quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik word pas 22.. dan kom je daar nog mee weg.. toch?quote:
ik vergeet er nummer 2104 van te makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word pas 22.. dan kom je daar nog mee weg.. toch?![]()
Wat een klote TT joh![]()
sorryquote:
Dat was gisteren maar wel lekker ja, kom net onder de douche vandaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey trev, lekker gejudood? of hoe je het schrijven mag
Achja das ook waarquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was gisteren maar wel lekker ja, kom net onder de douche vandaan
Gelukkig wel want nu lekker weekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achja das ook waarik zit met donderdag in mijn hoofd maar tis al vrijdag :/
gelukkig wel, anders had ik nog een dag meoten werken...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achja das ook waarik zit met donderdag in mijn hoofd maar tis al vrijdag :/
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel want nu lekker weekend![]()
Nog een keer hoi dan maarquote:
jij bent zo gek om op een maandag en een dinsdag te werkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij zo gek bent om in het weekend te gaan werken kan ik ook niks aan doen
Bwhehehe huiliequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
Kijk daarom ben jij dus niet welkom hehPrecies daarom!!!
Denk dat er dan meer werken als op zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent zo gek om op een maandag en een dinsdag te werken
Bis Laterquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker bankhangen![]()
Tot later lieffies
kan je nagaan had ik het uit het FB topicquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
sym kan jij het nummer even veranderen in de TT
hij was te snel![]()
Ladies night bij de bouwmarkt.. dat vind ik soberzo een briljant ideequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
HelleuVerfspullen gehaald
En allemaal kortingsbonnen gekregen want Ladies night
Lachen hoor, nog nooit zoveel vrouwen gezien in ene bouwmarkt
En heel lief, ik kreeg de verf van m'n ouders voor Sinterklaas
![]()
Nouquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en wij komen allemaal schilderen bij jou de 27ste?
Ja, ook allemaal van die klusjesmannen om kasten in elkaar te zetten enzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ladies night bij de bouwmarkt.. dat vind ik soberzo een briljant idee
Ik ook. Regel jij even 30 rollen behang voor me?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ladies night bij de bouwmarkt.. dat vind ik soberzo een briljant idee
Whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ook allemaal van die klusjesmannen om kasten in elkaar te zetten enzoKreeg ik een folder, ik keek em aan en zei "dacht je dat ik dat niet zelf kon
". Die reactie had ie niet verwacht
Want dat soort dingen doe ik gewoon zelf, maak em nou
![]()
Maar wel gratis kerstballen![]()
En 5 euro korting bij een voetbehandeling
En voor de DA een kortings bon
Dus goed verwend vanavond
Wehhehe prachtigquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ook allemaal van die klusjesmannen om kasten in elkaar te zetten enzoKreeg ik een folder, ik keek em aan en zei "dacht je dat ik dat niet zelf kon
". Die reactie had ie niet verwacht
Want dat soort dingen doe ik gewoon zelf, maak em nou
![]()
Maar wel gratis kerstballen![]()
En 5 euro korting bij een voetbehandeling
En voor de DA een kortings bon
Dus goed verwend vanavond
OF jij kunt echt niet behangen OF jij hebt werkelijk geen flauw idee hoe groot je huis gaat wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook. Regel jij even 30 rollen behang voor me?
Jij krijgt die korting ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Regel jij even 30 rollen behang voor me?
Dat is nog eens een luxequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NouNee, ik ga morgen de muur verven, is alles de 27e helemaal spik en span
![]()
kan ik jullie in een mooi huis ontvangen
Ik vind dat zo vervelend, betuttelende mannenquote:
Net of JIJ daar een idee van hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
OF jij kunt echt niet behangen OF jij hebt werkelijk geen flauw idee hoe groot je huis gaat worden
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehhehe prachtigIk weet mijn weg in de bouwmarkt beter te vinden dan Henry
Maar dat komt natuurlijk omdat Freddy bouwvakkert is dus die heeft me geschoold
![]()
[..]
OF jij kunt echt niet behangen OF jij hebt werkelijk geen flauw idee hoe groot je huis gaat worden
Fijne avondquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
koffie babes en hunks,
pezu is er vandor voor vandaag, een hele fijne avond![]()
![]()
laters lovelyquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker bankhangen![]()
Tot later lieffies
jij ook een fijne avond pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
koffie babes en hunks,
![]()
Later PeZuquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
koffie babes en hunks,
![]()
Jonguhquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
30 rollen behang, is dat voor de hele straat?
Ik ben best goed in behangenquote:
Hij wil het heel graag, mannelijk enzo.. Maar ik geloof dat ik nog beter zelf een schroef in de muur kan draaienquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja leuk is dat
En Henry is volgens mij sowieso niet zo'n klussert toch?
1 van de 2 denk ik
Maar gelukkig kun je behang gewoon terugbrengen
Veel plezier met het werkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens aan het werk![]()
laters
werk zequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens aan het werk![]()
laters
Da's wel erg vroeg hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben best goed in behangen![]()
![]()
[..]
Hij wil het heel graag, mannelijk enzo.. Maar ik geloof dat ik nog beter zelf een schroef in de muur kan draaien![]()
![]()
Hij ging ook mn band vervangen laatst.. nu zit er een slag in het wiel![]()
Maar het is een lieverd hoor
![]()
maar als de nieuwe fiets er is blijft hij er verdomme af met zn poten!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel erg vroeg hoorHoewel ik er morgen dus ook om 6 uur uit moet
Trusten mopquote:
De clown is voor Fha, niet voor jou!quote:
Ik zie hem tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
De clown is voor Fha, niet voor jou!
Voor jou heb ik 2 katten die over de schutting willen klimmen.
*edit: of niet.
Hier, 2 katten die over de schutting willen klimmen voor jouquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie hem toch
die clown he![]()
Kjoet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier, 2 katten die over de schutting willen klimmen voor jou.
[ afbeelding ]
Dies liefquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik heb niet eens een koffieappquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Had je gelezen?Ik heb ook een pakje koffie gehad, lol
ik las koffie-aapquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een koffieapp
Voor op je Iphone?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeps.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik kom er net achter dat ik een foutje op de website heb staan
de BDSM avond is volgende week pas en die staat ervoor vanavond op :Q
Lekker handigquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahaha oepsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik weet het, vind het zelf ook best klote dat het op mobiel niet kan, gelukkig kan je nu wel pi's zien en gebruikenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan echt alleen nie multiquoten
Doe mij ook zo'n aapquote:
quote:
De webmaster mag wel oppassen dan, straks bestormt een groep opgewonden mensen met zwepen in de hand hem nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
Allemaal vastbinden en houden tot volgende week. Die mensen hebben de week van hun levenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Allemaal vastbinden en houden tot volgende week. Die mensen hebben de week van hun leven
Lolquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allemaal vastbinden en houden tot volgende week. Die mensen hebben de week van hun leven
ohja dat is waar. Maar die pi's kijk ik bijna nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het, vind het zelf ook best klote dat het op mobiel niet kan, gelukkig kan je nu wel pi's zien en gebruiken
Alleen heeft hij deze standaard staanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat is waar. Maar die pi's kijk ik bijna niet
Pas als ik twijfel als iemand iets zegt.
Vooral bij pezu
whehe ik moest lachen... En werd raar aangekeken door J.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier een tv heb staanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit ff volop in VoH..
Ik kom hier in tijdens de reclames wel ff gluren
doe ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit ff volop in VoH..
Ik kom hier in tijdens de reclames wel ff gluren
ik zit op de laptop voor de TV maar ik zit in het live topicquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier een tv heb staan
Aha zo, ik vind zulke programma's dus niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit op de laptop voor de TV maar ik zit in het live topic
ik zit nu zo lekker op mijn bank he, voetenbank erbij.. Kat naast mijn benen. Echt ik mis alleen wat te drinken en een dekentjequote:
oeh, genietenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit nu zo lekker op mijn bank he, voetenbank erbij.. Kat naast mijn benen. Echt ik mis alleen wat te drinken en een dekentje
Ik wel, de DE Koffiemanager. Alleen voor WIndows trouwensquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
iddquote:
Nee, irritaties voorkomen door netjes weer af te bouwen, maar met een constante liefdequote:
dat ze het maar latenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
De webmaster mag wel oppassen dan, straks bestormt een groep opgewonden mensen met zwepen in de hand hem nog.
whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik zit normaal op de bank tv te kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit op de laptop voor de TV maar ik zit in het live topic
dan loop je wel voor paalquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik morgen mijn rooie SBB pet op doen of loop ik dan voor paal?
doe waar jij je prettig bij voelt, boeien wat een ander denktquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laters
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Doe je wel de groeten aan de KSC?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe je wel de groeten aan de KSC?
je wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
* suikertaartje aait pgr over zijn bolletjequote:
eigenlijk wel natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe waar jij je prettig bij voelt, boeien wat een ander denkt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje aait pgr over zijn bolletje![]()
Deze lenenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje aait pgr over zijn bolletje![]()
Ja want die zie je ook niet elke dagquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk wel natuurlijkDoe ik normaal ook altijd. Ik denk dat ze op zoek zijn naar beelden van "De Bordjesschieter in zijn natuurlijke omgeving"
jajajajaja, gewoon doen wat je anders ook altijd doetquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk wel natuurlijkDoe ik normaal ook altijd. Ik denk dat ze op zoek zijn naar beelden van "De Bordjesschieter in zijn natuurlijke omgeving"
staat prima toch?quote:
Nee. Wel jammer natuurlijk. Ik was te laat getipt, anders was ik er zeker even heen gegaan. Faahkiserp Mehnra heeft er ook niet zo lang gehangen, die had ik wel op tijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja want die zie je ook niet elke dag
Ben jij laatst ook nog op station Herman geweest?
Schweizerische BundesBahnen. De Zwitserse spoorwegen. Dat logo met die witte pijl aan de zijkantquote:
Ja, dat laatste had ik wel gezien, maar wat het dan was...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Schweizerische BundesBahnen. De Zwitserse spoorwegen. Dat logo met die witte pijl aan de zijkant
Ken hem niet, wel op YouTube van ken block gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tanks voor de herinnering, maar deze aflevering ken ik almaar is wel tof met Ken Block
quote:
Is wel nicequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ken hem niet, wel op YouTube van ken block gezien.
Grote kans van, is al een aantal keer er op geweestquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar volgens mij heb ik hem ook al gezien...
Voor wie niet weet waar Faahkiserp Mehnra ligt:quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Wel jammer natuurlijk. Ik was te laat getipt, anders was ik er zeker even heen gegaan. Faahkiserp Mehnra heeft er ook niet zo lang gehangen, die had ik wel op tijd
ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet dat ook nog eens proberen.....
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie niet weet waar Faahkiserp Mehnra ligt:
Ik ook nog eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet dat ook nog eens proberen.....
Lolquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wie niet weet waar Faahkiserp Mehnra ligt:
Eentje verderop?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, weet je wel dan waar station Herman is?
Geen van 2en, ga via Winterswijk en dan Zutphen, lijkt krom maar is het snelst(zit dus wel in de trein die van Arnhem af komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trev reis jij via amersfoort naar zwolle of via arnhem?
wel gezelligquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen van 2en, ga via Winterswijk en dan Zutphen, lijkt krom maar is het snelst(zit dus wel in de trein die van Arnhem af komt) Als ik via Amersfoort zou gaan is wel heel krom
ohja zutphen das waar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen van 2en, ga via Winterswijk en dan Zutphen, lijkt krom maar is het snelst(zit dus wel in de trein die van Arnhem af komt) Als ik via Amersfoort zou gaan is wel heel krom
en bepaald dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
Ja maar in de trein zitten is niet echt bepaalt mijn hobby
Dat is daar niet heel ver vandaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, weet je wel dan waar station Herman is?
Dat is het zeker en ben rond kwart voor 5 in Zwolle op het stationquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja zutphen das waar...
Ja dan is amersfoort best krom
Ook goedquote:
Twee verderop he, Velperpoort zit er nog tussenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar in de trein zitten is niet echt bepaald mijn hobby
En van mij mag jequote:
Ik las eindje verderopquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee verderop he, Velperpoort zit er nog tussen
Jij kunt het wetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee verderop he, Velperpoort zit er nog tussen
Ja affectie... Ze is gewoon een lekker wijfquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nouw.
Laten we het "affectie" noemen
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja affectie... Ze is gewoon een lekker wijf
Liefde toch ook wel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over wie gaat dit??quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief en lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Liefde toch ook wel?![]()
en![]()
ben je zelf!
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Nou en. Ik val in het echt ook tegenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
In het echt valt het tegen hoor
Oh, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou en. Ik val in het echt ook tegen
Ik ook....quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutmeet gaat dat worden zeg. En Fha is er ook al niet. EEN GROTE SOF ik zeg het je.quote:
Gelukkig ben ik er dus gezellig wordt het sowiesoquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutmeet gaat dat worden zeg. En Fha is er ook al niet. EEN GROTE SOF ik zeg het je.
nou kssssssssst, weg hier dan!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou kssssssssst, weg hier dan!
je zit achter de computer/laptop/telefoonscherm met migraine..niet goed nietquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutmeet gaat dat worden zeg. En Fha is er ook al niet. EEN GROTE SOF ik zeg het je.
Ik ga dan nu ook heel braaf weer verder slapenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je zit achter de computer/laptop/telefoonscherm met migraine..niet goed niet
goedzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ga dan nu ook heel braaf weer verder slapen![]()
Truste iedereen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:07 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ga dan nu ook heel braaf weer verder slapen![]()
Truste iedereen
nee joh, ik stofwolk niet als ik weg ga, ik geef kusjes en zeg gewoon dat ik weg gaquote:
Ja, maar dat is ook meer voorkomend dan bordjes schietenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Is wok toch nog eerder on air dan ik
Nee. Daarom lach ik ook nietquote:
Okequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Daarom lach ik ook niet
Dat is een feitquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohdiequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar vanwege vicky butler henderson
Vickyquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar vanwege vicky butler henderson
Ik ben een verlegen jongetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij moet ook je gemak houden
Jij houdt je topic wel in levenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:22 schreef pgrferrari het volgende:
Zwabber: Verzin een leuk onderschrift!
ik dacht al...3...2...1....kom er maar in!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:22 schreef pgrferrari het volgende:
Zwabber: Verzin een leuk onderschrift!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik dacht al...3...2...1....kom er maar in!
Dat is met iedereen zo schatquote:
Ik heb hier toch heul geen grote kwaak?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is met iedereen zo schatOp Internet de grootste kwaak van de wereld, maar oh jee als er face to face gemeet moet worden
Het is geen kwaaierd hoor
.....aap uit de mouwquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is met iedereen zo schatOp Internet de grootste kwaak van de wereld, maar oh jee als er face to face gemeet moet worden
Hier niet neequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hier toch heul geen grote kwaak?
Neuhquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hier toch heul geen grote kwaak?
ja, maar is dat omdat ik veel praat, of omdat ik een grote bek heb? NOU?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar irl is het soms wel lastig om er tussen te komenja ik moet dit zeggen![]()
Dat eerstequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar is dat omdat ik veel praat, of omdat ik een grote bek heb? NOU?
Ik heb heul geen grote kwaak!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ja, maar jij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoewel soms en maakt niet uit waar die 2de tegen mij
dat ging over mij hoor schatquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, maar jij.
Dat ik die zin snapte trouwens
Maar ik ben niet zo verlegen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ging over mij hoor schat
ja, dat dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
, het is dat je me langer kent als vandaag
en dan vooral mijn typ kunsten
![]()
Ach, na een paar rondjes drank zijn we gewoon allemaal weer overmoedigquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik ben niet zo verlegen hoor
Wel een beetje ofcourse.
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, na een paar rondjes drank zijn we gewoon allemaal weer overmoedig
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar is dat omdat ik veel praat, of omdat ik een grote bek heb? NOU?
nee, daar kan ik echt heel slecht tegen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou
Kun je wel tegen een zieke?!
?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daar kan ik echt heel slecht tegen..
Ik vraag je gewoon watquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou
Kun je wel tegen een zieke?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |