quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ik word pas 22.. dan kom je daar nog mee weg.. toch?quote:
ik vergeet er nummer 2104 van te makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word pas 22.. dan kom je daar nog mee weg.. toch?![]()
Wat een klote TT joh![]()
sorryquote:
Dat was gisteren maar wel lekker ja, kom net onder de douche vandaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey trev, lekker gejudood? of hoe je het schrijven mag
Achja das ook waarquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was gisteren maar wel lekker ja, kom net onder de douche vandaan
Gelukkig wel want nu lekker weekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achja das ook waarik zit met donderdag in mijn hoofd maar tis al vrijdag :/
gelukkig wel, anders had ik nog een dag meoten werken...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achja das ook waarik zit met donderdag in mijn hoofd maar tis al vrijdag :/
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel want nu lekker weekend![]()
Nog een keer hoi dan maarquote:
jij bent zo gek om op een maandag en een dinsdag te werkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij zo gek bent om in het weekend te gaan werken kan ik ook niks aan doen
Bwhehehe huiliequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
Kijk daarom ben jij dus niet welkom hehPrecies daarom!!!
Denk dat er dan meer werken als op zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent zo gek om op een maandag en een dinsdag te werken
Bis Laterquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker bankhangen![]()
Tot later lieffies
kan je nagaan had ik het uit het FB topicquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
sym kan jij het nummer even veranderen in de TT
hij was te snel![]()
Ladies night bij de bouwmarkt.. dat vind ik soberzo een briljant ideequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
HelleuVerfspullen gehaald
En allemaal kortingsbonnen gekregen want Ladies night
Lachen hoor, nog nooit zoveel vrouwen gezien in ene bouwmarkt
En heel lief, ik kreeg de verf van m'n ouders voor Sinterklaas
![]()
Nouquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en wij komen allemaal schilderen bij jou de 27ste?
Ja, ook allemaal van die klusjesmannen om kasten in elkaar te zetten enzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ladies night bij de bouwmarkt.. dat vind ik soberzo een briljant idee
Ik ook. Regel jij even 30 rollen behang voor me?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ladies night bij de bouwmarkt.. dat vind ik soberzo een briljant idee
Whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ook allemaal van die klusjesmannen om kasten in elkaar te zetten enzoKreeg ik een folder, ik keek em aan en zei "dacht je dat ik dat niet zelf kon
". Die reactie had ie niet verwacht
Want dat soort dingen doe ik gewoon zelf, maak em nou
![]()
Maar wel gratis kerstballen![]()
En 5 euro korting bij een voetbehandeling
En voor de DA een kortings bon
Dus goed verwend vanavond
Wehhehe prachtigquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ook allemaal van die klusjesmannen om kasten in elkaar te zetten enzoKreeg ik een folder, ik keek em aan en zei "dacht je dat ik dat niet zelf kon
". Die reactie had ie niet verwacht
Want dat soort dingen doe ik gewoon zelf, maak em nou
![]()
Maar wel gratis kerstballen![]()
En 5 euro korting bij een voetbehandeling
En voor de DA een kortings bon
Dus goed verwend vanavond
OF jij kunt echt niet behangen OF jij hebt werkelijk geen flauw idee hoe groot je huis gaat wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook. Regel jij even 30 rollen behang voor me?
Jij krijgt die korting ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Regel jij even 30 rollen behang voor me?
Dat is nog eens een luxequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NouNee, ik ga morgen de muur verven, is alles de 27e helemaal spik en span
![]()
kan ik jullie in een mooi huis ontvangen
Ik vind dat zo vervelend, betuttelende mannenquote:
Net of JIJ daar een idee van hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
OF jij kunt echt niet behangen OF jij hebt werkelijk geen flauw idee hoe groot je huis gaat worden
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehhehe prachtigIk weet mijn weg in de bouwmarkt beter te vinden dan Henry
Maar dat komt natuurlijk omdat Freddy bouwvakkert is dus die heeft me geschoold
![]()
[..]
OF jij kunt echt niet behangen OF jij hebt werkelijk geen flauw idee hoe groot je huis gaat worden
Fijne avondquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
koffie babes en hunks,
pezu is er vandor voor vandaag, een hele fijne avond![]()
![]()
laters lovelyquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker bankhangen![]()
Tot later lieffies
jij ook een fijne avond pezuquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
koffie babes en hunks,
![]()
Later PeZuquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
koffie babes en hunks,
![]()
Jonguhquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
30 rollen behang, is dat voor de hele straat?
Ik ben best goed in behangenquote:
Hij wil het heel graag, mannelijk enzo.. Maar ik geloof dat ik nog beter zelf een schroef in de muur kan draaienquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja leuk is dat
En Henry is volgens mij sowieso niet zo'n klussert toch?
1 van de 2 denk ik
Maar gelukkig kun je behang gewoon terugbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |