Oh, dan wil ik Virgil als backing hebben!!quote:
ringtone?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Ziet iedereen ook die aanraakgevoelige plaat onder zijn voeten die ringen tonen? Cool
Een paar valse nootjes????? Wat heb jij in je oren?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Op een paar valse nootjes na is dit niet verkeerd
Er doen toch een paar andere mee nu?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de dansers is Chico, vorige week nog kandidaat en jury-favoriet.
En een piklengte van een walrus zekerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunht het aflezen aan de handen, en ROel heeft grote handen
Niet opgevallen. Ik geef gewoon het camerawerk de schuld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de dansers is Chico, vorige week nog kandidaat en jury-favoriet.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef PierreBetfair het volgende:
Nigel kan beter poppers gaan verkopen op Rotterdam CS
Kledingwinkel dacht ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Hyundai het volgende:
Staat ie achter de kassa?!
Oh wacht.. dat doe ik bij mijn bijbaan ook...
Dat is dat flutbandje van "Ik houd van Holland"quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Hyundai het volgende:
Ik denk dat ze in de studio de backing vocals niet horen.. of ze moeten echt doof zijn daar
Trout slapping op zijn Volendams!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef Starlie het volgende:
Hoop dat Nick en Simon het ook een keer oneens zijn, ben benieuwd wat voor een tv dat gaat opleveren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |