Stairways klinkt beter. Komt makkelijker uit de mond. Bij mij iigquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom noemen jullie t stairways? het is gewoon stairway
en hoi allemaal
Bij een vriend thuis, dit jaar heeft hij niet meer dat secreet van een vriendin, vorig jaar was het al chaos, maar toen was zij er nog om het iets te temperen. Dus ik vermoed dat het pissen in champagneflessen midden op straat en de blote billen/blote teelballen foto's wel overtroffen gaan wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
Mensen hier al plannen voor Oud en Nieuw?
Hoi Monopoly waarvan ik ondanks de zwemmeet nog steeds de naam niet weetquote:
Swaffelkoningquote:
Ik heb hetzelfde nummer als 8 jaar geledenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in Utrecht. Dat zegt me echt niks. maar ik vraag tegen die tijd wel iemands nummer (tenzij Babs nog hetzelfde nummer heeft als in Maart), of zoek het op in googles map
Frank Frederick Alfred IVquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi Monopoly waarvan ik ondanks de zwemmeet nog steeds de naam niet weet![]()
Nog niks eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
Mensen hier al plannen voor Oud en Nieuw?
FFA de vierdequote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Frank Frederick Alfred IV
Aangenaam!
Jij heet gewoon Johanquote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Frank Frederick Alfred IV
Aangenaam!
Das mooi. Ik verwacht wel een scala aan chicks, dus hopelijk word ik niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, maar je bent meer dan welkom
Nou raak ik erg benieuwd naar jouquote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das mooi. Ik verwacht wel een scala aan chicks, dus hopelijk word ik niet teleurgesteld.
Vertel!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef L-E het volgende:
Oehhh, leuke vacature.. Kijken of ik ze kan imponeren met mijn smashing personality, want op papier kom ik nét iets te kort.
Komt dat door jou of door het badwater?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
Het is me iets te heet in bad eigenlijk
Okee, dan zal ik tegen die tijd wel de PM opzoeken die je me toen stuurde.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde nummer als 8 jaar geleden
Dudequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt dat door jou of door het badwater?
Ik heb mijn handen afgetrokken van het lijstje, vraag de TSquote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
BABS ik sta verkeerd, ik moet bij misschien
Je hebt PMquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan zal ik tegen die tijd wel de PM opzoeken die je me toen stuurde.
+31615098112quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan zal ik tegen die tijd wel de PM opzoeken die je me toen stuurde.
NEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Ho Ho Ho, lees ik hier iets over een meet ?
Das hetzelfde als ene mevr. Van Deursen bellen en haar constant 'Henk' noemt. Je blijft fout zitten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stairways klinkt beter. Komt makkelijker uit de mond. Bij mij iig
Singles onlyquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Hohoho Merry Christmassquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Als jij komt, kom ik ook. Dit keer niet je lul in me gezicht douwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Noteertquote:
Nogmaals sorry daarvoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ook. Dit keer niet je lul in me gezicht douwen.
Dat was niet mijn schuldquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ook. Dit keer niet je lul in me gezicht douwen.
Mij natuurlijk, ben me een heet grietjequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Gasol het volgende:
[..]
Komt dat door jou of door het badwater?
Neem nu toch niet op, ik betaal vanaf de grensquote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te bellen, maar ik zal me inhouden!
Ik blijf geen sorry zeggenquote:
Wij vonden hem zaterdag veel enger hequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem nu toch niet op, ik betaal vanaf de grensAls ik in Nederland was geweest had ik opgenomen
Haha, ik kan je wel zeggen dat ik een vermoeden heb dat mensen op Fok mij anders zouden 'invullen' als ik ze zou vragen hoe ze denken dat ik eruit zie e.d.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou raak ik erg benieuwd naar jou
Ja. Veel en VEEL enger.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij vonden hem zaterdag veel enger he
Zekersquote:
Nachtmerries van gehad jaquote:
Alleen drankquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klaar met leren? Tijd voor drank en seks?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik heb een schijthekel aan bellen, zeker als het klauwen vol geld kost
Niet klaar nooit begonnenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klaar met leren? Tijd voor drank en seks?
Sweetquote:
Ik vermoed dat je stiller bent dan hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ik kan je wel zeggen dat ik een vermoeden heb dat mensen op Fok mij anders zouden 'invullen' als ik ze zou vragen hoe ze denken dat ik eruit zie e.d.
Ik ben ws net zo druk als hierquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je stiller bent dan hier.
Drukkerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ws net zo druk als hier
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
*rits open doet*
Ik gok dat ik niet veel anders ben dan hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op.. bijt m er zo af!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
*rits open doet*
quote:
quote:
In ieder geval niet stiller als je dat zelf stiekem mocht denkenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok dat ik niet veel anders ben dan hier.
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zondagavond nog flink aan de bel getrokken na dat etentje in de kroeg.
Incl mooie bierfoto, speciaal voor jullie ge-upload![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zondagavond nog flink aan de bel getrokken na dat etentje in de kroeg.
Incl mooie bierfoto, speciaal voor jullie ge-upload![]()
[ afbeelding ]
En ik spam hier alles al vol. Als dat zo is, dan heb ik wel medelijden met de anderenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In ieder geval niet stiller als je dat zelf stiekem mocht denken
Ligt eraan met wie ze meetquote:Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In ieder geval niet stiller als je dat zelf stiekem mocht denken
quote:
Dat spammen valt best meequote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik spam hier alles al vol. Als dat zo is, dan heb ik wel medelijden met de anderen
En die komt ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie ze meet![]()
HW krijgt haar wel stil namelijk
Hahaha, nouuuu...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je stiller bent dan hier.
Oh jeej. Zal ik dan maar nooit meer gaan meeten?quote:
Dat ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben in het echt best verlegenTot ik los kom, dan niet meer
Same here hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben in het echt best verlegenTot ik los kom, dan niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |