quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Allemaal vastbinden en houden tot volgende week. Die mensen hebben de week van hun leven
Lolquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allemaal vastbinden en houden tot volgende week. Die mensen hebben de week van hun leven
ohja dat is waar. Maar die pi's kijk ik bijna nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het, vind het zelf ook best klote dat het op mobiel niet kan, gelukkig kan je nu wel pi's zien en gebruiken
Alleen heeft hij deze standaard staanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja dat is waar. Maar die pi's kijk ik bijna niet
Pas als ik twijfel als iemand iets zegt.
Vooral bij pezu
whehe ik moest lachen... En werd raar aangekeken door J.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier een tv heb staanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit ff volop in VoH..
Ik kom hier in tijdens de reclames wel ff gluren
doe ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit ff volop in VoH..
Ik kom hier in tijdens de reclames wel ff gluren
ik zit op de laptop voor de TV maar ik zit in het live topicquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier een tv heb staan
Aha zo, ik vind zulke programma's dus niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit op de laptop voor de TV maar ik zit in het live topic
ik zit nu zo lekker op mijn bank he, voetenbank erbij.. Kat naast mijn benen. Echt ik mis alleen wat te drinken en een dekentjequote:
oeh, genietenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit nu zo lekker op mijn bank he, voetenbank erbij.. Kat naast mijn benen. Echt ik mis alleen wat te drinken en een dekentje
Ik wel, de DE Koffiemanager. Alleen voor WIndows trouwensquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een koffieapp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |