SPOILER: Alle FOK! modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, heb je wat over voor de mods op FOK!, nomineer jouw favoriete mod, en wie weet, wint de mod wel deze fantastische trofee!
Een paar regeltjes
- Maximaal 1 inzending per persoon, een tweede inzending van 1 persoon maakt je eerste inzending ongeldig.
- Iedereen mag inzenden.
- Mods die na 1-10-'10 mod zijn geworden kunnen niet genomineerd worden.
- De moderator in kwestie moet nog steeds actief zijn.
- Deze nominatieronde loopt tot 15 november.
[ Bericht 17% gewijzigd door fonsoy op 11-11-2010 16:27:14 ]
oeps! ik heb je naam omgekeerd in de OP gezetquote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit heb ik natuurlijk in de pocket.
PM gestuurd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef fonsoy het volgende:
[..]
PM sturenMag met of zonder motivatie. Alle inzendingen worden genoteerd en meegenomen
Die verdienen het niet om blauw te dragen!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef Mirjam het volgende:
waarom staan er een boel mods niet in de op![]()
Ik sta er twee keer inquote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef Mirjam het volgende:
Als je erin wilt is dat overlegbaar hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
ben niet eens genomineerd
Vanaf nu sluit ik al je topics in V&A preventief
n hoe kun je een mod van het jaar verkiezing doen als niet alle mods erbij staanquote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Als je erin wilt is dat overlegbaar hoor
Je staat er bij
Dat zal het zijnquote:
Er zijn veel te veel mods om ze er allemaal in te zettenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
n hoe kun je een mod van het jaar verkiezing doen als niet alle mods erbij staan![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef S.VanOekel het volgende:
Tong80!
(Ook al was dat maar voor één dag)
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten
Ik ga voor Laffer en Cynix in MEN.
Het meest relaxte forum van Fok.
Hoeven zelden een slotje te zetten omdat de users zelf regulerend zijn.
Als ze een slotje zetten is het met humor.
Feedback in dat sub-forum is dan ook leuk om te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen probleem tong, je moet je vrienden te vriend houdenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef tong80 het volgende:
Heatwave....het was een close finish
Inderdaad een geweldige mod. Maar kom PM te weinig tegen omdat ik zelden in zijn forum kom.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier meer keuzeEven toevoegen aan de OP. DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle PM's zijn verwerkt.
Je kunt uiteraard alle mods kiezenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef Stranger het volgende:
Als ik toch alleen maar uit mods in de OP mag kiezen ga ik voor Sounddragon, die onderste waarvan de naam er af valt, Happel, Harajuku en iBenny.
Allemaal nog nooit van gehoord, dus die zijn vast goed.
PM sturen om te nominerenquote:
my bad.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef fonsoy het volgende:
[..]
PM sturen om te nomineren
Anders kan ik niet uit elkaar houden of iemand dubbel gestemd heeft etcetera, en houdt het anoniem
Heldquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad een geweldige mod. Maar kom PM te weinig tegen omdat ik zelden in zijn forum kom.
Mogen ze zichzelf nomineren dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Held![]()
Trouwens, al die mods die zelf gereageerd hebben hier, van hen heeft nog niemand een PM gestuurd. Geef eens het goede voorbeeld.![]()
mods die op zichzelf stemmenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mogen ze zichzelf nomineren dan?
Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mogen ze zichzelf nomineren dan?
I second thatquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten
Ik ga voor Laffer en Cynix in MEN.
Het meest relaxte forum van Fok.
Hoeven zelden een slotje te zetten omdat de users zelf regulerend zijn.
Als ze een slotje zetten is het met humor.
Feedback in dat sub-forum is dan ook leuk om te lezen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste 1 stemtenzij ik mijn klonen inzet, dan kom ik misschien aan 5
Ik stem niet op dit soort dingenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met KLB ofzo.
Heb jij niet op sp3c gestemd dan?
Noem je sp3c nu een ding?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stem niet op dit soort dingen.
Dat idd ookquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
waaromEr is over een maandje toch gewoon weer de FOK! Verkiezingen waar je ook de leukste, beste, weetikwat mod kan kiezen
Tot 15 november.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
Tot wanneer mag er eigenlijk genomineerd worden?
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier meer keuzeZit je een beetje mijn lijstje te jattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oud lijstje ook nog!
Ik dacht dat jullie gewoon zo'n lijst konden aanklikken "bekijk alle mods"quote:Op donderdag 11 november 2010 16:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit je een beetje mijn lijstje te jatten. Oud lijstje ook nog!
Geen probleem. Alleen je regeltje klopt niet icm het lijstje:quote:Op donderdag 11 november 2010 16:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie gewoon zo'n lijst konden aanklikken "bekijk alle mods"
Hierbij "leen" ik hem even
Telt het dan dubbel, aangezien je óók een pm van me hebt?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als een PM, maar dan gepost in het topic?
Ik ga de lijst even nalopen of ik wat oud-modjes kan vinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen probleem. Alleen je regeltje klopt niet icm het lijstje:
- De moderator in kwestie moet nog steeds actief zijn.
In het lijstje staan ook modjes, die geen modjes meer zijn.
Dat is in ieder geval een goede motivatiequote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Telt het dan dubbel, aangezien je óók een pm van me hebt?
Want in dat geval: Ja.
Er kan niet genoeg met regels worden gekloot om Gert aan alleenheerschappij te krijgen.
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
n hoe kun je een mod van het jaar verkiezing doen als niet alle mods erbij staan![]()
Heb ik al voor je gedaan:quote:Op donderdag 11 november 2010 16:23 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik ga de lijst even nalopen of ik wat oud-modjes kan vinden.
quote:2cv
Alexxxxx
Bolkesteijn
Bora-Bora
Breathtaking
capricia
Chell
Ferdo
Iblis
icecreamfarmer_NL
IHVK
-J-D-
Klonk
merino
Mordreth
Myraela
Nanking
nijnja
Noek
OldJeller
Olga
Peterselieman
Rauzer
RD4
rene90
Strolie75
Tally
ThaFreak
TheMagnificent
timmmmm
Tong80
ToT
-Vaduz-
quote:
Welk deel van "forum admin" was nu weer te ingewikkeld voor je?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Netsplitter het volgende:
Heeeeey, ik sta er niet tussen...
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Netsplitter het volgende:
Heeeeey, ik sta er niet tussen...
Toch sneller editten in de toekomst.quote:
KPDquote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk deel van "forum admin" was nu weer te ingewikkeld voor je?.
Volgende week doen we een Beste Netsplitter verkiezingquote:Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toch sneller editten in de toekomst.
Je staat er tussen hoor, aangezien je wel als mod voor een bepaald subforum staat.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toch sneller editten in de toekomst.
Precies.quote:
ja, so? Dit topic staat in GC, wie er ook wint, ik ben het tochquote:Op donderdag 11 november 2010 16:34 schreef fonsoy het volgende:
Er zijn tot nu toe 17 mods genomineerd
Ik houd een objectieve database bij met alle genomineerden. De 15 mods die het meest genomineerd worden komen in de stemronden terecht.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, so? Dit topic staat in GC, wie er ook wint, ik ben het toch.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, so? Dit topic staat in GC, wie er ook wint, ik ben het toch.
Je zal toch de uitkomst moeten posten ergensquote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik houd een objectieve database bij met alle genomineerden. De 15 mods die het meest genomineerd worden komen in de stemronden terecht.
Helaas![]()
Goed puntquote:Op donderdag 11 november 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal toch de uitkomst moeten posten ergens.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
Moeilijke keuze hoor, heb een aantal favo's.
Mag je niet gewoon 5 mods nomineren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaan we dat trouwens oplossen met je mod-collega's?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zal toch de uitkomst moeten posten ergens.
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:04 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat trouwens oplossen met je mod-collega's?Nee, daar is hittegolf, te koel voor! Laf briesje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hou je eens aan je eigen beloftes faalhaas pur sangquote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, daar is hittegolf, te koel voor! Laf briesje!
Dus het gerucht is gewoon waar? Je hebt een echt kort lontje!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Hou je eens aan je eigen beloftes faalhaas pur sang.
idd BX.. Topmodquote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
BrandX, uiteraard.
Sowieso al raar dat ze nog niet is gepromoveerd tot iets hogers. Maar waarschijnlijk voelt ze binding met haar users. Zoals ze ook voelde toen een niet nader te noemen SC uit GC verdween. "Ik zal jullie missen", typte ze.
Ik heb ivm een kwestie PM contact met haar gehad, en toen kreeg ik een keurige objectieve PM terug, waarin ze me enerzijds gelijk gaf, doch anderzijds wees op een denkfout mijnerzijds.
Krachtig en objectief!
Verder heeft ze op een stoere, dappere manier het WK subforum gemod. Toen ik dat zag schrok ik ff, want ik dacht: kan ze dat wel, weg uit de veilige GC-wereld, de harde voetbalwereld in. Maar ook hier is ze met meerdere vlaggen en wimpels geslaagd.
Volgens mij is het meeste mislukte subforum allertijden (REV) ook alleen nog maar open vanwege het rotsvaste vertrouwen in BrandX. Want anders hadden ze dat allang gesloten.
Of een Soja-sjaak?quote:
whut ?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een Soja-sjaak?
Ja, dan wordt het pittig hè?
quote:
gedaanquote:
Erg goede motivatiequote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
BrandX, uiteraard.
Sowieso al raar dat ze nog niet is gepromoveerd tot iets hogers. Maar waarschijnlijk voelt ze binding met haar users. Zoals ze ook voelde toen een niet nader te noemen SC uit GC verdween. "Ik zal jullie missen", typte ze.
Ik heb ivm een kwestie PM contact met haar gehad, en toen kreeg ik een keurige objectieve PM terug, waarin ze me enerzijds gelijk gaf, doch anderzijds wees op een denkfout mijnerzijds.
Krachtig en objectief!
Verder heeft ze op een stoere, dappere manier het WK subforum gemod. Toen ik dat zag schrok ik ff, want ik dacht: kan ze dat wel, weg uit de veilige GC-wereld, de harde voetbalwereld in. Maar ook hier is ze met meerdere vlaggen en wimpels geslaagd.
Volgens mij is het meeste mislukte subforum allertijden (REV) ook alleen nog maar open vanwege het rotsvaste vertrouwen in BrandX. Want anders hadden ze dat allang gesloten.
Waarbij?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef skippy22 het volgende:
Waar staan mij JJ en siral er niet bij ?
Hoi SWJ. Wat leuk dat je reageert. Wat je moet doen in jouw geval, is een PM naar mij sturen waarin je zegt "Ik nomineer SuperwormJim omdat ik een goede mod ben". Klaar!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Ik las de TT en voelde me aangesproken.
Hier ben ik.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hoi SWJ. Wat leuk dat je reageert. Wat je moet doen in jouw geval, is een PM naar mij sturen waarin je zegt "Ik nomineer SuperwormJim omdat ik een goede mod ben". Klaar!Tsjek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Ja wat? Ik vind weet gewoon dat ik de beste mod ben van FOK!. Dat is een feit, een natuurwet.quote:
Dan is het goed hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind weet gewoon dat ik de beste mod ben van FOK!. Dat is een feit, een natuurwet.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Ik zak in dit soort competities, vorig jaar nog vaak genoemd
Ik ben een zij.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hij had ook een heel goede motivatie voor de nominatie geschreven
Ik ben er nooit meer en mensen vergeten dan je goede dingenquote:
Je hebt de stad ook niet mee hè?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Ik zak in dit soort competities, vorig jaar nog vaak genoemd
Dude.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Symphonic.
Beste nieuwkomer vind ik.
Maar BrandX is de beste ''blijver'' !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je PMHet is genoteerd.
Symph een nieuwkomer?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Symphonic.
Beste nieuwkomer vind ik.
Symphonic lijkt wel heel veel tijd over te hebben, eigenlijk modt 'ie KLB, en GC tegelijk. Ik vind 't knap hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor KLB wel.En hij is goed bezig daar.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
gestemd
Was moeilijk... iBenny of Symphonic. Maar toch gekozen voor de allerliefste mod van Fok!
Hij doet toch ook V&A naast die twee? en ja, hij is goed bezig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Symphonic lijkt wel heel veel tijd over te hebben, eigenlijk modt 'ie KLB, en GC tegelijk. Ik vind 't knap hoor.
Die tellen niet...quote:
quote:De moderator in kwestie moet nog steeds actief zijn.
PM sturen!quote:
Ach, ik gun die andere vier ook een pleziertjequote:Op zaterdag 13 november 2010 02:17 schreef fonsoy het volgende:
Er zijn overigens circa vijf mods bij die enorm vaak genomineerd worden
Inderdaad deze verkiezing is doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef Mirjam het volgende:
ALLE mods staan in de spoilerquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad deze verkiezing is doorgestoken kaart.
Heul niet!quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad deze verkiezing is doorgestoken kaart.
Nog iets meer dan 4 uur tijd om te nomineren.quote:Op zondag 14 november 2010 18:17 schreef fonsoy het volgende:
Let op, het is bijna 15 november, dat betekent dat de nominatieronde binnenkort dicht gaat.
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
BrandX, uiteraard.
Krachtig en objectief!
quote:Op zondag 14 november 2010 20:21 schreef murp het volgende:
stem op murp , stem op murp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stem op murp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe je goedquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef K-Cash het volgende:
SuperwormJim for president!!!!
op mijn favo mod SwJ gestemd ofc!
quote:Op zondag 14 november 2010 @ 20:24 door murp:
Topicpointer: "stem op murp of stem niet"
Op zondag 14 november 2010 @ 20:27 door SuperwormJim:
Topicpointer: "SuperwormJim for president!!!!"
Maar wij zijn 2 verschillende personen op 1 IP adresquote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef fonsoy het volgende:
Nog even kort, straks worden de 15 mods met de meeste nominaties en/of de beste verhalen door mij geselecteerd uit alle PM's die ik ontvangen heb. En dat zijn er behoorlijk veel. Dan zal per IP adres op een mod gestemd kunnen worden. De vijf moderators waarop het meest gestemd is gaan dan door naar de uiteindelijke ronde.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar wij zijn 2 verschillende personen op 1 IP adres
Ander IP-adres?quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dan moeten jullie onderling uitvechten op wie jullie stemmen.
Op een andere manier het eerlijk houden is onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |