quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga Robinson en Cherso kijken. tot later!
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga Robinson en Cherso kijken. tot later!
Jup, dit keer poesjes in het wildquote:Op donderdag 11 november 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer wat 'natuurfilms' aan 't binnenhengelen, Hans?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dit keer poesjes in het wild
Roelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als ze maar geen blaasontsteking oplopen.
COS?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef borisz het volgende:
Ik denk toch dat het COS is die achter de samenwerking zit tussen Maaskantje en Elstak..
What a Wonderful life..i see sky's of bluee.... red roses 2!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Hurts ! Hoorde vandaag op OOG TV een stukje van de oude single.. die was toch eigenlijk ook wel heel erg dik.
OOG.TV .. ???quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
What a Wonderful life..i see sky's of bluee.... red roses 2!!
Nope, Feels better than lovequote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
What a Wonderful life..i see sky's of bluee.... red roses 2!!
oow..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lokale omroep van Groningen. Best een toffe zender, imho. Ze hebben wel leuke programma's.
Eredivisie Live 1 ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Groningen - Ado gaat NU beginnen @ Sopcast NVS4
Ja, dat is hetzelfde alleen dan legaalquote:
voetbal?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde alleen dan legaal
Na 10 seconde al een kans voor ADO
10 weken 10 euroquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde alleen dan legaal
Na 10 seconde al een kans voor ADO
Ja?quote:
quote:
Ik denk één van beide!quote:
Cortonquote:
deze uitslag verbaast mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Meteen weer generaliseren. Irritant mens.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze uitslag verbaast meIdd.. ze stonden 2-0 voor HeraclesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
dan moeten jullie kijken! er is een kansje dat yours truly in beeld komtquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
Het 3VOOR12 Twitterfeest LIVE op 101TV, nice.
Ik had ook kunnen gaan, maar vind Arnhem toch wel erg ver...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moeten jullie kijken! er is een kansje dat yours truly in beeld komt
ik heb de mazzel dat mijn ouders in de buurt wonen. vanuit Leeuwarden naar mn ouders en dan met mn broertje naar Arnhemquote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen gaan, maar vind Arnhem toch wel erg ver...
he stalkster!quote:
Hey DrierdRosk!! En jij stalkt mij ook, hoorquote:
ja, maar jij begon! :pquote:Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey DrierdRosk!! En jij stalkt mij ook, hoor
* 3rdRock staat opquote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Sta op als je voor FC Groningen bent ()
Ik heb er wel eens van gehoortquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
futureheads....ken ik dat? volgens mij niet. ben benieuwd
No way!! Heb net een lange dag gehad, blijf lekker zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Sta op als je voor FC Groningen bent ()
tja...voetbal...ik kijk alleen de zondagavond. dat vind ik eigenlijk wel genoeg. de rest lees ik hier welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
No way!! Heb net een lange dag gehad, blijf lekker zitten
Ow, en voetbal![]()
Verlenging tegen ADO, lachen manquote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja...voetbal...ik kijk alleen de zondagavond. dat vind ik eigenlijk wel genoeg. de rest lees ik hier wel
worden die bekerwedstrijden nog ergens in een samenvatting uitgezonden ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verlenging tegen ADO, lachen man
Haha. Vooruit maar weerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
No way!! Heb net een lange dag gehad, blijf lekker zitten
Ow, en voetbal![]()
ik? hoezo?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Vooruit maar weer.
Zou wel eens penalty's kunnen worden
Goed bezig, Rock!
ah ja. dat was ik alweer vergetenquote:
je beste vriendin....bij je thuis uitnodigen en samen EW kijken en luisteren!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef minthy het volgende:
Bedenk me net dat ik mooi dom bezig ben... Heb ik eindelijk een vrijdagavond vrij, spreek ik af met m'n beste vriendin. Weer geen EW
Zou helemaal geweldig zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat een fantastische single is dit toch, misschien Megahit? zou een stunt zijn
Moet jij niet naar bedquote:
ik denk dat ie te hard is.....helaaschquote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat een fantastische single is dit toch, misschien Megahit? zou een stunt zijn
papadagoduckquote:
Persoonlijk vind ik em niet veel harder als NANANANANANA, en aangezien het zowel voor MIchiel als voor Giel de Pick of the Week isquote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie te hard is.....helaasch
daar hedde gij een punt! jij bent echt loesoe in de skai weet je!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik em niet veel harder als NANANANANANA, en aangezien het zowel voor MIchiel als voor Giel de Pick of the Week is
Met Diamonds Bitch! dat je het niet vergeetquote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar hedde gij een punt! jij bent echt loesoe in de skai weet je!
Nah, ga stappen! Kan ik bij haar in de stad beter doen dan hier in de buurtquote:Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beste vriendin....bij je thuis uitnodigen en samen EW kijken en luisteren!
Och, dat is toch leuker als EW héquote:Op donderdag 11 november 2010 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ga stappen! Kan ik bij haar in de stad beter doen dan hier in de buurt![]()
Daarnaast heeft ze veel problems atm, dus ff goed bijkletsen, is al weer ff geleden
Jazeker!! Maar toch baal ik wel een beetje, een paar maanden geleden had ik elke vrijdag vrij en kon ik altijd kijken. Was tof!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, dat is toch leuker als EW hé
qua stappen disagreer ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, dat is toch leuker als EW hé
Stappen in Meppel is wel erg leuk, hoor!, lekker knusquote:Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
qua stappen disagreer ik.
bijkletsen is wel ok.
Kei en keihard die gast. Klinkt ook wel als een josti zeg, alles roepen maar niks durven. Vervolgens lopen te huilen dat de ME hem aanpaktquote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Hans aan de foon.
Hardcore hooligan.
Meppel ken ik niet....en zonder drank...ja, dan kan het wel gezellig zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Stappen in Meppel is wel erg leuk, hoor!, lekker knus![]()
En aangezien ik niet drink, hou ik het ook nog eens gezellig
Nijmegen is al helemaal goed stappenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Meppel ken ik niet....en zonder drank...ja, dan kan het wel gezellig zijnbeetje in de koreg zitten en babbelen is nog wel ok imho. maar echt dansen en zuipen niet....
NIJMEGUH!
The Lord?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Stappen in Meppel is wel erg leuk, hoor!, lekker knus![]()
En aangezien ik niet drink, hou ik het ook nog eens gezellig
Dansen die ik ook niet aan, komt niet goedquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Meppel ken ik niet....en zonder drank...ja, dan kan het wel gezellig zijnbeetje in de koreg zitten en babbelen is nog wel ok imho. maar echt dansen en zuipen niet....
NIJMEGUH!
nja, ik bedoelde meer die hooligan op de radio.....NEC is toch nog steeds een klein beetje mijn kluppie, voor zover ik een kluppie heb.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nijmegen is al helemaal goed stappen
Daar mag ik qua leeftijd niet meer in, denk ikquote:
[repeat]GRONINGEN HOOLIGANS[/repeat]quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets in DH. Helemaal niets in DH. / hooligan modus.
Haha preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 23:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[repeat]GRONINGEN HOOLIGANS[/repeat]
Ah okequote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar mag ik qua leeftijd niet meer in, denk ik. Eerder wel elk weekend te vinden
![]()
Ik ga nu liever naar een leuk kroegje, ofzo, wat rustiger [/oma]
moet je eens doen als je de kans krijgt! Veel kleine kroegjes, op zaterdag lekker druk. En het belangrijkste; nooit gezeik meegemaakt daarquote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
Nog nooit in Meppel uitgeweest
JA HALLO!! ER IS HELEMAAL WEL WAT IN DEN HELDERquote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets in DH. Helemaal niets in DH. / hooligan modus.
alleen jij en de marine toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA HALLO!! ER IS HELEMAAL WEL WAT IN DEN HELDER
quote:
en de vuurtorenwachter, vegeet NOOIT de vuurtorenwachterquote:
Van de hoogste gietijzeren vuurtoren in Europa!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en de vuurtorenwachter, vegeet NOOIT de vuurtorenwachter
sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en de vuurtorenwachter, vegeet NOOIT de vuurtorenwachter
welterusten!quote:
jij bent de weg kwijt geloof ik!quote:
Rob Stenders toen Ilse MH wasquote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent de weg kwijt geloof ik!
wehehehequote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rob Stenders toen Ilse MH was
Was in zijn laatste weken van SLV elke dag vaste prik dat hij hem draaide (soms 2x), maar toen Ilse de MH had was het echtquote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rob Stenders toen Ilse MH was
typisch Rob. ik mag die gozer wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in zijn laatste weken van SLV elke dag vaste prik dat hij hem draaide (soms 2x), maar toen Ilse de MH had was het echt
Ja!! Ik mis hem wel in de middag...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
typisch Rob. ik mag die gozer wel.
ik niet ,want dan luister ik nooit. ben blij dat ie op vrijdagavond zitquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!! Ik mis hem wel in de middag...
Ach, Gerard is ook wel tof in de middag! Heb echt overal de radio (bij) aanstaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet ,want dan luister ik nooit. ben blij dat ie op vrijdagavond zit
als ik dat zou kunnen zou ik het doen...maar helaas heb ik koptelefoonwerk en zit ik vrij ver van de radio...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, Gerard is ook wel tof in de middag! Heb echt overal de radio (bij) aanstaan
Truste!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik dat zou kunnen zou ik het doen...maar helaas heb ik koptelefoonwerk en zit ik vrij ver van de radio...
maar ik ga pitten!
slaap lekker allen!
Wij mogen tegen NAC. Eindelijk een affice waarvan het de moeite waard is 250m naar het stadion te lopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef themauster het volgende:
Terug uit de Euroborg wat was het een spannende wedstrijd! Nu op naar SC Genemuiden
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij mogen tegen NAC. Eindelijk een affice waarvan het de moeite waard is 250m naar het stadion te lopen
Vroeger kwam ging ik nog wel vaker(5-6x per seizoen) maar de laatste jaren is het echt 0.0quote:
Niet dansen en niet drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NIJMEGUH!
Bijkletsen? Van de muziek en de sfeer genieten? Ik snap niet waarom mensen het zo geweldig vinden om zichzelf vol te laten lopen, daarna kruipend naar huis te gaan en dan de volgende dag zo ziek als een hond zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet dansen en niet drinkenWaarom zou je dan ingodsnaam uitgaan
quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:12 schreef minthy het volgende:
Ow, en meer mensen die dachten dat de Wombats "boring Tokyo" zongen? Kom er net achter ze over een bar zingen. Al weken verkeerd meegezongen dus![]()
ik ga dan ook eigenlijk nooit uit....quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet dansen en niet drinkenWaarom zou je dan ingodsnaam uitgaan
ik dacht gelukkig wel a bar in Tokyo, maar ook boring Tokyo en zelfs Whore in Tokyo is er uit te halenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:12 schreef minthy het volgende:
Ow, en meer mensen die dachten dat de Wombats "boring Tokyo" zongen? Kom er net achter ze over een bar zingen. Al weken verkeerd meegezongen dus![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA HALLO!! ER IS HELEMAAL WEL WAT IN DEN HELDER
84.7KM/Hquote:
GoedeMIDDAG!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op richting de 100 !
Welkom aan de binnenkomers!.
Tuurlijk, en om het door te trekken zal 3FM maar meteen alles gaan voicetracken om op die manier niets meer spontaan te doen, goed?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie niet gewoon kappen met die live toestanden?
Het was natuurlijk weer WAUW WAUW WAUW te gek gewellllldig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie niet gewoon kappen met die live toestanden?
Dit vooral ja. Op 538 wordt er gewoon geapplaudiseerd, en klaar. Niks reacties voorlezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het was natuurlijk weer WAUW WAUW WAUW te gek gewellllldig!
Nou, ik hoor echt zoooooooveel slechts, en dan vind ik idd dat commentaar van Giel altijd nog het ergstequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, en om het door te trekken zal 3FM maar meteen alles gaan voicetracken om op die manier niets meer spontaan te doen, goed?
Live optredens in de studio zijn juist leuk, omdat er regelmatig verrassende resultaten uit komen... en die kunnen soms ook weleens tegenvallen. Er zijn bijvoorbeeld al enkele singles voortgekomen uit de Mega Top 50-covers bij Giel, zoals Down van Destine en Use Somebody door Laura Jansen... en Caro Emerald is door d'r Bad Romance-cover op Perez Hilton te zien geweest.
QFT!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap ECHT niet die Lange Frans op de radio doet... Dit is toch totaal talentloos?
Ge moest beschaamd zijn Roel zo laat opstaanquote:
Neuhquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ge moest beschaamd zijn Roel zo laat opstaan
Zeg open zelf even een ander topic over WaterlandkerkjeFMquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg open zelf even een ander topic over WaterlandkerkjeFM
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe![]()
Kings
of
Leon
![]()
. Wat een stem
![]()
![]()
.
Nieuwe onderzetters nodig?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga zo de cd ff kopen.
Om jou te plagen
Nee, ik heb Jewel cd's genoegquote:
zie het net langs komen! goed begin van het weekeinde!quote:
Zekersquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie het net langs komen! goed begin van het weekeinde!
Wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zekers. Komt er eindelijk een einde aan het weekend dat half maart begon
.
quote:
Ik welquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Gatverdamme, Annemieke ipv Claudia, nee daar wordt een mens blij van
Hallo Nederland!quote:
och, voor de camkijkers scheelt et heel wat hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Gatverdamme, Annemieke ipv Claudia, nee daar wordt een mens blij van
Eens. Maar op de radio klinkt het eeh....anders.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef Bol_Wan het volgende:
och, voor de camkijkers scheelt et heel wat hoor
Totaal niet seksistisch bedoeld, maar een vrouw op de radio is voor mij altijd even wennenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef dalet het volgende:
[..]
Eens. Maar op de radio klinkt het eeh....anders.
zag haar laatst bij de radioringen. Helemaal net erg om te zien iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
och, voor de camkijkers scheelt et heel wat hoor
hoor het voor het eerst eigenlijk. vond het wel geinigquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef dalet het volgende:
Echt hoor, ben ik nou de enige die dat "woord vd week" item niks vind, of is dat mijn gebrek aan interesse....
Mmz...dat laatste gok ik.
Vind er zelf ook geen zak aan en het is totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef dalet het volgende:
Echt hoor, ben ik nou de enige die dat "woord vd week" item niks vind, of is dat mijn gebrek aan interesse....
Mmz...dat laatste gok ik.
Nope, in goed overlegquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja, heheDoelde op ontslag, of was je zelf gestopt?
Anyway toch feli met je nieuwe baan
Was MP3FMquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg open zelf even een ander topic over WaterlandkerkjeFM
Dat zijn lekkere weekendsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zekers. Komt er eindelijk een einde aan het weekend dat half maart begon
.
quote:Het 3FM-programma 'Weekend DNA' heet voortaan 'Annemieke Plays'. Vanaf morgen presenteert Annemieke Schollaardt dit nieuwe programma elke zaterdagavond tussen 20:00 en 22:00 uur.
'Weekend DNA' begon in januari 2008 met Domien Verschuuren en Annemieke Schollaardt als presentatoren. Een jaar later stopt Verschuuren met het programma en ging Schollaardt alleen verder.
Inhoudelijk worden er wat dingen aangepast en ook het muziekformat wordt bijgeschaafd. Annemieke Schollaardt blijft, naast op zaterdagavond, ook in het weekend tussen 10:00 en 12:00 uur te horen
Gefeliciteerd Roel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
1 januari beginnen, dus ik heb nog een aantal weken om écht vakantie te vieren.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef TheZapster het volgende:
Wie wil er nou een date met Roosmarijn
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef TheZapster het volgende:
Zit er nog een reisje in dit jaar?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
1 januari beginnen, dus ik heb nog een aantal weken om écht vakantie te vieren.
Hans.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef TheZapster het volgende:
Nope, denk 't nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit er nog een reisje in dit jaar?
Ik dacht altijd dat ze van de vrouwtjes was.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef TheZapster het volgende:
Kan nog he....quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze van de vrouwtjes was.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhym, die fax heb ik nog niet ontvangen?!
Voordeel: mijn zieke zoontje slaapt nu wel!quote:
Ik vrees dat die kans 101% is idd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Againzender het volgende:
Deze van John Mayer werd een jaar geleden al gedraaid op 3FM. Zal wel de nieuweMH worden dan.
vooral omdat ze woensdag de nieuwe MH kiezen, en hij afgelopen donderdag voor het eerst sinds een jaar weer gedraaid is. Dus die zal in het bakje 'nieuw'hebben gezeten deze week.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees dat die kans 101% is idd.
je hebt rustig, maar dit is gewoon dodelijk saai.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |