Dat eerstequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar is dat omdat ik veel praat, of omdat ik een grote bek heb? NOU?
Ik heb heul geen grote kwaak!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is met iedereen zo schatOp Internet de grootste kwaak van de wereld, maar oh jee als er face to face gemeet moet worden
Het is geen kwaaierd hoor
Oh, ja, maar jij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoewel soms en maakt niet uit waar die 2de tegen mij
dat ging over mij hoor schatquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, maar jij.
Dat ik die zin snapte trouwens
Maar ik ben niet zo verlegen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ging over mij hoor schat
ja, dat dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
, het is dat je me langer kent als vandaag
en dan vooral mijn typ kunsten
![]()
Ach, na een paar rondjes drank zijn we gewoon allemaal weer overmoedigquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik ben niet zo verlegen hoor
Wel een beetje ofcourse.
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, na een paar rondjes drank zijn we gewoon allemaal weer overmoedig
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar is dat omdat ik veel praat, of omdat ik een grote bek heb? NOU?
nee, daar kan ik echt heel slecht tegen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou
Kun je wel tegen een zieke?!
?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daar kan ik echt heel slecht tegen..
Ik vraag je gewoon watquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nouhou
Kun je wel tegen een zieke?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |