quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik leg gewoon het spook op dr hoofd en dan gaat ze slapen.
Gegroeid! Ja enorm! ik zal ff dr curve neerplempen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Briljant!
Las ik nu ook dat ze gegroeid was afgelopen week? Top!Alle moeite dus in elk geval niet voor niets geweest.
Goh...dat is zeker helder, ga ik morgen ook maar doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef Orea het volgende:
Probeer anders overdag eens heel goed op haar signalen te letten... Soms als ik bijv druk ben met van alles, dan ligt ze een beetje te miepen en denk ik soms: wat heb je toch?![]()
Van de week na zo'n moment had ik een helder momenten legde haar op bed! Ze draaide zich om en sliep
![]()
Merk nu dat als ik haar echt bij het eerste signaal (staren, gapen, wrijven in oogjes, beetje miepen) op bed gooi het goed gaatben ik te vroeg of te laat, dan kan ik het net zo goed niet doen
dan leg ik haar neer en gaat er een luchtalarm af.. No way dat ik haar dan in slaap krijg
Mooi kind!quote:
Doen, kun jij ff rustig batsen vanavond!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben ieder weekend aan t alcoholisten
gisteren ook al wijn en safari cola, nu prosecco en lambrusco![]()
zit er aan te denken floris hier te latenmaar vind k ook een beetje lullig voor mn zus
je heb me overtuigd!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doen, kun jij ff rustig batsen vanavond!
Tja... Ik ben daar zooo slecht in. Probeerde het ook tijdens mijn zwangerschap. Precies twee weken volgehouden. Online kan natuurlijk ook. Ik heb een app op mijn iPhone om poep en drinkgedrag bij te houden (ja, nerdquote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef Mereltje het volgende:
Houden jullie trouwens een dagboek bij van je kleintje? heb namelijk deze week van mijn schoonmoeder een dagboek gekregen van mijn vriend met echt alles er in. Wel erg leuk om te lezenHeb je zoiets niet online?
Ik heb dit boek:quote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef Mereltje het volgende:
Houden jullie trouwens een dagboek bij van je kleintje? heb namelijk deze week van mijn schoonmoeder een dagboek gekregen van mijn vriend met echt alles er in. Wel erg leuk om te lezenHeb je zoiets niet online?
Bweuh... ik ben niet jaloers! Weet je ook waarom ze nou zo vaak wakker wordt?quote:Op maandag 15 november 2010 09:18 schreef Orea het volgende:
![]()
Nou, de nacht doorslapen is gecompenseerdvannacht elk uur
![]()
Elise heeft er alleen maar éénquote:Ze heeft inderdaad een heel gaaf huidjeook geen pukkels of wat gehad! En als ze lacht, heeft ze net als Elise kuiltjes, echt zo koddig vind ik dat
Na de prikjes zijn ze meestal even een dagje uit hun doen. Morgen is het vast weer normaal, en anders bel je het CB even.quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Fannetje het volgende:
Wow Cantare, mooie curves hoor!En wat een schatje is Elise! Dat lachje!
Draak en minidraak, veel plezier in het grote babytjestopic. Over vier maanden komen wij daar ook een kijkje nemen, maar dan ben jij natuurlijk ook al weer bijna weg daarEn wat een mooie foto's allemaal!
Hik, succes met op tijd komenBij ons is het ook gewoon gelukt hoor
Anne heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Zo zielig, vooral die tweede. Ze krijste echt moord en brand, maar was gelukkig wel snel weer te troosten. Verder was ze weer 300 gram aangekomen in anderhalve week en weegt nu 5080 gramZe was niet gegroeid in de lengte, maar de vorige keer was ze ineens ook wel erg veel gegroeid.
Sinds de prikjes slaapt ze nu eigenlijk al de hele dag, heb haar alleen twee keer wakker gemaakt voor een flesje die er ook niet helemaal ingingen. Maar ze heeft geen koorts, dus heb nog geen zetpil gegeven. Zou ik dat wel moeten doen omdat ze zo slaperig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |