Die tellen niet...quote:
quote:De moderator in kwestie moet nog steeds actief zijn.
PM sturen!quote:
Ach, ik gun die andere vier ook een pleziertjequote:Op zaterdag 13 november 2010 02:17 schreef fonsoy het volgende:
Er zijn overigens circa vijf mods bij die enorm vaak genomineerd worden
Inderdaad deze verkiezing is doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef Mirjam het volgende:
waarom staan er een boel mods niet in de op![]()
ALLE mods staan in de spoilerquote:Op zaterdag 13 november 2010 08:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad deze verkiezing is doorgestoken kaart.
Heul niet!quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad deze verkiezing is doorgestoken kaart.
Nog iets meer dan 4 uur tijd om te nomineren.quote:Op zondag 14 november 2010 18:17 schreef fonsoy het volgende:
Let op, het is bijna 15 november, dat betekent dat de nominatieronde binnenkort dicht gaat.
quote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
BrandX, uiteraard.
Sowieso al raar dat ze nog niet is gepromoveerd tot iets hogers. Maar waarschijnlijk voelt ze binding met haar users. Zoals ze ook voelde toen een niet nader te noemen SC uit GC verdween. "Ik zal jullie missen", typte ze.
Ik heb ivm een kwestie PM contact met haar gehad, en toen kreeg ik een keurige objectieve PM terug, waarin ze me enerzijds gelijk gaf, doch anderzijds wees op een denkfout mijnerzijds.
Krachtig en objectief!
Verder heeft ze op een stoere, dappere manier het WK subforum gemod. Toen ik dat zag schrok ik ff, want ik dacht: kan ze dat wel, weg uit de veilige GC-wereld, de harde voetbalwereld in. Maar ook hier is ze met meerdere vlaggen en wimpels geslaagd.
Volgens mij is het meeste mislukte subforum allertijden (REV) ook alleen nog maar open vanwege het rotsvaste vertrouwen in BrandX. Want anders hadden ze dat allang gesloten.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:21 schreef murp het volgende:
stem op murp , stem op murp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stem op murp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe je goedquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef K-Cash het volgende:
SuperwormJim for president!!!!
op mijn favo mod SwJ gestemd ofc!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 @ 20:24 door murp:
Topicpointer: "stem op murp of stem niet"
Op zondag 14 november 2010 @ 20:27 door SuperwormJim:
Topicpointer: "SuperwormJim for president!!!!"
Maar wij zijn 2 verschillende personen op 1 IP adresquote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef fonsoy het volgende:
Nog even kort, straks worden de 15 mods met de meeste nominaties en/of de beste verhalen door mij geselecteerd uit alle PM's die ik ontvangen heb. En dat zijn er behoorlijk veel. Dan zal per IP adres op een mod gestemd kunnen worden. De vijf moderators waarop het meest gestemd is gaan dan door naar de uiteindelijke ronde.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar wij zijn 2 verschillende personen op 1 IP adres
Ander IP-adres?quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dan moeten jullie onderling uitvechten op wie jullie stemmen.
Op een andere manier het eerlijk houden is onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |