abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88739406
Geen idee, maar ze is niet helemaal in haar hum, is nu ook al een uur aan het huilen, zelfs de borst troost niet.. Net maar een zetpil gegeven :?

Mooie curves ^O^
  maandag 15 november 2010 @ 15:13:48 #102
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88739465
Wij moeten donderdag voor het eerst naar het cb. Ben nu al aan het nadenken hoe dat moet, want het is voor het eerst dat we ergens op tijd moeten zijn... En ik was in eerste instantie zelfs een beetje verontwaardigd toen de cb zuster zei dat we wel op tijd moesten komen. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88740391
Draak, gefeliciteerd met de halfjaardag van je meiske! *O*
Tot over 6 dagen, dan volgen wij ook! ;)

Hik, dat vond ik de eerste keer ook zo stressvol: en hoe moest dat dan wel niet, op tijd komen, en dat ze tevreden is en niet slaapt en gegeten heeft en een schone luier en en en.. Komt goed, echt! Plus, ze kijken daar echt niet anders van een huilend babietje :+ En meestal doen de kinders het ergens anders toch anders dan dat jij verwacht..

Oh, en Cantare, je meisje volgt ook mooi het lijntje ^O^ En 3 kwartier wachten, belachelijk eigenlijk met kindjes.. :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_88741707
Wow Cantare, mooie curves hoor! :) En wat een schatje is Elise! Dat lachje! O+

Draak en minidraak, veel plezier in het grote babytjestopic. Over vier maanden komen wij daar ook een kijkje nemen, maar dan ben jij natuurlijk ook al weer bijna weg daar ;) En wat een mooie foto's allemaal!

Hik, succes met op tijd komen ;) Bij ons is het ook gewoon gelukt hoor ;)

Anne heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Zo zielig, vooral die tweede. Ze krijste echt moord en brand, maar was gelukkig wel snel weer te troosten. Verder was ze weer 300 gram aangekomen in anderhalve week en weegt nu 5080 gram :) Ze was niet gegroeid in de lengte, maar de vorige keer was ze ineens ook wel erg veel gegroeid.

Sinds de prikjes slaapt ze nu eigenlijk al de hele dag, heb haar alleen twee keer wakker gemaakt voor een flesje die er ook niet helemaal ingingen. Maar ze heeft geen koorts, dus heb nog geen zetpil gegeven. Zou ik dat wel moeten doen omdat ze zo slaperig is? :?
pi_88742845
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Fannetje het volgende:
Wow Cantare, mooie curves hoor! :) En wat een schatje is Elise! Dat lachje! O+

Draak en minidraak, veel plezier in het grote babytjestopic. Over vier maanden komen wij daar ook een kijkje nemen, maar dan ben jij natuurlijk ook al weer bijna weg daar ;) En wat een mooie foto's allemaal!

Hik, succes met op tijd komen ;) Bij ons is het ook gewoon gelukt hoor ;)

Anne heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Zo zielig, vooral die tweede. Ze krijste echt moord en brand, maar was gelukkig wel snel weer te troosten. Verder was ze weer 300 gram aangekomen in anderhalve week en weegt nu 5080 gram :) Ze was niet gegroeid in de lengte, maar de vorige keer was ze ineens ook wel erg veel gegroeid.

Sinds de prikjes slaapt ze nu eigenlijk al de hele dag, heb haar alleen twee keer wakker gemaakt voor een flesje die er ook niet helemaal ingingen. Maar ze heeft geen koorts, dus heb nog geen zetpil gegeven. Zou ik dat wel moeten doen omdat ze zo slaperig is? :?
Na de prikjes zijn ze meestal even een dagje uit hun doen. Morgen is het vast weer normaal, en anders bel je het CB even.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 15 november 2010 @ 17:04:58 #106
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88743706
Ik weet het niet. Ben normaal echt geen neuroot, maar dat cb voelt toch een beetje als examen. :')
Toen de zuster hier was moest ik even verschonen en veegde ik Neves billetjes... :o van achter naar voren, ipv andersom! :o

:')

Ze zei er niets van hoor, maar het feit dat ik er bij stilstond alleen al.

Grote babies allemaal ineens! :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 15 november 2010 @ 17:10:20 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88743894
Ylana heeft vandaag ook haar eerste prikjes gekregen (we lopen een maand achter). Ze schreeuwde moord en brand :') en begon een paar keer doodleuk opnieuw om haar ongenoegen flink te uiten :D
Dramaqueen. Ze heeft trouwens een bijnaam van haar papa gekregen; Miss Flirt, ze lacht tegen veel mannen namelijk en heeft haar duidelijke afkeer voor sommige personen :o dat wordt nog wat met onze dame O+

Tico hoe is het daar?
Hoe is het met de krampjes Orea (toch?)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_88746901
Haha Saffier, daar ga je het nog mee te stellen krijgen ;)

Het ging heel erg goed met de krampjes, als in.. weg.. Maar vandaag in alle hevigheid terug (heb ook niks raars gegeten) maar ze was vanmiddag echt ontroostbaar! Weer scheetjes en stinken!! Woensdag weer naar de Osteopaat :)

Maar overall gaat het dus wel stukken beter! :Y
  maandag 15 november 2010 @ 18:43:08 #109
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88747668
Wat fijn om te horen!
Ylana
pi_88748704
Leyla kan ook scheten laten als een volwassen vent.

Maar ik weet nog van Jen dat die erge buikpijn steeds het gevolg was van een kippeneiwitallergie. Ik zeg natuurlijk niet dat elk krampje, vlekje of wat dan ook meteen een allergie is, maar misschien kun je het eens opperen bij het CB, misschien is het dat?
pi_88749021
Dat ga ik zeker doen...

Je merkt gewoon dat het rommelt, dan laat ze een scheet en dan is het krijsen.. Arm ding ;(
  maandag 15 november 2010 @ 19:20:33 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88749388
Ei...... :{ Ik ga daar ook eens op letten voor de zekerheid.
Ylana
  maandag 15 november 2010 @ 19:31:48 #113
293526 weeklyfunnl
I love there so van!
pi_88750003
Had ik mijn zoon al gemeld in dit topic? Benjamin Joannes Cornelis van der Klift, geboren op 8 oktober 2010, 54cm, 3785gram.
Concertrecensies, uitagenda en interviews op www.weeklyfun.nl
pi_88750533
Ei.. nu je het zegt.. hoe snel zou je daar iets van merken? Gisteren wel 2 gekookte eieren op, lang niet meer gehad (maar kippen-eiwit zit toch in veel meer dingen?)

Maar dat was gisterenochtend en ze heeft pas sinds vanmiddag zo'n last...
pi_88751261
Kippen ei zit in echt best veel dingen, dus ingredienten lezen. Het zit m vaak in koek, deeg, taart.. Maar ook bepaalde kruidenmixen, filet american...
  maandag 15 november 2010 @ 21:38:05 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_88756893
Heb nog niet veel tijd om te posten, maar mag mijn mannetje ook in de lijst?
2 november 2010, Mikai, zoon van Hobbesje
pi_88758144
Leyla slaapt in de wieg, op haar kamer... Wat zal ik doen? Laten liggen? Eigenlijk wil ik nog even voeden voordat ik zo ga slapen... En ze moet nog een schone luier...
  maandag 15 november 2010 @ 22:02:24 #118
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88758547
Misschien toch maar even wakker maken? Anders zit je over een poosje met een huilend hummeltje.
  maandag 15 november 2010 @ 22:03:15 #119
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88758614
Uh... Waarom krijg ik nou weer een :P smiley? Niet zo bedoeld! :)
pi_88758727
Ja ff bntm..
pi_88758776
En het is melissa!!!!

Zo en nu naar bed!
pi_88760431
Zo gedronken, en nu hopen dat ze een rukje maakt naar een uur of 2, ik hoop 3.
pi_88764091
nah bedankt tico voor de spoiler...(k neem t altijd op :p)

floris en ik gaan morgen zwemmen ben benieuwd :)
hij was vandaag niet helemaal in zn hum. slapen gaat ook stukken beter sinds de grotere flessen s avonds (gisteren 7uur laatste fles, tot half 9 (s avonds) geslapen, even gespeeld, om 10uur sliep ie, tot 10uur vanochtend...)
mijn kind wil kruipen *lol* als ie op zn buik op t speelkleed ligt, duwt ie zn billen omhoog. mafketeltje.

wat een hoop geprikte kindjes vandaag -O-
wij mogen 1december weer. laatste prikjes voorlopig.

en minidraak alweer een half jaar, tot over 2maanden :)
pi_88768967
-O-

Om half 8 viel ze weer in slaap, gebruikelijke tijd 's avonds, en om half 9 alweer eruit (huilen, huilen!) bij me genomen en in slaap gewiegd.. weer erin.. toen kwam ze om half 1.. Dat ging eigenlijk goed, meteen weer erin na de voeding, tot 5:30.. en toen was ze zó onrustig. Heb haar net eindelijk weer in slaap kunnen wiegen, maar je hoort het gewoon borrelen en dan zo'n kreet ;(

Maar eens even goed in de gaten houden.. morgen sowieso Osteopaat.. en nu had mijn man vorige week ook buikkrampen, dus wie weet? Ik vind het zo zielig...
pi_88769447
Arme Leia...

Anne heeft gisteren geslapen tot 18.45, toen hebben we haar wakker gemaakt voor een flesje. Na het flesje was het helemaal mis. Huilen, krijsen, brullen. Rond 20.00 dus toch maar een zetpilletje gegeven. Maar ze heeft vervolgens nog tot 21.45 gehuild, zo zielig!

Toen maar weer een flesje geprobeerd, ze dronk maar 75 cc van de 165, maar viel daarna wel in slaap en heeft weer geslapen tot ik haar vanmorgen wakker maakte. Nu lijkt ze gelukkig nergens last meer van te hebben :)
pi_88769769
Arme Leia.. krampjes zijn ook niet fijn. En Anne ook al huilen. Gelukkig heeft ze nu niet zoveel last meer Fannetje.

Ilse had volgens mij gister een regeldagje. Ze kwam om de 1,5 a 2 uur drinken bij me. Andere dagen laat ze er 3 of 4 uur tussen.
Gisteravond had ze helemaal geen zin om te slapen. Vanaf 18 uur was het mis. Wilde veel drinken en vooral niet in bed liggen. Ze slaapt in de kinderwagenbak op onze slaapkamer. Soms ook in het wiegje op onze slaapkamer. We wonen gelijkvloers. Overdag merk ik dat ze onrustig slaapt als ze in de box slaapt.

Vandaag is mijn man weer werken. Hij was 3.5 week vrij, maar dat zit er nu op. Ik had het er gisteravond wel even moeilijk mee :'( , ik was zo moe, en zag op tegen deze dag. Maar vannacht weer lekker geslapen(ben in slaap gevallen met de nachtvoeding..) en kan de hele wereld weer aan.
*poef* nu is het weg
pi_88770171
mooi zo kaatje :) komt vast goed alleen met je meisje :) niet teveel willen doen in huis enzo ;)

en anne ook al zo zielig. gelukkig gaat t nu weer beter

en een :* voor Leia, stomme krampjes

wij hebben net gezwommen en hij vond t leuk!
nu ligt ie weer lwkkvin bed.
t wakker maken vanochtend was ook niet zo'n probleem gelukkig.
pi_88770218
Ooohw wat leuk zwemmen. Willikook!! Wordt aangeraden toch om mee te wachten tot na de eerste prikjes toch??
*poef* nu is het weg
pi_88770318
geen idee eigenlijk :@
k heb t een keer opgezocht en vond (op sites) dat dat eigenlijk onzin was. maar k zou t anders gewoon op t cb vragen.
voor ons was t de eerste keer
en ik was te laat ook nog :') de ruitvan mn auto was bevroren...en k kon mn krabber niet vinden :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:33:56 #130
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88770534
Sonnetje: gaan jullie naar een les, of ga je zelf zwemmen?
Ik kan echt niet wachten bijna! :) vanaf volgende week mag ik eindelijk zelf!
pi_88771622
naar een les, ben zelf niet dol op zwemmen haha
dus dit is precies goed :D
pi_88772796
zwemmen is leuk!!

Orea, er heerst buikgriep ook...

Hier denk ik dat Leyla de fles nu echt begint te snappen... Ze klokt gerust haar 30cc naar binnen en wilt dan nog meer... Daar gaan we gebruik van maken, vanavond krijgt ze een grotere fles, kijken hoeveel ik erin krijg... Ze moet toch ook leren dat ze een hele voeding uit de fles moet drinken.
pi_88776039
Wat fijn dat ze het door lijkt te hebben ticootje. Scheelt een hoop zorgen denk ik?
*poef* nu is het weg
pi_88776260
Het is heel fijn ja!
pi_88777915
orea en leia :* wat een bagger toch!

sonnetje wezen zwemmen en het was leuk *G* wij houden ook van zwemmen
bij ons zwembad werd trouwens een grens van ong 10 tot 12 weken en/of 5 kg aangehouden

anne ook al aan het huilen ook voor jou een dikke knuf

Tico wat fijn dat Leyla het begint te snappen! *G* wat een opluchting voor jullie doorzettingsvermogen :*

kaatje succes vandaag, wat sonnetje ook zegt niet teveel in huis willen doen
en lekker genieten van ilse!
pi_88783214
Zo en nu heb ik ongeveer 80 of 90 cc in de koelkast... En ik zit lekker aan een biertje... Jullie hoeven denk ik niet te raden hoe ze straks haar melk krijgt ;)
pi_88783990
Oh lekker Tico :9 Proost! :Y)

Wij hebben onze vakantie geboekt!! *O* het duurt nog 6,5 maand ;( maargoed... nu al zin in!
pi_88784908
Oe vakantie, hopelijk de meivakantie! Maar ik durf niet te boeken. Eerst even afwachten wat de cardioloog te zeggen heeft, dan kunnen we een beetje rekening houden met Leyla. Voor het zelfde geldt gaan ze pas opereren over een jaar ofzo.

ik wil met de meivakantie en in september.
pi_88785277
wij gaan waarschijnlijk een midweekje ofzo weg tussen kerst en o&n *O*
pi_88785985
Wij gaan in de tweede volle week van december een week of midweek weg, maar we weten nog steeds niet waarheen.

Verder wil ik sowieso in de zomervakantie weg, en misschien ook in de meivakantie, maar we moeten nog kijken of we dat allemaal wel gaan redden, financieel gezien. Wel jammer dat ik aan schoolvakanties vastzit, zoveel duurder... :{

Wij hadden vandaag visite, iemand van de zwangerschapsgym met haar dochter die 9 dagen jonger is dan Anne. Ze hebben gezellig samen in de box gelegen. Anne lag de hele tijd naar haar te kijken en geluidjes te maken, maar dat meisje had meer interesse in de mobiel boven de box :D
pi_88787389
Lekker hoor!!

Wij gaan begin juni.. wel is onze opvang 2 weken dicht in de zomer en de week tussen kerst en oud en nieuw.. Maar dat is dan maar zo, nu kunnen we nog 'goedkoop' op vakantie, dus maar even van profiteren ;) We gaan naar Turkije overigens!
pi_88788879
Wij moeten ook rekening houden met schoolvakantie. De meivakantie kan priscil een week bij ons zijn door heen en weer te vliegen, september.... Dan is ze 16,5 jaar, dan blijft ze thuis. Zomervakantie kan ze met haar moeder mee.
Wij hebben echt een andere auto nodig, dus in het hoogseizoen gaat m geldgewijs niet worden.
pi_88789243
Oh en de maaltijd ging er als zoete koek in en na het bad ligt ze nu op bed. Vandaag was een goede dag! We hebben heerlijk buiten gelopen om jen weg te brengen en boodschappen doen. Buitenlucht maakt kindjes altijd heerlijk moe. Ze dronk vandaag ook goed, heeft haar flesjes op en dronk ook eindelijk weer eens nomaal bij mij, goed veel plasluiers.
pi_88792000
Wij gaan in januari nog een weekje weg. Moet begin of half februari weer beginnen. Ligt eraan of ik mijn overuren mag opnemen na mijn verlof. Ben dit jaar voor 't eerst sinds ik werk met kerst en oud en nieuw vrij!!

Vandaag ging heerlijk. Ilse heeft een topdag gehad. Ik dus ook! Heb lekker niks aan het huis gedaan, alleen boodschapjes gedaan. Had ik dr lekker in de draagdoek, begint ze ineens te kreunen en te steunen. Ik snapte dr niks van.. Dacht dat ik niet goed geknoopt had. Haal ik dr los... rook het al, een heerlijke volle luier.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:12:05 #145
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88803619
Tico, proost! (hij zal nu wel op zijn). Over 10 dagen hebben wij de babyborrel voor Neve. Dan ga ik eindelijk ook eens aan de champagne, heb ik mezelf beloofd.

Kaatje, lekker dat het zo goed ging.
Neve ging de hele dag ook ok, maar we zitten wel echt met haar huil"uurtje" nu. Tussen grofweg 5 en 9 (afhankelijk van de dag) is ze echt helemaal door het dolle heen: echt paars aangelopen huilen. Ontroostbaar. Ben er nu een klein beetje aan gewend en weet dat er an sich weinig aan te doen is (tips zijn zeer welkom!), maar soms vind ik het echt zo zielig! :'(

Hoewel: vanavond was het wel heel grappig: had een paar mensen over voor een vergadering en het eerste half uur heeft ze een beetje erbij gezeten. Terwijl wij aan het praten waren zat ze echt zo het gesprek te volgen, steeds heel aandachtig te kijken naar degene die sprak... O+
pi_88803702
Huiluurtje was hier echt te wijten aan te weinig slaap overdag of krampjes.
pi_88803966
wat leuk al die vakantie plannen!

en wat een hoop goede dagen! en hoe fijn tico dat het drinken ook zo goed is gegaan
heeft het biertje je gesmaakt?

huiluurtjes ken ik eigenlijk niet echt dus helaas geen tips
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:46:12 #148
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88805124
Nee, overdag en 's nachts slaapt ze prima en dan ineens vanaf 17-18 uur niets dan huilen. Tegen 20 uur is het over en dan gaat het weer prima.
  woensdag 17 november 2010 @ 07:53:01 #149
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88808266
Ik vind toch dat Jasmin te veel spuugt. Vandaag naar het consultatiebureau dus komt mooit ui. Vanacht leek ze wel een fontein, ik legde haar neer en ze spuugde mistend 30 cm hoog. Alles nat natuurlijk. Maar ze boert ook zo moeilijk en als we haar op haar rug dus neerleggn, komt er regelmatig een goede mondvol of 2 mee. En dat projectielbraken doet ze ook minstens 1 keer per dag. Misschien toch reflux.
pi_88808278
Leyla spuugde ook veel, gewoon wat langer rechtop houden en wat vaker schone kleding aan. Nu spuugt ze bijna niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')