Haha, ik kan je wel zeggen dat ik een vermoeden heb dat mensen op Fok mij anders zouden 'invullen' als ik ze zou vragen hoe ze denken dat ik eruit zie e.d.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou raak ik erg benieuwd naar jou
Ja. Veel en VEEL enger.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij vonden hem zaterdag veel enger he
Zekersquote:
Nachtmerries van gehad jaquote:
Alleen drankquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klaar met leren? Tijd voor drank en seks?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik heb een schijthekel aan bellen, zeker als het klauwen vol geld kost
Niet klaar nooit begonnenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Klaar met leren? Tijd voor drank en seks?
Sweetquote:
Ik vermoed dat je stiller bent dan hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ik kan je wel zeggen dat ik een vermoeden heb dat mensen op Fok mij anders zouden 'invullen' als ik ze zou vragen hoe ze denken dat ik eruit zie e.d.
Ik ben ws net zo druk als hierquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je stiller bent dan hier.
Drukkerquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ws net zo druk als hier
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar...
*rits open doet*
Ik gok dat ik niet veel anders ben dan hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |