Hey mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Not exactly
Ik baal gewoon dat je ze niet goed kan zien als ik ze aan heb
Ik heb toen ook al gezegd dat ik gewoon scheld met wat ik schelden wil, omdat ik het niet fout bedoel. Voor mij is kanker gewoon een normaal scheldwoord. Dat het voor sommige gevoelig ligt, ja sorry, vervelend, voor mij liggen andere dingen gevoelig, daar word ook geen rekening mee gehouden en dat verwacht ik ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk. Maar ik weet dat Myr er vaker op is aangesproken. Dan vind ik dat je er best wel rekening mee kan houden.
Internet lag eruit.quote:
Tja,,verschil moet er wezen.quote:
Leve het leven in een hotel! Elke avond in badquote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dan zelf geen bad, maar regen,storm,onweer in combinatie met bed is even lekker
Lieverd, wij zijn de PI's toch allang voorbij?quote:
Daar lig ik alquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef dawg het volgende:
ik ga mijn reet op mijn bank parkeren.
Zo ist maar net Samzel.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ach, schelden met kanker of wat voor ernstige ziekte dan ook getuigt van weinig klasse.
Ben je een n00b? Singles meet nodig jezelf voor uitquote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo ben ik niet uitgenodigd voor ddze meet?
Ik voel me verraden..
Je moet jezelf uitnodigen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
Hoezo ben ik niet uitgenodigd voor ddze meet?
Ik voel me verraden..
en mij verplaatsen naar misschien, ik heb toch duidelijk vanavond tegen E_M gezegd dat ik misschien zou komen en nog niet zeker..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
STING, geile jongen, wil je Jofunu-kun aan de OP toevoegen en het zinnetje pm babs vervangen in, vraag de TS?
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ach, schelden met kanker of wat voor ernstige ziekte dan ook getuigt van weinig klasse.
Ik dacht, die komt wel lekker in bad spelenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Daar lig ik al
Op m'n eigen bank welteverstaan
Klopt.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Oehquote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, die komt wel lekker in bad spelen
Achja, ik heb ook een wc in de badkamer en geen vaatwasser. Dus toch al geen klasse.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Zeg stop eens even met haat zaaien jij!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!
Done, sort ofquote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
STING, geile jongen, wil je Jofunu-kun aan de OP toevoegen en het zinnetje pm babs vervangen in, vraag de TS?
He! Dat is mijn mening! Dus die mag ik op elk moment, gepast of niet, spuien!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zeg stop eens even met haat zaaien jij!
Ach, dat iets mag, betekent niet dat je het ook gewoon maar achteloos moet doenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dank aan onze huidige regering mag je gewoon alles zeggen!
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je een n00b? Singles meet nodig jezelf voor uit
Ahaaa,,got itquote:
Die discussie is er altijd en telkens komt het toch weer op stairway uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ahaaa,,got it
Hoezo is het standaard in Stairway? Genoeg andere leuke plekken in Utje.
Daar gaan we het niet over hebben. Zeker niet nu HW nog ergens in de buurt is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ahaaa,,got it
Hoezo is het standaard in Stairway? Genoeg andere leuke plekken in Utje.
Nicequote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve het leven in een hotel! Elke avond in bad
Nee, dat maakt niks uit volgens onze grote roerganger! (tenzij het over hem gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat iets mag, betekent niet dat je het ook gewoon maar achteloos moet doenMen mag best nadenken over wat men zegt.
QFTquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
Ga maar vast naar huis, ik kom druppel later!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Spitter, spetter, spater, lekker in het water
Misschien hebben jullie een daadkrachtigere persoon nodig die bereid is ergrns anders wat te fixen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die discussie is er altijd en telkens komt het toch weer op stairway uit.
Jaha, hoezo nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben. Zeker niet nu HW nog ergens in de buurt is.
Mij is het een keer gelukt (met hulp van Samzz), maar dat eindigde alsnog in de Stairwaysquote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie een daadkrachtigere persoon nodig die bereid is ergrns anders wat te fixen.
Ik heb een badeendje!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:09 schreef STING het volgende:
[..]
Spitter, spetter, spater, lekker in het water
Ik wil toch wel de fok stamkroeg zien hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij is het een keer gelukt (met hulp van Samzz), maar dat eindigde alsnog in de Stairways
Met behulp van mij ja? Oh ja! Het was mijn ideequote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij is het een keer gelukt (met hulp van Samzz), maar dat eindigde alsnog in de Stairways
Wat/waar had je toen geregeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heel veelquote:
Het is dan ook altijd het beste niet zelf na te denken maar te doen wat een ander doetquote:Op donderdag 11 november 2010 21:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niks uit volgens onze grote roerganger! (tenzij het over hem gaat)
Is rockcafe, HW houdt alleen van rock... do the math.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef Boudibou het volgende:
Begrijp niet wat je bij Stairway te zoeken hebt.
We zijn toen naar een Irish Pub gegaan omdat Samzz echt bier moest leren drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat/waar had je toen geregeld?
Begrijp niet wat je bij Stairway te zoeken hebt.
Komt ie voor de muziek dan? Ik had iets opgevangen dat het hem vooral om de vrouwen gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Is rockcafe, HW houdt alleen van rock... do the math.
De VBL-meets waren standaard in de O;connells. Laatst met de TAL_ers ook even in de O'connels geweest. hoewel die na mijn vertrek wel weer naar Stairways zijn gegaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rockchicksquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt ie voor de muziek dan? Ik had iets opgevangen dat het hem vooral om de vrouwen gaat
Whahahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt ie voor de muziek dan? Ik had iets opgevangen dat het hem vooral om de vrouwen gaat
Als het puur om de vrouwen ging, ging hij wel mee naar de skihut.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
Das al een hele verbetering,,Mick O'Connelsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zijn toen naar een Irish Pub gegaan omdat Samzz echt bier moest leren drinken
En Stairways is groot, makkelijk te vinden, toegankelijke muziek.
Is het ook! Lekker zingen en springen en in het rond dansenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
Ik vond de Stairway best geschikt voor een meet
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. zou echt niet meer weten waar die zit in de stadquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
Ik vond de Stairway best geschikt voor een meet
Afwisseling kan geen kwaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Is rockcafe, HW houdt alleen van rock... do the math.
Juist!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook! Lekker zingen en springen en in het rond dansen
Ik ben voorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook! Lekker zingen en springen en in het rond dansen
Mariaplaatsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. zou echt niet meer weten waar die zit in de stad
Was jij bij die TAL-meet ook al eerder weg?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. zou echt niet meer weten waar die zit in de stad
doet t nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ok perhaps you're right
http://www.popartuk.com/g(...)reet-mini-poster.jpg
Je kunt er lang en kort over lullen, maar de meet van 18 december van Singles is in de Stairways.quote:
Mariaplaats.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel grote leiderquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt er lang en kort over lullen, maar de meet van 18 december van Singles is in de Stairways.
Ja toen we net in de O'connels waren ben ik gegaan, Kreeg het even te zwaar toen. Had ook meteen na het eten weg moeten gaan..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij bij die TAL-meet ook al eerder weg?
Kom wel ff langs. Neem ik het leuke gezelschap wel mee naar een leukere tentquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt er lang en kort over lullen, maar de meet van 18 december van Singles is in de Stairways.
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ok perhaps you're right
[ afbeelding ]
Aah okay, ik ben ook niet meegegaan naar stairways toen. Vond het wel lang genoeg en moest nog lang reizen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja toen we net in de O'connels waren ben ik gegaan, Kreeg het even te zwaar toen. Had ook meteen na het eten weg moeten gaan..
Nog niks concreetsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
Mensen hier al plannen voor Oud en Nieuw?
Dat betwijfel ik ten zeerste, maar je bent meer dan welkomquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom wel ff langs. Neem ik het leuke gezelschap wel mee naar een leukere tent
Hoihoi onbekende buufquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom noemen jullie t stairways? het is gewoon stairway
en hoi allemaal
Pepernotenpartyquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
Ik kom bijna nooit in Utrecht. Dat zegt me echt niks. maar ik vraag tegen die tijd wel iemands nummer (tenzij Babs nog hetzelfde nummer heeft als in Maart), of zoek het op in googles mapquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mariaplaats
In de buurt van het station en de Oudegracht
Werken. Verdomme.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
Ik zeg heul niet Stairways!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
en hoi allemaal
Ik nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
en hoi allemaal
Stairways klinkt beter. Komt makkelijker uit de mond. Bij mij iigquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
en hoi allemaal
Bij een vriend thuis, dit jaar heeft hij niet meer dat secreet van een vriendin, vorig jaar was het al chaos, maar toen was zij er nog om het iets te temperen. Dus ik vermoed dat het pissen in champagneflessen midden op straat en de blote billen/blote teelballen foto's wel overtroffen gaan wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
Hoi Monopoly waarvan ik ondanks de zwemmeet nog steeds de naam niet weetquote:
Swaffelkoningquote:
Ik heb hetzelfde nummer als 8 jaar geledenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in Utrecht. Dat zegt me echt niks. maar ik vraag tegen die tijd wel iemands nummer (tenzij Babs nog hetzelfde nummer heeft als in Maart), of zoek het op in googles map
Frank Frederick Alfred IVquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi Monopoly waarvan ik ondanks de zwemmeet nog steeds de naam niet weet![]()
Nog niks eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
FFA de vierdequote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Frank Frederick Alfred IV
Aangenaam!
Jij heet gewoon Johanquote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Frank Frederick Alfred IV
Aangenaam!
Das mooi. Ik verwacht wel een scala aan chicks, dus hopelijk word ik niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, maar je bent meer dan welkom
Nou raak ik erg benieuwd naar jouquote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das mooi. Ik verwacht wel een scala aan chicks, dus hopelijk word ik niet teleurgesteld.
Vertel!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef L-E het volgende:
Oehhh, leuke vacature.. Kijken of ik ze kan imponeren met mijn smashing personality, want op papier kom ik nét iets te kort.
Komt dat door jou of door het badwater?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
Het is me iets te heet in bad eigenlijk
Okee, dan zal ik tegen die tijd wel de PM opzoeken die je me toen stuurde.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde nummer als 8 jaar geleden
Dudequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt dat door jou of door het badwater?
Ik heb mijn handen afgetrokken van het lijstje, vraag de TSquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
BABS ik sta verkeerd, ik moet bij misschien
Je hebt PMquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan zal ik tegen die tijd wel de PM opzoeken die je me toen stuurde.
+31615098112quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan zal ik tegen die tijd wel de PM opzoeken die je me toen stuurde.
NEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Ho Ho Ho, lees ik hier iets over een meet ?
Das hetzelfde als ene mevr. Van Deursen bellen en haar constant 'Henk' noemt. Je blijft fout zitten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stairways klinkt beter. Komt makkelijker uit de mond. Bij mij iig
Singles onlyquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Hohoho Merry Christmassquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Als jij komt, kom ik ook. Dit keer niet je lul in me gezicht douwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Noteertquote:
Nogmaals sorry daarvoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ook. Dit keer niet je lul in me gezicht douwen.
Dat was niet mijn schuldquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ook. Dit keer niet je lul in me gezicht douwen.
Mij natuurlijk, ben me een heet grietjequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt dat door jou of door het badwater?
Neem nu toch niet op, ik betaal vanaf de grensquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te bellen, maar ik zal me inhouden!
Ik blijf geen sorry zeggenquote:
Wij vonden hem zaterdag veel enger hequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem nu toch niet op, ik betaal vanaf de grensAls ik in Nederland was geweest had ik opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |