Met Diamonds Bitch! dat je het niet vergeetquote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar hedde gij een punt! jij bent echt loesoe in de skai weet je!
Nah, ga stappen! Kan ik bij haar in de stad beter doen dan hier in de buurtquote:Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je beste vriendin....bij je thuis uitnodigen en samen EW kijken en luisteren!
Och, dat is toch leuker als EW héquote:Op donderdag 11 november 2010 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ga stappen! Kan ik bij haar in de stad beter doen dan hier in de buurt![]()
Daarnaast heeft ze veel problems atm, dus ff goed bijkletsen, is al weer ff geleden
Jazeker!! Maar toch baal ik wel een beetje, een paar maanden geleden had ik elke vrijdag vrij en kon ik altijd kijken. Was tof!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, dat is toch leuker als EW hé
qua stappen disagreer ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, dat is toch leuker als EW hé
Stappen in Meppel is wel erg leuk, hoor!, lekker knusquote:Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
qua stappen disagreer ik.
bijkletsen is wel ok.
Kei en keihard die gast. Klinkt ook wel als een josti zeg, alles roepen maar niks durven. Vervolgens lopen te huilen dat de ME hem aanpaktquote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Hans aan de foon.
Hardcore hooligan.
Meppel ken ik niet....en zonder drank...ja, dan kan het wel gezellig zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Stappen in Meppel is wel erg leuk, hoor!, lekker knus![]()
En aangezien ik niet drink, hou ik het ook nog eens gezellig
Nijmegen is al helemaal goed stappenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Meppel ken ik niet....en zonder drank...ja, dan kan het wel gezellig zijnbeetje in de koreg zitten en babbelen is nog wel ok imho. maar echt dansen en zuipen niet....
NIJMEGUH!
The Lord?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Stappen in Meppel is wel erg leuk, hoor!, lekker knus![]()
En aangezien ik niet drink, hou ik het ook nog eens gezellig
Dansen die ik ook niet aan, komt niet goedquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Meppel ken ik niet....en zonder drank...ja, dan kan het wel gezellig zijnbeetje in de koreg zitten en babbelen is nog wel ok imho. maar echt dansen en zuipen niet....
NIJMEGUH!
nja, ik bedoelde meer die hooligan op de radio.....NEC is toch nog steeds een klein beetje mijn kluppie, voor zover ik een kluppie heb.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nijmegen is al helemaal goed stappen
Daar mag ik qua leeftijd niet meer in, denk ikquote:
[repeat]GRONINGEN HOOLIGANS[/repeat]quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets in DH. Helemaal niets in DH. / hooligan modus.
Haha preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 23:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[repeat]GRONINGEN HOOLIGANS[/repeat]
Ah okequote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar mag ik qua leeftijd niet meer in, denk ik. Eerder wel elk weekend te vinden
![]()
Ik ga nu liever naar een leuk kroegje, ofzo, wat rustiger [/oma]
moet je eens doen als je de kans krijgt! Veel kleine kroegjes, op zaterdag lekker druk. En het belangrijkste; nooit gezeik meegemaakt daarquote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
Nog nooit in Meppel uitgeweest
JA HALLO!! ER IS HELEMAAL WEL WAT IN DEN HELDERquote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal niets in DH. Helemaal niets in DH. / hooligan modus.
alleen jij en de marine toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA HALLO!! ER IS HELEMAAL WEL WAT IN DEN HELDER
quote:
en de vuurtorenwachter, vegeet NOOIT de vuurtorenwachterquote:
Van de hoogste gietijzeren vuurtoren in Europa!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en de vuurtorenwachter, vegeet NOOIT de vuurtorenwachter
sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en de vuurtorenwachter, vegeet NOOIT de vuurtorenwachter
welterusten!quote:
jij bent de weg kwijt geloof ik!quote:
Rob Stenders toen Ilse MH wasquote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent de weg kwijt geloof ik!
wehehehequote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rob Stenders toen Ilse MH was
Was in zijn laatste weken van SLV elke dag vaste prik dat hij hem draaide (soms 2x), maar toen Ilse de MH had was het echtquote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rob Stenders toen Ilse MH was
typisch Rob. ik mag die gozer wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in zijn laatste weken van SLV elke dag vaste prik dat hij hem draaide (soms 2x), maar toen Ilse de MH had was het echt
Ja!! Ik mis hem wel in de middag...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
typisch Rob. ik mag die gozer wel.
ik niet ,want dan luister ik nooit. ben blij dat ie op vrijdagavond zitquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!! Ik mis hem wel in de middag...
Ach, Gerard is ook wel tof in de middag! Heb echt overal de radio (bij) aanstaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet ,want dan luister ik nooit. ben blij dat ie op vrijdagavond zit
als ik dat zou kunnen zou ik het doen...maar helaas heb ik koptelefoonwerk en zit ik vrij ver van de radio...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, Gerard is ook wel tof in de middag! Heb echt overal de radio (bij) aanstaan
Truste!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik dat zou kunnen zou ik het doen...maar helaas heb ik koptelefoonwerk en zit ik vrij ver van de radio...
maar ik ga pitten!
slaap lekker allen!
Wij mogen tegen NAC. Eindelijk een affice waarvan het de moeite waard is 250m naar het stadion te lopenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef themauster het volgende:
Terug uit de Euroborg wat was het een spannende wedstrijd! Nu op naar SC Genemuiden
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij mogen tegen NAC. Eindelijk een affice waarvan het de moeite waard is 250m naar het stadion te lopen
Vroeger kwam ging ik nog wel vaker(5-6x per seizoen) maar de laatste jaren is het echt 0.0quote:
Niet dansen en niet drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NIJMEGUH!
Bijkletsen? Van de muziek en de sfeer genieten? Ik snap niet waarom mensen het zo geweldig vinden om zichzelf vol te laten lopen, daarna kruipend naar huis te gaan en dan de volgende dag zo ziek als een hond zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet dansen en niet drinkenWaarom zou je dan ingodsnaam uitgaan
quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:12 schreef minthy het volgende:
Ow, en meer mensen die dachten dat de Wombats "boring Tokyo" zongen? Kom er net achter ze over een bar zingen. Al weken verkeerd meegezongen dus![]()
ik ga dan ook eigenlijk nooit uit....quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet dansen en niet drinkenWaarom zou je dan ingodsnaam uitgaan
ik dacht gelukkig wel a bar in Tokyo, maar ook boring Tokyo en zelfs Whore in Tokyo is er uit te halenquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:12 schreef minthy het volgende:
Ow, en meer mensen die dachten dat de Wombats "boring Tokyo" zongen? Kom er net achter ze over een bar zingen. Al weken verkeerd meegezongen dus![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA HALLO!! ER IS HELEMAAL WEL WAT IN DEN HELDER
84.7KM/Hquote:
GoedeMIDDAG!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op richting de 100 !
Welkom aan de binnenkomers!.
Tuurlijk, en om het door te trekken zal 3FM maar meteen alles gaan voicetracken om op die manier niets meer spontaan te doen, goed?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie niet gewoon kappen met die live toestanden?
Het was natuurlijk weer WAUW WAUW WAUW te gek gewellllldig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Kan ie niet gewoon kappen met die live toestanden?
Dit vooral ja. Op 538 wordt er gewoon geapplaudiseerd, en klaar. Niks reacties voorlezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het was natuurlijk weer WAUW WAUW WAUW te gek gewellllldig!
Nou, ik hoor echt zoooooooveel slechts, en dan vind ik idd dat commentaar van Giel altijd nog het ergstequote:Op vrijdag 12 november 2010 09:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, en om het door te trekken zal 3FM maar meteen alles gaan voicetracken om op die manier niets meer spontaan te doen, goed?
Live optredens in de studio zijn juist leuk, omdat er regelmatig verrassende resultaten uit komen... en die kunnen soms ook weleens tegenvallen. Er zijn bijvoorbeeld al enkele singles voortgekomen uit de Mega Top 50-covers bij Giel, zoals Down van Destine en Use Somebody door Laura Jansen... en Caro Emerald is door d'r Bad Romance-cover op Perez Hilton te zien geweest.
QFT!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap ECHT niet die Lange Frans op de radio doet... Dit is toch totaal talentloos?
Ge moest beschaamd zijn Roel zo laat opstaanquote:
Neuhquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ge moest beschaamd zijn Roel zo laat opstaan
Zeg open zelf even een ander topic over WaterlandkerkjeFMquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg open zelf even een ander topic over WaterlandkerkjeFM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |