Ik heel veelquote:
Het is dan ook altijd het beste niet zelf na te denken maar te doen wat een ander doetquote:Op donderdag 11 november 2010 21:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niks uit volgens onze grote roerganger! (tenzij het over hem gaat)
Is rockcafe, HW houdt alleen van rock... do the math.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef Boudibou het volgende:
Begrijp niet wat je bij Stairway te zoeken hebt.
We zijn toen naar een Irish Pub gegaan omdat Samzz echt bier moest leren drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat/waar had je toen geregeld?
Begrijp niet wat je bij Stairway te zoeken hebt.
Komt ie voor de muziek dan? Ik had iets opgevangen dat het hem vooral om de vrouwen gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Is rockcafe, HW houdt alleen van rock... do the math.
De VBL-meets waren standaard in de O;connells. Laatst met de TAL_ers ook even in de O'connels geweest. hoewel die na mijn vertrek wel weer naar Stairways zijn gegaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij is het een keer gelukt (met hulp van Samzz), maar dat eindigde alsnog in de Stairways
Rockchicksquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt ie voor de muziek dan? Ik had iets opgevangen dat het hem vooral om de vrouwen gaat
Whahahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt ie voor de muziek dan? Ik had iets opgevangen dat het hem vooral om de vrouwen gaat
Als het puur om de vrouwen ging, ging hij wel mee naar de skihut.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Gasol het volgende:
Das al een hele verbetering,,Mick O'Connelsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zijn toen naar een Irish Pub gegaan omdat Samzz echt bier moest leren drinken
En Stairways is groot, makkelijk te vinden, toegankelijke muziek.
Is het ook! Lekker zingen en springen en in het rond dansenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
Ik vond de Stairway best geschikt voor een meet
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. zou echt niet meer weten waar die zit in de stadquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
Ik vond de Stairway best geschikt voor een meet
Afwisseling kan geen kwaad.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Is rockcafe, HW houdt alleen van rock... do the math.
Juist!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook! Lekker zingen en springen en in het rond dansen
Ik ben voorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook! Lekker zingen en springen en in het rond dansen
Mariaplaatsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. zou echt niet meer weten waar die zit in de stad
Was jij bij die TAL-meet ook al eerder weg?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. zou echt niet meer weten waar die zit in de stad
doet t nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ok perhaps you're right
http://www.popartuk.com/g(...)reet-mini-poster.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |