Of een Soja-sjaak?quote:
whut ?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een Soja-sjaak?
Ja, dan wordt het pittig hè?
quote:
gedaanquote:
Erg goede motivatiequote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
BrandX, uiteraard.
Sowieso al raar dat ze nog niet is gepromoveerd tot iets hogers. Maar waarschijnlijk voelt ze binding met haar users. Zoals ze ook voelde toen een niet nader te noemen SC uit GC verdween. "Ik zal jullie missen", typte ze.
Ik heb ivm een kwestie PM contact met haar gehad, en toen kreeg ik een keurige objectieve PM terug, waarin ze me enerzijds gelijk gaf, doch anderzijds wees op een denkfout mijnerzijds.
Krachtig en objectief!
Verder heeft ze op een stoere, dappere manier het WK subforum gemod. Toen ik dat zag schrok ik ff, want ik dacht: kan ze dat wel, weg uit de veilige GC-wereld, de harde voetbalwereld in. Maar ook hier is ze met meerdere vlaggen en wimpels geslaagd.
Volgens mij is het meeste mislukte subforum allertijden (REV) ook alleen nog maar open vanwege het rotsvaste vertrouwen in BrandX. Want anders hadden ze dat allang gesloten.
Waarbij?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef skippy22 het volgende:
Waar staan mij JJ en siral er niet bij ?
Hoi SWJ. Wat leuk dat je reageert. Wat je moet doen in jouw geval, is een PM naar mij sturen waarin je zegt "Ik nomineer SuperwormJim omdat ik een goede mod ben". Klaar!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi.
Ik las de TT en voelde me aangesproken.
Hier ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hoi SWJ. Wat leuk dat je reageert. Wat je moet doen in jouw geval, is een PM naar mij sturen waarin je zegt "Ik nomineer SuperwormJim omdat ik een goede mod ben". Klaar!Tsjek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Ja wat? Ik vind weet gewoon dat ik de beste mod ben van FOK!. Dat is een feit, een natuurwet.quote:
Dan is het goed hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 19:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind weet gewoon dat ik de beste mod ben van FOK!. Dat is een feit, een natuurwet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |