abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88633613
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Anders staat er volgens mij.
Een ander soort probleempjes.
Soortgelijke problemen, vind ik. De partijstructuur in deze is echt belangrijk voor het selecteren van kandidaten.
En daarnaast is het in mijn optiek vorr dit gegeven weinig interessant welke problemen jij minder goed of minder slecht vindt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:59:36 #252
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88633629
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

PVV-sympathisant zeker? Je hebt totaal geen idee waar je het over hebt, maar uiteraard wel een mening, daardoor juist.
SPer, anti-vvd/cda en hun slaaf en arbeidersverrader pvda.
Zoals ik al zei, nu draai ik het eens om, "de pvda methode" maar dan om deze pvv mafketel te downplayen.
Want waar waren velen hier, de media, toen er voor de tigste keer een pvda-er iemand aanreed express, een ambtenaar in elkaar roste die zijn ID vroeg, een vrouw gedumpt werd, kinderen geslagen, pedo tot senator gemaakt e.d. ?

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 12-11-2010 14:34:06 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88633645
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is mij overkomen namelijk ooit, ten onrechte, ik leek op 'de dader'.
Gelukkig dus maar dat wanneer de media zich op je storten dat je niet gelijk dan ook maar veroordeelt zal worden en in de cel gezet. Voor nu is het hear-say en nog rijkelijk laat ook, dus agendering aanval, en wie wilde de pvv aanvallen in 'oorlog' ook al weer? (PvdA)
Oke, en nu in normaal Nederlands.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_88633655
Ik word zo langzamerhand een beetje moe van dat gezeik binnen de PVV. Eigenlijk ben ik een VVDer die kiest voor zijn stufi. Volgende keer toch maar VVD stemmen misschien, of Geert moet nu even harde maatregelen nemen en niet alles zelf willen blijven doen, dat werkt niet. Wat een clowns zitten er toch soms in de PVV :')
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_88633720
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Soortgelijke problemen, vind ik. De partijstructuur in deze is echt belangrijk voor het selecteren van kandidaten.
En daarnaast is het in mijn optiek vorr dit gegeven weinig interessant welke problemen jij minder goed of minder slecht vindt.
Jij vind het gelijksoortige probleempjes; dat je 17-jarige meisjes neukt als docent en de buurt terroriseert vanwege hondenpo-ep of dat je 25 jaar geleden meedeed aan bijv. een ban-de-bom demonstratie en toen een keer al te ijverig bent geweest?
I´m back.
pi_88633722
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef freako het volgende:

[..]

Voor zijn activiteiten als straatterrorist is hij niet veroordeeld, alleen meermalen gearresteerd.

Dat zijn de personen die men dan wil uitzetten ook vaak niet.Juist veel van die gevallen blijven ongestraft, dat is het probleem.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_88633751
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

SPer, anti-vvd/cda en hun slaaf en arbeidersverrader pvda.
Zoals ik al zei, nu draai ik het eens om, "de pvda methode" maar dan om deze pvv mafketel te downplayen.
Want waren velen hier, de media, toen er voor de tigste keer een pvda-er iemand aanreed express, een ambtenaar in elkaar roste die zijn ID vroeg, een vrouw gedumpt werd, kinderen geslagen, pedo tot senator gemaakt e.d. ?
Man en paard, alstublieft!
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:03:30 #258
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88633760
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef KoosVogels het volgende:

Begrijp ik het nou goed?
Soms, deels.

quote:
Marokkaan die buurtgenoten lastigvalt: heel erg stout, eerste vlucht naar Casablance met zn hele fucking familie, opknopen aan de hoogste boom, knieschoten, knuppel in zn nek en naar de bajes met dat tuig.
Lucassen terug naar NL ja daar zit ie mee..

quote:
PVV'er die buurtgenoten lastigvalt: he joh geen probleem. Astjeblieft, je mag onze woordvoerder wijk en wonen uithangen. Held!
Veronderstelt. Hij is alleen gepakt voor ontucht en straf daarvoor is gekregen en gedaan.

Tevens is hij (vooralsnog?) geen loverboy, scooter struikrover, winkeldief, ruiteninkeiler, brandstichter e.d.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88633849
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij vind het gelijksoortige probleempjes; dat je 17-jarige meisjes neukt als docent en de buurt terroriseert vanwege hondenpo-ep of dat je 25 jaar geleden meedeed aan bijv. een ban-de-bom demonstratie en toen een keer al te ijverig bent geweest?
Grappig, maar ik stelde dat wanneer de PvdD vier jaar geleden ineens 24 zetels zou hebben behaald zij geconfronteerd was geworden met soortgelijke problemen die nieuwe partijen in de Tweede Kamer overkomen. In herinnering de LPF en de AOV.
Je mag dan graag de focus verleggen, maar ik blijf toch bij dit standpunt.
pi_88633855
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Soms, deels.

[..]

Lucassen terug naar NL ja daar zit ie mee..

[..]

Veronderstelt. Hij is alleen gepakt voor ontucht en straf daarvoor is gekregen en gedaan.

Tevens is hij (vooralsnog?) geen loverboy, scooter struikrover, winkeldief, ruiteninkeiler, brandstichter e.d.
Pssst, die straatklootzakjes waar iedereen zich zo over opwindt, zijn dikwijls ook nooit veroordeeld. Dat lijkt voor de PVV verder weinig uit te maken. Die willen dat die etterbakjes gewoon worden aangepakt. En terecht overigens. Het zou Wilders daarom sieren als hij de straatklootzak binnen zijn eigen partij de deur wijst.

Overigens begint de manier waarop jij Lucassen verdedigt behoorlijk droevige vormen aan te nemen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:07:08 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_88633895
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Geen Marokkaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:07:21 #262
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88633901
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:00 schreef blistah het volgende:
Ik word zo langzamerhand een beetje moe van dat gezeik binnen de PVV. Eigenlijk ben ik een VVDer die kiest voor zijn stufi.
De droom-stemmer a.k.a. klapvee.
Jij bent de soort stemmer waar partijen van dromen en 'speerpunten' voor maken, kamerleden voor op pad sturen naar bijeenkomsten op in dit geval scholen. Stemmen op 1 punt, jeniet in het grote plaatje verdiepen, deksel op je neus.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:09:52 #263
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88634006
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef KoosVogels het volgende:

Overigens begint de manier waarop jij Lucassen verdedigt behoorlijk droevige vormen aan te nemen.
MOOI! immers ik doe wat de pvda telkens doet, zoals ik ook telkens vertel :) of heeft de pvda-indoctrinatie daar een blinde vlek voor gemaakt?
Daarbij kan niemand de pvv verwijten dat ze met dit figuur iemand hebben die niet weet hoe dat terroriseren gaat, waar je op moet letten, wie je moet vragen e.d. :)
pi_88634111
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

MOOI! immers ik doe wat de pvda telkens doet, zoals ik ook telkens vertel :) of heeft de pvda-indoctrinatie daar een blinde vlek voor gemaakt?
Daarbij kan niemand de pvv verwijten dat ze met dit figuur iemand hebben die niet weet hoe dat terroriseren gaat, waar je op moet letten, wie je moet vragen e.d. :)
Dus omdat de PvdA (waar ik verder niets mee heb te maken) haar mensen eveneens op idiote wijze verdedigt, moet jij dat ook doen, alleen dan voor de PVV? En waarschijnlijk wil je de PvdA als klap op de vuurpijl ook nog eens verwijten dat de partij haar mensen ten onrechte verdedigt, nietwaar? Je beseft hopelijk dat dit behoorlijk achterlijk is.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:16:35 #265
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88634265
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:12 schreef KoosVogels het volgende:

Dus omdat de PvdA (waar ik verder niets mee heb te maken) haar mensen eveneens op idiote wijze verdedigt, moet jij dat ook doen, alleen dan voor de PVV? En waarschijnlijk wil je de PvdA als klap op de vuurpijl ook nog eens verwijten dat de partij haar mensen ten onrechte verdedigt, nietwaar? Je beseft hopelijk dat dit behoorlijk achterlijk is.
"Je beseft hopelijk dat dit behoorlijk achterlijk is." Right back at you dan maar.
Deze aanval komt m.i. uit het pvda op-oorlogspad-kamp, rijkelijk laat en dus zeer wel mogelijk geagendeerd, vandaar.
Het is een deporgrammeringsmethode die onderbewust werkt, op den duur, lange termijn.
Zie het als een spiegel die deze en gene op fok laat zien dat ze een balk in hun oog hebben waarbij die hele lucassen slechts een splinter is, een splinter die ze willen gebruiken als hefboom om de pvv om te duwen! :)
En inderdaad, de pvda verdedigt haar ellende-verspreiders, maakt ze hoger in rang niet zelden, en maar klagen op anderen die minder ergere dingen doen.
Oftewel, een viezere partij dan de pvda is er niet, de hoop dat de pvv met lucassen nu erger lijkt is voor wie de politieke partijen wel al wat langer volgt een lachertje.
pi_88634321
quote:

[..]

pecies dit is dat gedraai en gezeur dat opvalt ... op kritiek op iets wat je zelf zegt gelijk roepen dat je dat enkel doet: "... omdat PvdA".

Alsof de PvdA kennelijk de definitie van het "Alles" is, politiek gezien.... Wat 'God' is voor een SGP'er; een boze bebaarde man in de hemel die àlles bepaalt en aan wie alles afgemeten wordt; is de PVDA voor de meeste wilders-aanhangers de 'God' in hun politieke hemel, enkel zijn ze allemaal uit teleurstelling en boosheid 'gelovig atheist' geworden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:19:55 #267
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_88634366
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:20:17 #268
104871 remlof
Europees federalist
pi_88634380
quote:

[..]

Hoeveel PvdA-fractieleden hebben zich ook alweer schuldig gemaakt aan strafbare feiten? En hoe heeft de partijleiding ze verdedigd?
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:20:59 #269
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_88634402
quote:

[..]

Je bent een soort PVDA'er?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_88634410
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

"Je beseft hopelijk dat dit behoorlijk achterlijk is." Right back at you dan maar.
Deze aanval komt m.i. uit het pvda op-oorlogspad-kamp, rijkelijk laat en dus zeer wel mogelijk geagendeerd, vandaar.
Het is een deporgrammeringsmethode die onderbewust werkt, op den duur, lange termijn.
Zie het als een spiegel die deze en gene op fok laat zien dat ze een balk in hun oog hebben waarbij die hele lucassen slechts een splinter is, een splinter die ze willen gebruiken als hefboom om de pvv om te duwen! :)
En inderdaad, de pvda verdedigt haar ellende-verspreiders, maakt ze hoger in rang niet zelden, en maar klagen op anderen die minder ergere dingen doen.
Oftewel, een viezere partij dan de pvda is er niet, de hoop dat de pvv met lucassen nu erger lijkt is voor wie de politieke partijen wel al wat langer volgt een lachertje.
Maar waarom haal je de PvdA erbij als je met mij discussieert? Wat heb ik in vredesnaam met de PvdA te schaften? Ik heb toch geen boodschap aan de opmerking dat het oke is om Lucassen te verdedigen omdat de PvdA ook haar leden verdedigt.
pi_88634452
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Grappig, maar ik stelde dat wanneer de PvdD vier jaar geleden ineens 24 zetels zou hebben behaald zij geconfronteerd was geworden met soortgelijke problemen als nieuwe partijen in de Tweede Kamer overkomt. In herinnering de LPF en de AOV.
Je mag dan graag de focus veranderen, maar ik blijf toch bij dit standpunt.
Soortgelijke probleempjes als in 'het in opspraak raken van een kamerlid', ja/zou kunnen.
Maar wel het in opspraak raken door probleempjes van een andere aard, denk ik.
Een buurtje terroriseren, kopstootje uitdelen in het uitgaansleven, misbruik maken van je positie om meisjes van 17 te neuken, een alcoholist die in een burenruzie de buurman met een niet botte bijl achterna zit, met een doorgetrokken revolvertje in de fractiekamer een discussie van bijkomende argumentatie voorzien; het past allemaal meer bij iemand die aangetrokken wordt door LPF/PVV dan iemand die een partij als de PvdD hoog in het vaandel draagt. Het is geen absoluut determinisme, maar een impulsieve, emotionele, egomanische persoonlijkheidsstructuur is beter op zijn plaats bij de PVV dan bij de PvdD. En met een dergelijke persoonlijkheidsstructuur is het ook niet geheel en al ondenkbaar dat je privé het soort probleempjes meemaakt in je leven als dhr. Lucassen of dhr. Brinkman bijv. hebben ervaren.
I´m back.
pi_88634466
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dit is behoorlijk gespin, maar ik moet toegeven dat op het moment dat Lucassen op de kandidatenlijst terecht kwam, nog eens officieel als zodanig is gepresenteerd of zodra hij in de Tweede Kamer werd geïnstalleerd er aanleiding is geweest om deze zaken naar buiten te brengen.
Waarom de voormalige buurtbewoners nu ineens uit de school klapten is op zich wel bijzonder.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:23:17 #273
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88634473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:18 schreef RM-rf het volgende:

pecies dit is dat gedraai en gezeur dat opvalt ... op kritiek op iets wat je zelf zegt gelijk roepen dat je dat enkel doet: "... omdat PvdA". alsof de PvdA kennelijk de definitie van het "Alles" is
Je zit er niet ver naast.
De pvda was 1 van de factoren voor een beter NL, ooit, wat al rap stopte, zeg na drees sr.
Toen werd de pvda de stemmenhaler voor vvd/cda.
Arbeiders kregen mede door de pvda elk jaar een duurder leven.
De pvv is een jong vervelend kind vergeleken bij de al decennia lange zwaar 'criminele' pvda.
Het is de pvda die oorlog tegen de pvv wilde en dat ook doet al van voor de verkiezingen.
Zelf deinst de pvda voor veel minder terug, zoals anti-democratie en lak aan de rechter hebben e.d.
De pvda is inderdaad een negatief maar adequaat 'politiek referentie product' dat zichzelf GELUKKIG steeds vaker in de voet schiet, ze gooien met modder en dat boemerangt steeds vaker terug in het eigen schijnheilige gezicht.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:24:07 #274
104871 remlof
Europees federalist
pi_88634508
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je zit er niet ver naast.
De pvda was 1 van de factoren voor een beter NL, ooit, wat al rap stopte, zeg na drees sr.
Toen werd de pvda de stemmenhaler voor vvd/cda.
Arbeiders kregen mede door de pvda elk jaar een duurder leven.
De pvv is een jong vervelend kind vergeleken bij de al decennia lange zwaar 'criminele' pvda.
Het is de pvda die oorlog tegen de pvv wilde en dat ook doet al van voor de verkiezingen.
Zelf deinst de pvda voor veel minder terug, zoals anti-democratie en lak aan de rechter hebben e.d.
De pvda is inderdaad een negatief maar adequaat 'politiek referentie product' dat zichzelf GELUKKIG steeds vaker in de voet schiet, ze gooien met modder en dat boemerangt steeds vaker terug in het eigen schijnheilige gezicht.
Je raaskalt in vaag Nederlands.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:24:11 #275
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88634513
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:20 schreef t-8one het volgende:

Je bent een soort PVDA'er?
Zoals de jager wel eens een dier na kan doen, ik imiteer naadloos een pvda-er als ik wil :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')