quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga Robinson en Cherso kijken. tot later!
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga Robinson en Cherso kijken. tot later!
Jup, dit keer poesjes in het wildquote:Op donderdag 11 november 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer wat 'natuurfilms' aan 't binnenhengelen, Hans?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dit keer poesjes in het wild
Roelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als ze maar geen blaasontsteking oplopen.
COS?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef borisz het volgende:
Ik denk toch dat het COS is die achter de samenwerking zit tussen Maaskantje en Elstak..
What a Wonderful life..i see sky's of bluee.... red roses 2!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Hurts ! Hoorde vandaag op OOG TV een stukje van de oude single.. die was toch eigenlijk ook wel heel erg dik.
OOG.TV .. ???quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
What a Wonderful life..i see sky's of bluee.... red roses 2!!
Nope, Feels better than lovequote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
What a Wonderful life..i see sky's of bluee.... red roses 2!!
oow..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lokale omroep van Groningen. Best een toffe zender, imho. Ze hebben wel leuke programma's.
Eredivisie Live 1 ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Groningen - Ado gaat NU beginnen @ Sopcast NVS4
Ja, dat is hetzelfde alleen dan legaalquote:
voetbal?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde alleen dan legaal
Na 10 seconde al een kans voor ADO
10 weken 10 euroquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde alleen dan legaal
Na 10 seconde al een kans voor ADO
Ja?quote:
quote:
Ik denk één van beide!quote:
Cortonquote:
deze uitslag verbaast mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Meteen weer generaliseren. Irritant mens.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze uitslag verbaast meIdd.. ze stonden 2-0 voor HeraclesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
dan moeten jullie kijken! er is een kansje dat yours truly in beeld komtquote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
Het 3VOOR12 Twitterfeest LIVE op 101TV, nice.
Ik had ook kunnen gaan, maar vind Arnhem toch wel erg ver...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moeten jullie kijken! er is een kansje dat yours truly in beeld komt
ik heb de mazzel dat mijn ouders in de buurt wonen. vanuit Leeuwarden naar mn ouders en dan met mn broertje naar Arnhemquote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen gaan, maar vind Arnhem toch wel erg ver...
he stalkster!quote:
Hey DrierdRosk!! En jij stalkt mij ook, hoorquote:
ja, maar jij begon! :pquote:Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey DrierdRosk!! En jij stalkt mij ook, hoor
* 3rdRock staat opquote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Sta op als je voor FC Groningen bent ()
Ik heb er wel eens van gehoortquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
futureheads....ken ik dat? volgens mij niet. ben benieuwd
No way!! Heb net een lange dag gehad, blijf lekker zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Sta op als je voor FC Groningen bent ()
tja...voetbal...ik kijk alleen de zondagavond. dat vind ik eigenlijk wel genoeg. de rest lees ik hier welquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
No way!! Heb net een lange dag gehad, blijf lekker zitten
Ow, en voetbal![]()
Verlenging tegen ADO, lachen manquote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja...voetbal...ik kijk alleen de zondagavond. dat vind ik eigenlijk wel genoeg. de rest lees ik hier wel
worden die bekerwedstrijden nog ergens in een samenvatting uitgezonden ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verlenging tegen ADO, lachen man
Haha. Vooruit maar weerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
No way!! Heb net een lange dag gehad, blijf lekker zitten
Ow, en voetbal![]()
ik? hoezo?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Vooruit maar weer.
Zou wel eens penalty's kunnen worden
Goed bezig, Rock!
ah ja. dat was ik alweer vergetenquote:
je beste vriendin....bij je thuis uitnodigen en samen EW kijken en luisteren!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef minthy het volgende:
Bedenk me net dat ik mooi dom bezig ben... Heb ik eindelijk een vrijdagavond vrij, spreek ik af met m'n beste vriendin. Weer geen EW
Zou helemaal geweldig zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat een fantastische single is dit toch, misschien Megahit? zou een stunt zijn
Moet jij niet naar bedquote:
ik denk dat ie te hard is.....helaaschquote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat een fantastische single is dit toch, misschien Megahit? zou een stunt zijn
papadagoduckquote:
Persoonlijk vind ik em niet veel harder als NANANANANANA, en aangezien het zowel voor MIchiel als voor Giel de Pick of the Week isquote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie te hard is.....helaasch
daar hedde gij een punt! jij bent echt loesoe in de skai weet je!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik em niet veel harder als NANANANANANA, en aangezien het zowel voor MIchiel als voor Giel de Pick of the Week is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |