abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88684960
Ik loop 2 afleveringen achter met de vampier diaries.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88685138
ik zit in aflevering 4 seizoen 1 :)
zus heeft dvd, maar schiet dus niet zo op nu ;)
gelukkig is er wijn ;)
pi_88685180
Wijn is altijd goed. Ik had van de week heerlijk rum cola, was helemaal teut.
pi_88685269
ik ben ieder weekend aan t alcoholisten :')
gisteren ook al wijn en safari cola, nu prosecco en lambrusco O+
zit er aan te denken floris hier te laten ;) maar vind k ook een beetje lullig voor mn zus :D
pi_88685350
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben ieder weekend aan t alcoholisten :')
gisteren ook al wijn en safari cola, nu prosecco en lambrusco O+
zit er aan te denken floris hier te laten ;) maar vind k ook een beetje lullig voor mn zus :D
Doen, kun jij ff rustig batsen vanavond!
pi_88685547
hihi ik moet nu eerst bijkomen van het lachen van die laatste zin van tico!

wat goed trouwen tico dat ze zo gegroeit is! en het is zeker een mooie meid! O+
balen dat ze het vanavond dan toch even moeilijk had :*

wat betreft slapen, da's hier weer wat rustiger maar lang niet zoals het geweest is
en het wisselt ook echt heel erg,
op kdv gaat ze gewoon echt niet slapen, thuis wil ze vaak door mij in slaap gewiegd
ze ligt og bij ons op de kamer en overdag had ze beneden een camping bed, probeer haar nu overdag ook boven te leggen

Ook zijn we begonnen de laatste voeding een deel boven te geven en zet ik het muziekje van de babyfoon aan, vanavond lag ze met het laatste deel voeding binnen 20 min op bed en is nu nog stil! benieuwd wat de nacht doet!
de laatse 3 dgn ofzo komt ze rond 04.30/05.00 ipv 03.00 dus lijkt ook verbetering!
en haast geen speenplop meer dus ik ben tevreden!

vandaag hebben we lekker geshopt, ze heeft heel wat mt 68 nieuw spul gekregen ze is bijna uit de 62! met haar bijna halfjaardag mag dat ook wel he
kleine meid O+
pi_88686084
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doen, kun jij ff rustig batsen vanavond!
je heb me overtuigd!

jeetje draak nu pas uit 62 :o
bij floris heb j dat nu ook
pi_88686348
en ze is er nog niet uit, veel past nog wel
maar zoals jij (geloof ik) eerder schreef mag het van mij ook ruimer zitten

ik las ook nog over knuffelen! hier wordt heel wat afgeknuffeld en ze kan zich ook prima in box of op speelkleed vermaken. Maar ik hou van knuffelen

sonnetje veel plezier he....
pi_88687637
haha

ja dat vind k ook fijner..hier worden de mouwen te kort en bij sommige shirtjes t lijfje
pi_88692187
Ik ga straks met Tessa voor 't eerst naar buiten. Correctie: met mijn hele gezin O+ O+ O+ O+ O+ O+ :D
pi_88692188
Mijn baby kan het ook :o

17.30 gevoed, 19.30 op bed.. En toen kwam ze om 3.45! Gevoed, 4.00 weer op bed tot 7.30!

Ik heb wel 3 keer gekeken of ze het nog wel deed :D maar echt wow!
pi_88692249
Netjes Orea! Die van mij heeft ook best goed doorgeslapen. En nu ligt ze ook nog steeds, ik ga ook ff kijken of ze 't nog doet. ;)
pi_88692385
Ilse vond slapen vannacht maar voor babies.... :'( ze had krampjes, daarnaa honger en wilde niet naar bed. Geloof dat ik dr om 4 uur eindelijk stil had. Daarna kwam ze om 7.45 weer. :O
*poef* nu is het weg
pi_88692692
Ai Kaatje! Lekker relaxed aan doen maar vandaag :)

Suzanna, las nog iets over je vraag haar bij je te houden (in box of kinderwagen) gewoon lekker doen hoor! Je merkt het vanzelf echt wel als ze eraan toe is om wel rustig op bed te liggen... Ze is nog zo klein! Leia lag vanaf een maand of 2 op haar eigen bed en dat ging ook gelijk goed.. eerder werkte het ook nog niet!
pi_88693075
hier weer typisch een geval van wet van fok
het was half 1, half 3 (voeding) kwart over 4, half zes (voeding), 7 uur en wakker vanaf half 9

Orea *G* ze kan het wel!

Kaatje :* rustig aan ook vandaag?!

enne vanmorgen echt een truitje mt 62 te klein! maar goed dat we een zooi 68 hebben gehaald gister, vandaag maar allemaal wassen kan het vanaf morgen ook aan!
en ik hou voor mezelf helemaal niet van jurkjes, maar minidraak heeft 4 nieuwe jurkjes ha ha
pi_88693475
Draak, :{ balen joh weer zo'n nacht..... Wel goed dat ze over is naar maat 68 *O*

Jullie geloven het niet, maar net weer poep :o gewoon 2 poepluiers in 2 dagen *O* dat is echt héél lang geleden :o
pi_88693482
Ticootje wat is ze lekker aangekomen!! *O* Mooi meisje O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88693925
klinkt goed orea!
hoe blij je kan zijn met poep :D

draak rotnacht zeg!

ik ben erachter (denk ik) waarom floris s avonds niet gelijk wil slapen. ik denk dat ie dan nog een beetje honger heeft. want gisteravond een fles met 210 en 7 scheppen en hij ging gelijk slapen. dus dat houden we er maar in :) k dacht dus niet aan honger, omdat hij altijd net ervoor zn fles krijgt. overdag heeft ie t helemaal niet, lastig ;)
pi_88694165
oh en hier slapen van 8uur tot 1 en van kwart over 1 tot 10uur.

maar goed heb m ook zn bed uitgetrokken en naar huis en toen een fles :)
dus tis niet helemaal eerlijk
pi_88694251
Lekker hoor! :) Kon jij je roes uitslapen? :P
Hier ligt ze alweer op bed! :o tis echt ongelofelijk...
pi_88694827
Gister heeft Mex 4 uur tussen alle flesjes gelaten en vannacht kwam hij na 5 uur, dus het gaat de goede kant op!
En net ging hij in zijn ogen wrijven en nu heb ik hem op bed gelegd, hij jengelt een klein beetje, maar ik laat hem lekker liggen, want hij valt op schoot meteen in slaap steeds.

Dat ogen wrijven word ook steeds duidelijker, ik dacht eerst dat het jeuk was door zijn onrustige huidje, maar nu is het echt steeds meer richting oogjes. Dus ben echt blij met de tip,haha
Vind wel dat hij het heel hard doet, soms doet ie zichzelf wel pijn.
pi_88695062
Lekker Troeta!!

Hier doet ze zichzelf ook pijn.. ze pakt nu, dus dan heeft ze haar rammelaar vast en dan ineens BAM op haar gezicht.. best zielig, maarja.. die hand coördinatie is nog niet zo goed :D
  zondag 14 november 2010 @ 12:31:18 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88695669
Ah. Hier zijn jullie. :)

De combi sleeper is aangekomen, maar ik vind het hoofdgat echt nog eng groot. Dan maar even wachten op dat andere ding.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88695943
Suzanna veel plezier buiten met je gezinnetje :)

Orea fijn dat het zo goed gaat met je meisje. Hier gisterenavond wilde ze absoluut de fles niet omdat er eerst gepoept moest worden :% dus Femke lag deze keer iets later op bed.

Ticootje fijn dat je meisje zo groeit *O* lastig om in te schatten he of ze nou heel erg dorst heeft of een beetje. Hier drinkt ze eigelijk bijna nooit de fles leeg maar wil ook niet dat ze te weinig heeft. Met moedermelk is het helemaal zonde als je dat door de gootsteen moet gooien.

Sonnetje wat drinkt Floris al veel zeg. Hier dus maar 5 keer een fles van 150 en 5 scheppen waarvan ze eigenlijk vaak maar 120 opdrinkt. Zo lang de groeicurve goed is moet ik me maar geen zorgen maken.

Troeta mooi dat je steeds beter ontdekt of Mex moe is..

draculettetje herkenbaar. Je ziet mij ook bijna nooit in jurk of rok maar hier ook veel jurkjes voor Femke. Mooi dat ze lekker aan het groeien is :)

kaatjejannie lekker rustig aan doen meid.. :*

Hier heeft ze mijn haar vast als ik niet oplet en laat ze niet meer los :X
Dametje is vaker in haar wiegje aan het kwekken dan in de kamer.
Oh en gisteren alweer maatje 4 luiers gekocht :o
Mijn vriend heeft weer werk voor 5 weken en gelukkig is mijn moeder flexibel en gaat ze nu 2 dagen op Femke passen. Oja nog 5 weken en dan 2 weken kerstvakantie *O* lekker genieten van ons gezinnetje :)
pi_88696108
Houden jullie trouwens een dagboek bij van je kleintje? heb namelijk deze week van mijn schoonmoeder een dagboek gekregen van mijn vriend met echt alles er in. Wel erg leuk om te lezen :) Heb je zoiets niet online?
  zondag 14 november 2010 @ 13:39:04 #76
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88697377
quote:
Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef Mereltje het volgende:
Houden jullie trouwens een dagboek bij van je kleintje? heb namelijk deze week van mijn schoonmoeder een dagboek gekregen van mijn vriend met echt alles er in. Wel erg leuk om te lezen :) Heb je zoiets niet online?
Tja... Ik ben daar zooo slecht in. Probeerde het ook tijdens mijn zwangerschap. Precies twee weken volgehouden. Online kan natuurlijk ook. Ik heb een app op mijn iPhone om poep en drinkgedrag bij te houden (ja, nerd :) ) en daar zit ook een dagboek deel in maar dat gebruik ik niet.
Wat ik wel heb gedaan is een Twitter account openen. :) Klinkt heeel suf, i know en ze heeft ook maar een handvol volgers, maar zo vermoei ik niet allemaal professionele volgers met baby tweets en al die tweets bij elkaar zijn ook een dagboekje! :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88697541
Ooh zit Femke al in maat 4 :o

Ik heb zoiets eigenlijk niet.. in mijn zwangerschap heb ik een babysite online bijgehouden, die laat ik nu op een backup zetten en dan stop ik ermee.. Merk dat ik nu veel minder de tijd heb en het gewoon niet bijhou..

Wel heb ik het boek 'Mam en Pap vertellen over jou'.. een boek waar je dingen kan bijhouden, vanaf zwangerschap/geboorte tot je kind 16 is! Tis niet een super dik boek en het beschrijft de highlights :) erg leuk!! (en opa en oma hebben 'Opa/Oma vertel eens' van ons gekregen en vullen die in..)

Hoop dat ze dat later leuk vind! Ik heb niet zoveel van mijn babytijd of info van mijn ouders/opa/oma en die zijn er allemaal niet meer. Dus zoiets lijkt me heel waardevol als ze zelf volwassen is :)
pi_88699203
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef Mereltje het volgende:
Ik heb dit boek:

Maar zo vreselijk veel kan er niet in, dus ik ben van plan binnenkort eens een verslag/brief voor haar te schrijven over de afgelopen 3 maanden en dan met 6 maanden weer enzo. :)

Over beneden slapen: Elise slaapt overdag meestal beneden in de kinderwagenbak. Oorspronkelijk omdat ik haar daar lekker strak ik kon stoppen ('s nachts bakerde ik haar tot 4 weken geleden nog in) maar ik vind het ook gewoon makkelijk en gezellig. Ik zie er ook geen kwaad in zolang ze 's avonds wel gewoon boven slaapt*, dus lekker doen.

*En dat doet ze! Vannacht van 21.30 tot 8.30.

O ja, Elise had gisteren een shirtje maat 68 aan en het was niet te groot. :o Sommige shirtjes en een jurkje maat 62 zijn gewoon al (te) klein. 3 maanden! ;(
pi_88699409
Ik heb hetzelfde boek Cantare :) Van de eerste vier weken moest je iedere week wat schrijven en dan opeens maar 1 x per maand. Binnenkort ga ik dus maar eens maand 2 beschrijven, want over 3 dagen is ze alweer 2 maanden oud!

Tijdens mijn zwangerschap had ik ook een boekje, maar daarin heb ik gewoon niets beschreven, had daar toen helemaal geen zin in.

Vanmorgen hebben we haar weer wakker gemaakt om 8.00, vervolgens viel ze tijdens de fles in slaap en hebben we haar weer in haar eigen bed gelegd. Uiteindelijk hebben we haar om 11.30 weer wakker moeten maken. Slaapkopje! :o
pi_88699541
Op zich vind ik het wel best dat je niet elke week hoeft te schrijven want dat vergeet ik dan waarschijnlijk nogal vaak, maar het zou wel leuk zijn als er meer ruimte was om gewoon op te schrijven wat je zelf wilt i.p.v. alleen maar vragen om te beantwoorden.

Lekker hoor, zo'n slaapkopje! Hoe laat lag ze gisteren in bed?
pi_88699652
Ze lag gisteren om 22.15 in bed.

Ik baal er wel van dat ik haar wakker moet maken 's morgens, want ze ligt dan nog zo lekker te slapen. Maar als ik het niet doe slaapt ze gerust nog een paar uur langer en krijg ik er geen vijf flesjes per dag in.
pi_88700620
ik heb een babyboek
vind k leuk, al vergeet k dingen snel. dus binnenkort hier even gaan lezen wanneer hij bepaalde dingen deed (handig zo'n forum ;))
dat boek van orea lijkt me ook leuk! ik ben zelf iemand die alles wil weten haha. zo had mn moeder laatst de verloskundige papieren gevonden van haar zwangerschappen. vind k leuk on te hebbe/zien

Mereltje, hier hebben we meestal 4flessen, soms 4;5. en dan van 200. hij drinkt ook niet alle flessen leeg. maar 150 heeft ie niet genoeg aan :)
pi_88702802
Oh oh oh *stuiter stuiter*

Net mijn werk gemaild of ik in juni vrij kan krijgen, als ik daar morgen antwoord op heb (ik verwacht geen moeilijkheden.. maar toch even zekerheid..) gaan we boeken :o 12 dagen ultra all inclusive naar Turkije met zijn 3-tjes!! O+ O+ O+ O+

Ik wil nu al gaan!! :D
pi_88703842
Heerlijk Orea! Dat wordt genieten!

Wij hebben hetzelfde boek als cantare en fannetje. Uit die serie hebben we ook het kraamboekenbezoek.

Vannacht was het een groot feest. Om 1.00 uur wakker. Toen om 2.30 uur tot 4.00 uur en toen van 5.00 uur tot 7.00 uur.. En nu is madam niet meer wakker te krijgen. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_88708118
Oh heerlijk Orea vakantie met z'n drietjes. Het was de bedoeling om met een vriend en vriendin op vakantie te gaan. Zij hebben een kleintje van bijna 2. Je raadt het nooit, kom net van haar vandaan en ze is zwanger :o eind juni uitgerekend :D Dus wij gaan ook met z'n drietjes naar Frankrijk met de tent, eerst proefdraaien op Schiermonnikoog met de tent ;)

Leuk zo'n boek voor 1 jaar, maar ik denk dat ik daar ook echt geen geduld voor kan opbrengen, ga dus voor het boek tot 16 jaar. Deze week maar eens kijken naar zo'n boek.
pi_88714245
Ik hoop vannacht op wat extra voedingen, ik vind dat ze vandaag er weer een rommel van maakte. Ze is ook wel verkouden.
pi_88715433
Hahah, ik trof Elise zo aan in de box:

Al die spullen had ze zelf gepakt, alleen haar handjes leiden een eigen leven dus dat heeft ze nog niet door. :# Ik zag haar gewoon denken: "Mama, wat doe ik hier tussen al die spullen?" :?

Oja, en spekkie is een feit:

Ben heel benieuwd naar haar lengte en gewicht, morgen mogen we weer naar het CB.
  zondag 14 november 2010 @ 21:33:35 #88
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88715922
Cantate, wat schattig! :D
Bij ons ligt ook de box helemaal vol. Allemaal gekregen cadeaus. Neve ligt nog niet echt in de box. Ze kan er nog niet zoveel mee. Maar zodra ze zelf wat kan pakken zie ik ook wel zo'n foto komen hier! ;)
pi_88717388
Ooooh ze heeft ook kuiltjes O+ O+

Wat een pretletter heb je Cantare!!

Spekkie hier O+

Woezel en Pip kijken op de laptop! Hapwangen :Y)
pi_88720179
Oooh, lekkere wangetjes :9 En net als Elise gek op laptop en tv, zo te zien. :D

Volgens mij heeft Leia ook een heel mooi huidje, he? Elise heeft de laatste paar weken veel pukkeltjes in haar gezicht gehad maar dat is nu weer zo goed als weg. Zo'n lekker zacht huidje is juist zo fijn aan baby's. O+
pi_88728621
:O

Nou, de nacht doorslapen is gecompenseerd :D vannacht elk uur :Z

Ze heeft inderdaad een heel gaaf huidje :) ook geen pukkels of wat gehad! En als ze lacht, heeft ze net als Elise kuiltjes, echt zo koddig vind ik dat O+
pi_88731109
arme jij orea! :*

Hier is de slechte nacht weer gecompenseerd. om 4 uur heeft ze 10 minuten bij me gedronken en om 7 uur 40 minuten. Daarna kwam ze om 10 uur weer en ze ligt er net weer in.
*poef* nu is het weg
  maandag 15 november 2010 @ 11:20:00 #93
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88731677
Vrijdagnacht heeft Jasmin voor het eerst 5 uur geslapen, uiteraard wanneer Knut de nacht heeft. :+ De rest gewoon 3 a 4 uur. Ze zou 120 cc moeten hebben nu maar ze krijgt met moeite 90 op. Wat ze dan wel doet is na een uur nog 30 cc willen. Ook best, in totaal zit er dan wel 4 uur tussen de voedingen.

De maatjes 50 beginnen nu krapjes te worden, maar luiers 1 zitten nog ruim. Alles onder de maat 50 past ze iig niet meer. Ze is alweer 28 daagjes oud! Ze kan lachen, en op haar buik zich heel drifitig opdrukken om rond te kijken. Ze graait naar speelgoedjes in de box en pakt ze soms, wappert zichzelf los uit de hydrofiel luiers en kijkt vreselijk scheel als ze ergens op wil focussen. Zo lief!

Gaat veel te snel weer!

Orea, inderdaad een mooi gaaf huidje zeg! Jasmin had in het begin heel veel witte puntjes op haar neusje, maar die gaan nu weg. Net als de donsjes op haar oren. :D
pi_88734732
lekker samen op vakantie! hier hebben we nog een weekje maar weet de invulling nog niet

cantare en orea wij posten jullie toch weer mooie poppetjes!

Slimarwen klinkt alsof het heel lekker gaat! fijn hoor
pi_88734760
Jeetje een half jaar geleden had ik nu nog geen idee dat ik s' avonds een klein meisje O+ in mn armen zou hebben.
nu een half jaar verder zou ik geen idee meer hebben hoe het zou zijn zonder dat kleine meisje!
enne mijn eigen trots: ik geef ook alweer een half jaar borstvoeding! *G*
Tijd om een topic verder te gaan, tot gauw allemaal :W (en ik blijf natuurlijk hier wel mee lurken hoor)

pas op mega spam:
net geboren

hier is ze 1 mnd jong

nog zo klein en lekker slapen op de bank (deed ze dat nu nog maar eens ha ha)

eigenwijs en afwachtend de wereld in kijken (ong 3 mnd)

op speelkleed en ook de hond kijkt mee

en deze kon ik niet laten!

worteltje eten afgelopen week

vandaag, een half jaar! wel 6 hele maanden! (met haar nog te grote nieuwe jurk mt 68)
pi_88736563
wat gaat dat snel zeg!!!
pi_88737413
Draak!! O+ O+ met je grote meisje! (en wat lijkt ze toch op je :o )

Tot over een maandje of 2 in het grote baby topic!! :W
pi_88738978
Ooooooh, die bankslaapfoto O+ O+ O+ en nu alweer zo'n grote meid! Gefeliciteerd met de halfverjaardag van je grote kleine draakje en tot over een maand of 3!
pi_88739045
Prikken zitten er weer in en:

^O^

We moesten trouwens wel 3 kwartier op onze beurt wachten bij het CB... :o
pi_88739242
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:18 schreef Orea het volgende:
:O

Nou, de nacht doorslapen is gecompenseerd :D vannacht elk uur :Z
Bweuh... ik ben niet jaloers! Weet je ook waarom ze nou zo vaak wakker wordt?
quote:
Ze heeft inderdaad een heel gaaf huidje :) ook geen pukkels of wat gehad! En als ze lacht, heeft ze net als Elise kuiltjes, echt zo koddig vind ik dat O+
Elise heeft er alleen maar één :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')