de baas betaaltquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, en nooit meer, kutprovider
yup... dat ben jij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Herinner je toevallig nog ene henrydg van de X-Factor en ESF reeksen?
Ik kan niet kiezen wie ik meer misquote:
nee helaasquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel allemaal leuke nummers
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Wil iemand Symphonic even uitleggen dat foundation niet perse in het schaamhaar hoort?
quote:
Leela jamesquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
Er zijn talloze Amerikaanse negerinnen die zo kunnen zingen.
maar dit is niet the voice of amerikaanse negerinnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
ben jij dat????quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
The Voice of Hollllllandquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
Foundation is voor op je giechel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar zou ik het anders moeten gebruiken dan?
helemaal eeeeensch!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef MissJ het volgende:
Sarina![]()
Echt wel de beste tot nu toe vind ik
staat zo stom bij een manquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Foundation is voor op je giechel.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Hyundai het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar het leek alsof mijn Wiskunde docent op een trompet stond te spelen daarzo
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
Ooooooooooooooooh zij is die dikke van het ESF.
Dan is ze wel flink afgevallen zeg
Neuj toch, toch niet die brede?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
Ooooooooooooooooh zij is die dikke van het ESF.
Dan is ze wel flink afgevallen zeg
Nee, in je schaamhaar staat het lekkerquote:
Zo zing ik inderdaad onder de douche.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef _Arual_ het volgende:
Ja maar, ja maar... Ik heb dit zoiets al zo vaak gehoord.
Gewoon op je gezicht, om oneffenheden te verhullen. Maar als jij er lekker volumineus schaamhaar van krijgt, be my guest!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar zou ik het anders moeten gebruiken dan?
quote:
Voor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Asskimo het volgende:
Zullen we een Wendy-bash-topic openen?
Doe maar niet, dan krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Asskimo het volgende:
Kunnen we niet op Twitter "klagen" over Wendy.... dat lezen ze vast wel bij RTL... wie weet verwijderen ze haar dan nog!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef Asskimo het volgende:
Of ze krijgen het druk om tweets te verwijderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Kunnen we niet op Twitter "klagen" over Wendy.... dat lezen ze vast wel bij RTL... wie weet verwijderen ze haar dan nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |