Hahahaha dat vroeg me laatst ook al af.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef MissJ het volgende:
Wat ik me dus ineens afvraag he![]()
hoe groot zal Roel zijn pik zijn? Is die in verhouding dus ook heel klein of zal hij een gewoon gemiddelde normale maat hebben?
oh gelukkig, ik dacht al dat ik niet spoorde om dat zo ineens te denkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorige week al af!![]()
wat is er mis met de dansersquote:
Deden die mee dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Hyundai het volgende:
Heb bij die dansers een beetje 't gevoel dat ze de kliekjes van So You Think You Can Dance zijn, die bij de achterdeur van de studio staan
Sorry, ik had me vergist, het was Nikki.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
die doet nou ook mee aan the voice![]()
Dat dacht ik ook. Maar hij zat met zn gristenbuddies Charlene en Nikki, toch?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zou hij dit 'Further away' moeten noemen want 'Closer' is zo dichtbij en vunzig en x-rated he.
Net van die springende stervende kikkers.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat is er mis met de dansers?
je kunht het aflezen aan de handen, en ROel heeft grote handenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:50 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Waar je je maar druk om kan maken
Een van de dansers is Chico, vorige week nog kandidaat en jury-favoriet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:51 schreef Hyundai het volgende:
Heb bij die dansers een beetje 't gevoel dat ze de kliekjes van So You Think You Can Dance zijn, die bij de achterdeur van de studio staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |