Ik ben benieuwd. Er moet er toch wel 1 een beetje normaal zijn?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben benieuwd of we voor het vallen van het kabinet nog kunnen concluderen dat alle PVV-ers crimineel zijn
Ted?quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor jou een flinke nacht doorhalen Ted. Zo laat
Goedemorgen
Zo, wat een welkom..quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Diaan in tha house![]()
![]()
Good Morning Diaan
Hierbij dan maar een condoleance en felicitatie in 1 post...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik ben niet moe.
Mijn ervaring met jetlags is dat je moet proberen om de eerste dag de slaap te doorstaan en dan kom je het snelst in je ritme.
Was om 9.30 uur wakker vanmorgen en voel me prima.
Heb een deel van een erfenis toegewezen gekregen van een overleden oom (aangezien mijn ouders al bedie zijn overleden ben ik met mijn zus de eerstvolgende erfgenaam...), moet volgende week naar de notaris. Ben zeer benieuwd wat dat mag wezen...
Ik zal het vriendlief vertellen als ie terugkomt! Moet ie dus toch maar direct 's avonds mee naar de repetitiequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik ben niet moe.
Mijn ervaring met jetlags is dat je moet proberen om de eerste dag de slaap te doorstaan en dan kom je het snelst in je ritme.
Was om 9.30 uur wakker vanmorgen en voel me prima.
Heb een deel van een erfenis toegewezen gekregen van een overleden oom (aangezien mijn ouders al bedie zijn overleden ben ik met mijn zus de eerstvolgende erfgenaam...), moet volgende week naar de notaris. Ben zeer benieuwd wat dat mag wezen...
Ook hier: zowel gecondoleerd als "gefeliciteerd". Let wel op dat je niet een enorme afwikkeling voor je kiezen krijgt... kan nog lang duren en veel tijd/geld kostenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik ben niet moe.
Heb een deel van een erfenis toegewezen gekregen van een overleden oom (aangezien mijn ouders al beide zijn overleden, ben ik met mijn zus de eerstvolgende erfgenaam...), moet volgende week naar de notaris. Ben zeer benieuwd wat dat mag wezen...
Als het me meer gaat kosten dan opleveren dan verwerp ik de erfenis.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook hier: zowel gecondoleerd als "gefeliciteerd". Let wel op dat je niet een enorme afwikkeling voor je kiezen krijgt... kan nog lang duren en veel tijd/geld kosten
Dan kan ik me niet voorstellen dat ie schulden heeftquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het me meer gaat kosten dan opleveren dan verwerp ik de erfenis.
Dat heb ik sowieso al overwogen, omdat ik wat vreemd vind om van een ver familielid te erven, maar de overige familieleden staan er min of meer op dat ik langs kom om te horen wat mijn erfdeel is (oom had geen vrouw en kinderen, eeuwige vrijgezel geweest). En dat kost nog niets...
Oom zat al zo'n 15 jaar in een verzorgingshuis, had geen huizen o.i.d.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan kan ik me niet voorstellen dat ie schulden heeft
Tenzij hij een huis met aflossingsvrije tophypotheek ter overname heeft, wat inmiddels 30% in waarde gezakt is...
Het wettelijk erfrecht gaat "verkort" als volgt:quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb die oom wel goed gekend, maar had hem al 18 jaar niet gezien (behalve dan bij de begafenissen van mijn ouders). Hij overleed een paar weken voor onze vakantie.
Is inderdaad heel vreemd om een brief van een notaris op de mat te vinden met het verzoek om langs te komen om de nalatenschap te bespreken. Er zijn nog meer erfgenamen (de nog in leven zijnde 2 broers en 1 zus van mijn oom), maar ik en mijn zus schijnen recht te hebben op 1/8e deel. Ik heb geen idee waarover we het hebben, als het allen maar schulden zijn (wat ik overigens niet denk), dan kan ik het alsnog verwerpen...
Ik weet er helaas alles van, heb al van 3 overleden ouders de erfenissen mogen afwikkelen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het wettelijk erfrecht gaat "verkort" als volgt:
1. De echtgenoot/geregistreerd partner, kinderen en verdere afstammelingen
2. Ouders, broers en zussen
3. Grootouders
4. Overgrootouders.
In beginsel zijn erfgenamen binnen dezelfde groep gelijkwaardig. In groep 2 hebben ouders een minimumrecht van 25%. Plaatsvervanging houdt in dat kinderen van een erfgenaam zijn/haar plaats innemen, bijvoorbeeld als een erfgenaam is overleden, onterfd is of de erfenis verwerpt.
Goedemorgen meneer de rode leider.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goedemorgen meneer muilpeer-uitdeler
Veel plezier.quote:
Dus je weet pas om half 5 of jullie gewonnen hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Als we eerste zijn geworden zenden ze ons stukje om half 7 uit
Anders kan het half 5 of half 3 óf half 1 zijn, spannend dus!!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb Classic FM ook nog nooit geluisterd...
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:48 schreef iamredleader het volgende:
Nou, half een is geweest - zaten jullie erbij, LB ?
Nou, je weet in ieder geval dat de hele SC achter je staat (zonder mee te zingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
Neewas wel een heel goed jeugdkoor, dus de concurrentie is sterk....
T kan natuurlijk ook zijn dat we in de laatste week nog in zijn gehaald en niet eens in de top5 zitten
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik had voor mijn verjaardag van kennissen een kaart gekregen met een soort quiz. Als je het goed had, zou je 1000 euro krijgen. De vraag: zit er een gat in deze kaart? a) Waar b) Niet waar. Ik zei niet waar - (want er zaten 2 gaten in) en dat was dus goedToen heb ik ze gebeld wanneer ik de prijs zou krijgen
Paar dagen later, brief in huis van die 'stichting' dat ze gehoord hadden dat ik gewonnen had en waarschijnlijk erg intelligent was![]()
Vandaag weer een envelop: zakje met chocolademuntgeld van ze gekregen![]()
Gelukkig maar. Want als wij gaan zingen denken de omstanders meteen dat we een paar katten proberen te wurgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, je weet in ieder geval dat de hele SC achter je staat (zonder mee te zingen)
Da's waar ook. Je bent jarig geweest! Helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Spannend LB
Ik had voor mijn verjaardag van kennissen een kaart gekregen met een soort quiz. Als je het goed had, zou je 1000 euro krijgen. De vraag: zit er een gat in deze kaart? a) Waar b) Niet waar. Ik zei niet waar - (want er zaten 2 gaten in) en dat was dus goedToen heb ik ze gebeld wanneer ik de prijs zou krijgen
Paar dagen later, brief in huis van die 'stichting' dat ze gehoord hadden dat ik gewonnen had en waarschijnlijk erg intelligent was![]()
Vandaag weer een envelop: zakje met chocolademuntgeld van ze gekregen![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hahaha leuk idee van ze Etc!![]()
Nog gefeliciteerd ook!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's waar ook. Je bent jarig geweest! Helemaal vergeten!![]()
Hoe laat is de intocht op de buis?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oh brrrrr ik denk af en toe serieus dat de wind dwars door mn ramen gaat beuken
Wel lekker herfstig/winters! En geheel in stijl ga ik nu pepernootdeeg maken, om morgenochtend tijdens de intocht van Sinterklaas pepernoten te kunnen bakken
Mooi, dan zit ik om 1200 voor de buis.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Om 12:00 begint de uitzending!
Halfuurtje later zet Sint voet aan wal in Harderwijk
Geheel in stijl?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oh brrrrr ik denk af en toe serieus dat de wind dwars door mn ramen gaat beuken
Wel lekker herfstig/winters! En geheel in stijl ga ik nu pepernootdeeg maken, om morgenochtend tijdens de intocht van Sinterklaas pepernoten te kunnen bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |