abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88348456
Het kleine babietjes topic 0-6 maanden deel 67

De kleine babietjes:

12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne: dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: Jasmijn, dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-11-2010 07:59:42 ]
pi_88348528
en dan gooi ik hem ook nog dicht!
en deed het nieuwe topic niet wat ik wou
en ik krijg de laatste posts niet gequoted
pi_88348675
morgen zal k wel wat laten zien :)

k had wel door dat k m bijna sloot, mja telefoon he ;)
  vrijdag 5 november 2010 @ 07:58:06 #4
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88352757
Jasmin is trouwens een FOK! baby.

Wat een droppies zeg. Je zou er bijna van gaan rammelen. :+

Gister CB geweest, alles gaat goed. Ze was 400 gram aangekomen in 2 weken tijd, ondanks dat ze weinig drinkt. Ze heeft blijkbaar niet veel nodig! Lengte weet ik niet, maar over 2 weken moeten we zelf naar het CB. Verder was alles gewoon prima.

En ze lacht! Niet bewust ofzo, maar als ze wakker is lacht ze. Zo lief! O+ En ze tilt haar hoofdje op, heel lang en stabiel en gaat dan rustig liggen kijken. En vanochtend rolde ze zo op haar zij in de box! Ze is bijna 3 weken maar het gaat nu al zo snel!
pi_88352767
quote:
Ahh, dat geprik ook, heeft ie ook geen verhoging refro?? Zit er iig weer op.
Geen idee niet gemeten, maar vannacht heeft ie gewoon netjes 5,5 uur en 4,5 uur achter elkaar geslapen dus pa en ma ook blij.

Hem in het ledikantje ipv het wiegje te laten slapen lijkt ook te werken. In het wiegje (30 cm breed) mepje hij zich steeds wakker tegen de zijkanten aan. In het ledikantje kan hij daar niet meer bij dus lijken de problemen (voorlopig) opgelost.
live your fears, fear your live
pi_88357466
zo even bijgelezen:

Fannetje wat een mooi lachebekje zag ik voorbij komen O+

Orea lukt het nu een beetje om de voedingen te verzetten en niet meer zulke gebroken nachten?
ben benieuwd hoe het gaat met de krampjes nu je alles drastisch om gaat gooien!
succes

refro welkom met stan!

pessie nu al een schatting? hij groeit in ieder geval lekker door! en willen ze dat je vaker aanlegt in de hoop dat hij toch meer aankomt?
en hoe krijgen jullie toch die curves hier geplakt?

Tico, hoe gaat het nu? nog weer zoveel kolven en aanleggen?
het klinkt wel echt heel erg zwaar hoor :*

Troeta, gekrompen? Hoe kan dat nou weer? ik snap soms echt niks meer van die metingen!
blijft ook maar afhankelijk hoe, wat en wanneer

cantare wat een mooi filmpje!
echt schattig

KJ doen wat goed voor jullie voelt!

pfff noa blijft niet makkelijk, hoop voor jullie dat de zantac wat kan doen!
hoe gaat het nu?

nou tot zover kwam ik dus......

fijne dag allemaal!
pi_88360296
Ja, goed he draculetetje, maar hij was wel bijna een kilo aangekomen trouwens!
Succes met je drukke dag!

Wat is het rustig hier, normaal heb ik hartstikke veel bij te lezen rond deze tijd.
Ik heb net Mex in badje gedaan en het eruit gaan is helemaal zonder huilen gegaan, lief kind! net lekker even op het grote bed gelegen met z'n tweetjes en nu is die lekker in dromenland.
Moet zeggen dat het thuismoederen me wel bevalt....maar jammer van dat huishouden wat er bij komt ;)
pi_88360594
Ja, dat ken ik Troeta, ik vind dat huishouden ook helemaal niks ;)
pi_88361580
Als ik zeg, goeiemorgen 8-) hoe erg is dat dan?

Muppet heb ik om 20:00 uur in bed gegooid, ze was echt niet te genieten en ze sliep meteen! Kwam om 2 uur, speen gevrot en toen was ze echt wakker om 3! Gevoed en wederom in slaap gevallen met haar :') en we waren er om 11 uur uit (tussendoor nog wel paar keer wakker maar dat was PROP :Y) en verder tukken...)

Net lekker beeb gebadderd, zelf even gebadderd. Wasje draait. Alles is lekker aan kant.. Weekend! Ik kan er ook wel aan wennen, dat thuismoederen 8-) (helaas mag ik 10 januari weer!)

Best lekker!
pi_88361950
Helemaal niet erg! moet je vaker doen juist! Het is zo weer 10 januari hoor..

Waar gaat Leia heen als jij weer gaat werken?
pi_88362101
Rustig hier inderdaad ;)

Oh wat een schattige foto's kwamen er voorbij O+ O+ O+

Tja huishouden, nu ik aan het werk ben heb ik er ook minder tijd voor helaas..
Gisteren op verzoek in de avond nog een keer borstvoeding gegeven. Dametje was zo van streek, waarschijnlijk nog na-effect van de prikjes en zocht duidelijk mijn borst op O+ Net weer even lekker aan het shoppen geweest voor Femke (twee vestjes, twee broeken, wit shirtje en een bruin rokje) *O* ik moet me echt gaan inhouden :X
pi_88362120
Ik ga maandag, dinsdag en woensdag werken en ze gaat de dinsdag en de woensdag naar de opvang :) en op maandag is papa thuis! Heerlijke oplossing zo! :Y ik had het heel graag met de oma's willen regelen maar de ene oma, mijn moeder, die is er niet meer, en de andere oma heeft sinds een tijdje parkinson. Die vangt nu wel nog de meiden van mijn schoonzus op (5 en 3), maar dat zal ook binnenkort niet meer gaan.. Laat staan een baby :) Tis echt een hele fijne opvang, heb er een heel goed gevoel bij :)

Overigens, ik word er een beetje bang van :D leg Leia net op bed, ze geeft 1 kick en tis stil :? :D gisterenavond ook al, dat mijn man vroeg: heb je haar een klap op haar hoofd gegeven ofzo dat ze zo stil is :D

En mijn haar valt uit :') ik dacht de dans te ontspringen, maar helaas... hele bossen :')
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:24:26 #13
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88364093
Nathan voelt zich vandaag gelukkig een stuk beter! Hij was gisteren echt niet lekker en ik weet wel bijna zeker dat dat een effect was van zn prikjes. Maar hij is nu weer helemaal bij. Best eng, een kind dat normaal overdag bijna niet slaapt opeens 5 uur gaat slapen en maar 1 keer in die 5 uur een kwartiertje krijsend wakker is voor wat voeding.

En ik vind thuismoederen ook heerlijk. Er zullen vast nog tijden komen dat ik het verschrikkelijk vind maar nu vind ik het fijn! Helaas moet ik in het tweede semester nog een paar vakjes doen. Ik zie daarna wel wat het wordt: thuisblijven of werken, maar nu ga ik voor het eerste!
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:25:28 #14
259886 pessie
pi_88364143
Oh ja, Orea, balen van de haaruitval, hier is het hetzelfde als voor mn zwangerschap, tijdens het haren wassen wat, maar geen plukken zoals ik wel eens gelezen heb.
pi_88364325
hehe ik vind thuisblijven wel lekker haha
maar zou dan echt moeten leren wat in huis te doen :')

ik ben vaak hele dagen bezig met niets...ben ik ook heel goed in.
Al ben ik nu een sjaal voor mezelf aan t breien :')

floris heeft een slaapdagje denk ik.
Hij kreeg gisteravond zijn laattse fles om half 11 (nou ja dat was maar een klein beetje, want hij sliep al, maar begon te mopperen, dus was benieuwd als k m wat voeding zou geven of hij tot de volgende ochtend zou gaan slapen) en werd om half 10 wakker.
Om half 11 was ie weer moe, heeft ie tot kwart over 1 geslapen. En hij ligt nu weer.

Oh en haaruitval -O-
nou heb ik normaal ook wel veel last ervan rond deze tijd van het jaar. maar tis echt heel irritant
pi_88364350
Hier helaas ook flinke haaruitval :'( ik heb een zwart vest aan en daar zie je de haren goed op, ben de hele dag aan het plukken :')
pi_88364915
Opvang is toch goed Orea, die mensen zijn juist dol op baby's en volgens mij vinden baby's het hartstikke leuk met andere baby's.

Ik heb net een halve afwas gedaan en de was in de wasmachine, maar nu is het weekend hoor,hihi
pi_88365454
Nathan, hopelijk knap je snel op!
Leia, wat een slaapkoppie ben jij!

Vanaf vandaag is de kraamhulp weg en ga ik weer eens een beetje proberen mee te lezen! Het is hier echt ontzettend genieten. Een week geleden was ik aan het bevallen en nu kunnen we ons geen leven meer zonder der voorstellen! Madam doet het echt super goed! Vooral het slapen 's nachts, meestal om 23.30uur de laatste borstvoeding en dan komt ze pas rond 05.00 uur/05.30 uur.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_88367166
Klinkt goed Barba! Bijzonder hè? Het idee dat je vorige week nog aan het bevallen was en ze er nu is O+

Het tis ook prima hoor Troeta, toch gek dat ik nu al een knoop in mijn maag heb om haar in januari weg te moeten brengen :D waarschijnlijk een kwestie van wennen ;) ik had dat voor ik zwanger was nooit gedacht.. dat ik dat wegbrengen lastig zou vinden.. :)

Och, arme Nathan, dat is ook engig! Fijn dat hij zich weer beter lijkt te voelen!

Son :{w aso! :P met je lekkere nachten!! ze zijn je gegund hoor ;)
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:08:02 #20
259886 pessie
pi_88368316
Barba wat heerlijk dat ze zo lekker slaapt 's nachts! Geniet ervan! Gaat ze na de nachtvoeding ook weer lekker slapen?

Wat betreft wat in huis doen. Ik kom gewoon niet echt toe aan meer dan de vaatwasser, de was en het reguliere stoffen. En ik vind het al moeilijk om daar aan toe te komen. Verder ben ik veel met Nathan bezig. Ik heb echt nog wel 15 projecten liggen als in grote schoonmaak, maar goed, Ik zal er vast wel weer een keer aan toe komen.
Oh ja, Fok!ken doe ik dus met Nathan op schoot tegenwoordig :')
pi_88369045
Hier gaat het goed, volle memmen, dus ff niet kolven, anders kan ik straks de hele straat geven.
Gister op de spoed eisende hulp geweest, ze moet gewoon aan de borst drinken, even stoppen met de fles. Over een paar daagjes de fles weer proberen. Verder krijgt ze vanaf straks breastmilk fortifier om aan te komen. Ze drinkt wel genoeg, maar niet dat beetje extra wat ze nodig heeft om te groeien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:24:39 #22
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88369074
Barba het klinkt echt alsof je zo geniet! Gek he, ik kan Jasmin ook al niet meer wegdenken nu.

Ik vind thuismoederen dus ook heerlijk. Ben gaan werken om mijn studieschuld zelf af te betalen, mijn loon is niet echt nodig namelijk. Maar nu ik weer thuis ben met de hummels, mijn huishouden weer op orde is en ik leuke dingen kan doen met Yade, besef ik me, wat ik heb gemist dat jaar dat ik weer werkte. Het besluit komt hier steeds vaster te staan, ik ben gewoon gemaakt om thuismamma te zijn. :+ Ik ga dan wel langzaam mijn MBA halen, eerst basiskennis boekhouden, daarna praktijkdiploma boekhouden en uiteindelijk, hopelijk, mijn MBA. Kan ik mooi de boekhouding doen van Knuts holding en onze toekomstige koffiewinkel. ;)

Het huishouden vind ik nu echt een eitje, ook met 2 kiddies. 's Ochtends max 2 uurtjes aan besteden en je houdt alles prima bij. Dat had ik met Yade toen ook, had een schema gemaakt waar ik me aan kon houden, scheelde zoveel. En als je alles elke week gewoon even doet is het steeds minder tijd. Wel even puzzelen natuurlijk met voedingen en een peuter maar daar komen we wel uit.
pi_88374831
ik vind thuis moederen ook echt heerlijk!

en haaruitval check! vindt echt bossen terug in de borstel (en doucheputje enzo)

nathan hopelijk ben je weer opgeknapt

sonnetje heerlijk toch van die nachten

tico wat fijn dat je volle memmen hebt!

barba je klinkt echt vreselijk verliefd! geniet er maar lekker van

silarmwen als het kan waarom ook niet, thuis mama zijn! lekker toch

ow en mag ik nog even trots doe:
Minidraak is vrolijk geweest en gebleven op het kdv, ze heeft er zelfs een uur geslapen
en vanmiddag ook 2 uur! ik heb gewoon (op de nacht na) mn vrolijk meisje terug! *G*
pi_88376649
Ik heb nog geen haaruitval, maar Mex heeft een kale plek, hij heeft een beetje schilfertjes en ik was zo slim om die weg te krabbelen, oops.
Weet niet of het berg is, is nog niet geel iig.

Dat zal zeker moeilijk worden Orea, vooral omdat je nu elk moment van de dag bij d'r bent, je kent inmiddels alle huiltjes en je weet precies wat je daaraan moet doen.
maar aan de andere kant, weer meedraaien in de maatschappij is ook wel weer eens leuk toch!

Zo, die slaapt lekker barbabientje!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:11:43 #25
259886 pessie
pi_88379631
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:07 schreef Troeta het volgende:
Ik heb nog geen haaruitval, maar Mex heeft een kale plek, hij heeft een beetje schilfertjes en ik was zo slim om die weg te krabbelen, oops.
Weet niet of het berg is, is nog niet geel iig.

Dat zal zeker moeilijk worden Orea, vooral omdat je nu elk moment van de dag bij d'r bent, je kent inmiddels alle huiltjes en je weet precies wat je daaraan moet doen.
maar aan de andere kant, weer meedraaien in de maatschappij is ook wel weer eens leuk toch!

Zo, die slaapt lekker barbabientje!!
Troeta, ik wil niet gemeen reageren ofzo dus begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk dat thuismoeders ook meedraaien in de maatschappij. Misschien anders dan een moeder die wel werkt maar ook thuismoeders draaien mee.

Wat raar zo'n plek. Volgens mij begint berg niet geel toch? Voelt Mex zich verder wel happy?

Oh, Nathan was gisteren echt sneu, vandaag was het alweer een heel stuk opgeklaard hoor! Maar bedankt voor het medeleven, vond het op een gegeven moment wel eng worden. Maar mn ouders waren hier en zij vertelden dat al hun kinderen altijd flink ziek waren na prikjes. Dat was wel geruststellend. Heb alleen zelf niet fijn geslapen afgelopen nacht omdat ik onbewust toch wel erg bezorgd was en bij elk kikje wakker was. Vannacht maar even ruilen met manlief! O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')