Did I do you proud Hansje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
You got the fipo, oh-oh. Congratz
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.hansteeuwen.tv/html/post/128.html
Hans![]()
![]()
Yeah, unbelievable proudquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Did I do you proud Hansje?
![]()
En tis nog wel vreselijk druk op mn werk, ik pak die zo ff tussendoor
wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
hihi Anouk.
Het zal wel bij haar gemaakte 'stoere' rock-chick gebeuren horen.
(Ja, ik lees het nu pas.)
geeen idee. weerzwanger zeker, of een andere vent.quote:
Ik denk dat ie t heeft over dat t uit is met dr rappertjequote:
dat ja , valt me vies tegen van Rob.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef Intrepidity het volgende:
BEP: De ultieme samenvatting van wat er mis is met de 'muziek' van tegenwoordig.
Die was ook tof geweest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Had 'Alles Geprobeerd' wel weer eens willen horen.
dodelijk inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
"Hij voelt als een broertje."
Erger kun je niet afgewezen worden.
Hij staat op de cd 'Westbroek' uit 1998.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:34 schreef themauster het volgende:
Deze heeft mijn vader vast wel in zijn cd collectie zitten hij is een groot fan van Henk Westbroek/ Het Goede Doel
Die heeft hij van mij gekregenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef broer het volgende:
[..]
Hij staat op de cd 'Westbroek' uit 1998.
Dit hebben meerdere djs iig al meermaals gezegd. Vooral Bart is dol op zulk soort weetjes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef broer het volgende:
Benieuwd of Jelmer zo het origineel mag raden in de schokquiz. En of hij dan deze weet:
(Of was die al langs gekomen hier?)
O, pardon.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef alors het volgende:
Dit hebben meerdere djs iig al meermaals gezegd.
Dat ziet er tof uit. Wie is er te gast?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef themauster het volgende:
Operation DJ Sandstorm 12-11-2010:
1. Gwen Stefanie - What You Waiting For
2. Babyshambles - Delivery
3. Voicst - Feel Like A Rocket
4. Handsome Poets - Dance (The War Is Over)
5. Antiloop - Nowhere To Hide
Jan de Hoop.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ziet er tof uit. Wie is er te gast?
Jan de Hoopquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ziet er tof uit. Wie is er te gast?
Hoi!quote:
quote:
quote:
3FM zal wel volgenquote:
Of The Beatles.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ze moeten gewoon Neil Young Megahit maken!
Of Buffalo Springfield.quote:
Of Crosby, Stills, Nash & Youngquote:
Of Neil Young & Crazy Horsequote:
Veenstra Veenstra met een opgeblazen hoofdquote:
Hey, speelden ze die gisteren niet in DWDD?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Jaque, ik blijf nog even iets anders luisteren:
Nieuwe CD is zeker vandaag uit?
Ik vind 'm eerder op Guis lijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra met een opgeblazen hoofd
Hans.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ze worden steeds beter![]()
.
Waalwijker in het huis. Oh yeah !.
Ook wel een beetje ja een echte radiohoofdquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vind 'm eerder op Guis lijken.![]()
Ik ga er vanavond ook een keer weer echt voor zittenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hey, speelden ze die gisteren niet in DWDD?
Like an Airbus 380 met een kapotte motor.quote:
Morgen bedoel je.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh we gaan de neger zo nog es bellen, ik heb de radio ff wat harder gegooid hier
Die van mij begint over 4 minuten gelukkigquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
G6!
Prima weekend-startplaat.
Al moet ik nog een half uurtje...
Dat van mij ergens half maart.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Die van mij begint over 4 minuten gelukkig
Oh, morgen kan ik tenminste goed luisterenquote:
Gewoon Neil Young als MH, wat dacht je hiervan:quote:
Ik sta al half met m'n hoofd in de strop.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:30 schreef Againzender het volgende:
tjongjnge, je zou je polsen toch doorsnijden bij zo'n nummer?
* Againzender trekt een bokbier open.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik sta al half met m'n hoofd in de strop.
heb je al iemand in de buurt om het krukje een trap te geven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik sta al half met m'n hoofd in de strop.
Deze week nog gehad. Smaakt weer primaquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender trekt een bokbier open.
Dat dus. Zal wel weer ergens een contractje liggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Achja zo heel boeiend is dat hele megahit gebeuren allang niet meer.
Als Domien zich zo in het topic laat zien, is het al voldoende, denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je al iemand in de buurt om het krukje een trap te geven?
Nou ja, die plaat komt nog al eens te pas en te onpas langs he.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Achja zo heel boeiend is dat hele megahit gebeuren allang niet meer.
Neuh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Sirolf het volgende:
Guttegut, wat een heerlijke sfeer weer hier.
Voor de variatie vind ik dit toch best een leuke plaat. De megahit hoeft niet altijd maar uptempo te zijn, een keer iets als dit kan ook goed.
Ik hoop dat dat sarcastisch is? Puberaal gedoe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Waalwijker het volgende:
Gelukkig zijn C&S er volgende week weer.
Dat geloof ik niet zo snel, 3fm is en blijft een popzender en kiezen nummers met hitpotentie, dit is er gewoon zo een hoezeer hij hier ook gehaat wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat dus. Zal wel weer ergens een contractje liggen.
Daarom was je gister zo vrolijk..quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Sirolf het volgende:
Voor de variatie vind ik dit toch best een leuke plaat. De megahit hoeft niet altijd maar uptempo te zijn, een keer iets als dit kan ook goed.
We weten inmiddels wel dat je Neil Young kunt waarderen hoor.quote:
smaken verschillen, maar ik vind dit nummer helemaal niets. Hoeft echt geen uptempo te zijn van mij, maar deze plaat vind ik gewoon echt ruk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Sirolf het volgende:
Heb Roses in June wel vaker gehoord volgens mij op 3FM.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt zo'n talent als Wende Snijders eigenlijk niet op 3FM gedraaid? Geweldige stem, artieste en Nederlands. Slechts één keer gedraaid, ergens in maart van dit jaar.
Nope. Bloedserieus. En zoek effe een zender die jou doelgroep aanspreekt dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat sarcastisch is? Puberaal gedoe.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
We weten inmiddels wel dat je Neil Young kunt waarderen hoor.
dacht ik ook eigenlijk. Maar misschien was dat niet uit de computer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb Roses in June wel vaker gehoord volgens mij op 3FM.
Dat is het nummer dat ik NU draai. Kan prima op 3FM idd. Zie ik niet op 3FMfan staan...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb Roses in June wel vaker gehoord volgens mij op 3FM.
Dat doe ik normaal ook rond die tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope. Bloedserieus. En zoek effe een zender die jou doelgroep aanspreekt dan.
Prima.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook rond die tijd.
Wat klaag je dan? C&S passen prima bij 3FM.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook rond die tijd.
En bij de BNN-doelgroep.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat klaag je dan? C&S passen prima bij 3FM.
Ik vind de normale programmering toch een stuk volwassener dan C&S. Coen doet het prima vind ik, maar die Sander heeft altijd van die puberale opmerkingen, ik houd daar niet zo van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat klaag je dan? C&S passen prima bij 3FM.
Vind ik wel meevallen, en aangezien het al een tijdje de nummer één middagshow is twijfel ik er niet aan dat ik niet de enige ben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind de normale programmering toch een stuk volwassener dan C&S. Coen doet het prima vind ik, maar die Sander heeft altijd van die puberale opmerkingen, ik houd daar niet zo van.
Ik dacht dat je een andere zender luisterde als C&S erop waren ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind de normale programmering toch een stuk volwassener dan C&S. Coen doet het prima vind ik, maar die Sander heeft altijd van die puberale opmerkingen, ik houd daar niet zo van.
Bijvoorbeeld dat gedoe met K3 vorige week. Kom op zeg, K3-nummers draaien en zeggen hoe geweldig je het allemaal wel niet vind. Da's gewoon geen muziek voor op een zender als 3FM.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere zender luisterde als C&S erop waren ?
Hardy har har.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere zender luisterde als C&S erop waren ?
Nee, je lult jezelf gewoon klemquote:
Want als ik mijn auto start als ik wegga van mijn werk weet de autoradio volautomatisch dat C&S on the air zijn en schakelt dan over naar een andere zender? Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, je lult jezelf gewoon klem
In mijn auto heeft de radio knoppen waarmee je van zender kunt wisselen hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Want als ik mijn auto start als ik wegga van mijn werk weet de autoradio volautomatisch dat C&S on the air zijn en schakelt dan over naar een andere zender? Oh ja, je hebt gelijk.
Wende is briljant. Maar goed, dat vinden jij en ik. Ik hoef echt niet dat alles wat ik goed vind op 3FM komt. Blijkbaar hebben ze gekozen de plaat van Wende niet op te pikken. Nou ja, jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is het nummer dat ik NU draai. Kan prima op 3FM idd. Zie ik niet op 3FMfan staan...
Hmja, maar ze hebben blijkbaar nog geen enkele keer ervoor gekozen om een plaat van haar op te pikken. Vind ik treurig met iemand die al 3/4 goede albums heeft afgeleverdquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wende is briljant. Maar goed, dat vinden jij en ik. Ik hoef echt niet dat alles wat ik goed vind op 3FM komt. Blijkbaar hebben ze gekozen de plaat van Wende niet op te pikken. Nou ja, jammer maar helaas.
En natuurlijk haar geniale versie van Laat Me.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
C&S puberaal noemen en dan met zulke crap aankomen.
Waarom voelen julie je zo aangevallen als ik zeg dat ik C&S niks vind? Ieder z'n mening..quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:42 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
In mijn auto heeft de radio knoppen waarmee je van zender kunt wisselen hoor.
Heeft niets met aangevallen voelen te maken. Je zegt dat als C&S erop zijn je wat anders luistert maar je weet verdomd veel details.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:44 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[..]
Waarom voelen julie je zo aangevallen als ik zeg dat ik C&S niks vind? Ieder z'n mening..
En nu vind ik het wel weer genoeg geweest met deze kansloze discussie.
quote:duts
1) Onnozel mens 2) Persoonsbenaming 3) Stumper 4) Sufferd 5) Sukkel '
Ik zeg niet dat ik nooit C&S luister, maar dat ik normaalgesproken wegzap, en dat ik zei ik ook zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft niets met aangevallen voelen te maken. Je zegt dat je als C&S erop zijn je wat anders luistert maar je weet verdomd veel details.
Ging jij niet stoppen met deze volgens jou kansloze discussie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik nooit C&S luister, maar dat ik normaalgesproken wegzap, en dat ik zei ik ook zo.
Brandon Bloemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef gerbenp het volgende:
Wat is de MH ? of is deze nog niet bekend
Klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ging jij niet stoppen met deze volgens jou kansloze discussie?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef Againzender het volgende:
zijn alle flirts nu fout gegaan deze week?
en recht door zee natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeeuwse nuchterheid. Recht voor z'n raap.
en dat was nog een goede vriendin van haar ook toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel een keer die lesbische gehoord die wist niet of die andere ook lesbisch was
Oh ja die was nog niet zo lang geleden, dat was best heel pijnlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat was nog een goede vriendin van haar ook toch?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat was nog een goede vriendin van haar ook toch?
Ze hadden wel een date hoor..quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja die was nog niet zo lang geleden, dat was best heel pijnlijk
Niet, ze gingen 's avonds bellen, maar niet daten, toch?quote:
Volgens mij ook niet, ze nam het geld maar ze zouden wel samen gaan eten of zo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet, ze gingen 's avonds bellen, maar niet daten, toch?
Je had toch niet echt iets anders verwacht, of wel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Sirolf het volgende:
Tis hier altijd een keigezellig feestje, lul niet zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:08 schreef broer het volgende:
[..]
Je had toch niet echt iets anders verwacht, of wel?
Is weleens vaker geweest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:12 schreef Waalwijker het volgende:
Timur heeft wel een punt. Normaal nemen ze nooit zomaar 'een weekje' vrij, en al helemaal niet tegelijk.
Ik denk het ook. C&S en Paul Rabbering.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:12 schreef Waalwijker het volgende:
Timur heeft wel een punt. Normaal nemen ze nooit zomaar 'een weekje' vrij, en al helemaal niet tegelijk.
Beroerde bezetting dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk het ook. C&S en Paul Rabbering.
Weekje bijtanken. Al is Rab drie weken weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
Maar waarom zouden C&S/Rabbering verdacht zijn vanwege het 'op vakantie' zijn ?
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyjjjjjjjjjjquote:
Ik geloof niet dat het verband houdt met SR.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weekje bijtanken. Al is Rab drie weken weg.
Neu, heb alleen net 2 uur in de wind gewandeld, ben er wel een beetje verwaaid vanquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef Jannekje7 het volgende:
*gaap*
Zijn jullie ook zo gáár aan t eind van de week?
Jep, begon spontaan te gapen toen Timur en Ramon dat deden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:24 schreef Jannekje7 het volgende:
*gaap*
Zijn jullie ook zo gáár aan t eind van de week?
16 november.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:27 schreef henkde_j het volgende:
Wanneer worden de DJ's voor SR bekend gemaakt?
Of zijn ze inmiddels al bekend?
Ik ga even opzoek naar een pallet stoeptegels om te doneren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
16 november.
Maar 't is al uitgelekt hoor.'t Zijn Bart Arens, Hanneke Eilander en Roosmarijn Reijmer.
ze is een keer live geweest bij GIEL, maar dat krijgt niemand hier mee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar ze hebben blijkbaar nog geen enkele keer ervoor gekozen om een plaat van haar op te pikken. Vind ik treurig met iemand die al 3/4 goede albums heeft afgeleverd. Schijnbaar is Roses in June dan een paar keer gedraaid (van cd), maar da's dan zo weinig geweest dat 't me nog niet eens is opgevallen. Zonde.
Freek krijgt best veel voor elkaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:49 schreef fvanl het volgende:
Wat gaaf! Voor ons maatschappijleer onderzoek mogen wij zometeen een interview doen met Plasterk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |