg ik me vorige week al af!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef MissJ het volgende:
hoe groot zal Roel zijn pik zijn? Is die in verhouding dus ook heel klein of zal hij een gewoon gemiddelde normale maat hebben?
vind je .. mwah.. hij kijkt niet meer zo raar en bang..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
Nigel is wel beter geworden sinds Idolen
Hahahaha dat vroeg me laatst ook al af.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef MissJ het volgende:
oh gelukkig, ik dacht al dat ik niet spoorde om dat zo ineens te denkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorige week al af!![]()
wat is er mis met de dansersquote:
Deden die mee dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Hyundai het volgende:
Heb bij die dansers een beetje 't gevoel dat ze de kliekjes van So You Think You Can Dance zijn, die bij de achterdeur van de studio staan
Sorry, ik had me vergist, het was Nikki.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
die doet nou ook mee aan the voice![]()
Dat dacht ik ook. Maar hij zat met zn gristenbuddies Charlene en Nikki, toch?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zou hij dit 'Further away' moeten noemen want 'Closer' is zo dichtbij en vunzig en x-rated he.
Net van die springende stervende kikkers.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is er mis met de dansers?
je kunht het aflezen aan de handen, en ROel heeft grote handenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Waar je je maar druk om kan maken
Een van de dansers is Chico, vorige week nog kandidaat en jury-favoriet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Hyundai het volgende:
Heb bij die dansers een beetje 't gevoel dat ze de kliekjes van So You Think You Can Dance zijn, die bij de achterdeur van de studio staan
Oh, dan wil ik Virgil als backing hebben!!quote:
ringtone?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Ziet iedereen ook die aanraakgevoelige plaat onder zijn voeten die ringen tonen? Cool
Een paar valse nootjes????? Wat heb jij in je oren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Op een paar valse nootjes na is dit niet verkeerd
Er doen toch een paar andere mee nu?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de dansers is Chico, vorige week nog kandidaat en jury-favoriet.
En een piklengte van een walrus zekerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunht het aflezen aan de handen, en ROel heeft grote handen
Niet opgevallen. Ik geef gewoon het camerawerk de schuld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de dansers is Chico, vorige week nog kandidaat en jury-favoriet.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef PierreBetfair het volgende:
Nigel kan beter poppers gaan verkopen op Rotterdam CS
Kledingwinkel dacht ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Hyundai het volgende:
Staat ie achter de kassa?!
Oh wacht.. dat doe ik bij mijn bijbaan ook...
Dat is dat flutbandje van "Ik houd van Holland"quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Hyundai het volgende:
Ik denk dat ze in de studio de backing vocals niet horen.. of ze moeten echt doof zijn daar
Trout slapping op zijn Volendams!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Starlie het volgende:
Hoop dat Nick en Simon het ook een keer oneens zijn, ben benieuwd wat voor een tv dat gaat opleveren!
Samsung ripsquote:
Die soppende meisjes op de bank uit Brabant, ik dacht aan Bellaquote:
welk niveau?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:54 schreef Hyundai het volgende:
Dit is vér onder het niveau van Winston..
De rest van de wereld heeft wel een leven?quote:
Ik vind 'm altijd wel goed eigenlijk, beter dan Nicolette of Wendyquote:
praat je tegen jezelfquote:
Wiep!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef Maartel het volgende:
Ik kan zo ff niet meer bedenken wie er volgende week nog zijn.. heb volgens mij al mijn favorieten nu gezien.
Volgende week is Wendy er weerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef Maartel het volgende:
Ik kan zo ff niet meer bedenken wie er volgende week nog zijn.. heb volgens mij al mijn favorieten nu gezien.
ieuwbank mag van mij sowieso opbokkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Pff, Jennifer ook nog. Zij en Ben moeten nu echt iets goeds gaan doen, anders is het exit.
Yipyipquote:
zijn brilquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan Ben niet meer horen, jammer is dat
Nu maar hopen dat zijn optreden de Ben-moeheid weg doet laten gaan
Aldus Jantje Kooijman.quote:Mag ik even stilstaan bij de fantastische dansers bij #tvoh. SYTYCD is mooi vertegenwoordigd met Chico, Angelo en Louis. Trots!
Dus je houdt nog van me?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snapte 'm ook pas toen ik m'n lame-ass reply had gepost.
angelo en chicoquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ben in een Vodafone gesponsord programma, gaat dat wel?
Straks bij de uitslag:quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ben in een Vodafone gesponsord programma, gaat dat wel?
bennyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Straks bij de uitslag:
En de publieksfavoriet was natuurlijk, Vodafone!
de backing is kut, veel te schelquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
Ik denk dat het toch echt die backing vocals zijn vanavond..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ben heeft een beetje een piemelneus... Doet me ook een beetje hier aan denken: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:59 schreef Starlie het volgende:
Ben heeft een beetje een piemelneus... Doet me ook een beetje hier aan denken: [ afbeelding ]
Jammerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de backing is kut, veel te schel
yup.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
Oh nee, ik vind hem niet erg goedthe magic is gone.
doe mij dat gepolijste maar hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dat wel passen bij hem.... Hij zingt alleen niet zo goed. Maar ergens is het wel passend dat rauwe en juist niet zo gepolijste.
FTD?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
Hey, Peter uit FTD zit ook in t publiek
FTD??quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
dit is de eerste aflevering hequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
Ja, nu is dus definitief 't geluid in de studio kut.
FTDquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Maartel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |