quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Ik zak in dit soort competities, vorig jaar nog vaak genoemd
Ik ben een zij.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hij had ook een heel goede motivatie voor de nominatie geschreven
Ik ben er nooit meer en mensen vergeten dan je goede dingenquote:
Je hebt de stad ook niet mee hè?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Adelante het volgende:
Ik zak in dit soort competities, vorig jaar nog vaak genoemd
Dude.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Symphonic.
Beste nieuwkomer vind ik.
Maar BrandX is de beste ''blijver'' !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je PMHet is genoteerd.
Symph een nieuwkomer?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Symphonic.
Beste nieuwkomer vind ik.
Symphonic lijkt wel heel veel tijd over te hebben, eigenlijk modt 'ie KLB, en GC tegelijk. Ik vind 't knap hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor KLB wel.En hij is goed bezig daar.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
gestemd
Was moeilijk... iBenny of Symphonic. Maar toch gekozen voor de allerliefste mod van Fok!
Hij doet toch ook V&A naast die twee? en ja, hij is goed bezig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Symphonic lijkt wel heel veel tijd over te hebben, eigenlijk modt 'ie KLB, en GC tegelijk. Ik vind 't knap hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |