quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten
Ik ga voor Laffer en Cynix in MEN.
Het meest relaxte forum van Fok.
Hoeven zelden een slotje te zetten omdat de users zelf regulerend zijn.
Als ze een slotje zetten is het met humor.
Feedback in dat sub-forum is dan ook leuk om te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen probleem tong, je moet je vrienden te vriend houdenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef tong80 het volgende:
Heatwave....het was een close finish
Inderdaad een geweldige mod. Maar kom PM te weinig tegen omdat ik zelden in zijn forum kom.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier meer keuzeEven toevoegen aan de OP. DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle PM's zijn verwerkt.
Je kunt uiteraard alle mods kiezenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef Stranger het volgende:
Als ik toch alleen maar uit mods in de OP mag kiezen ga ik voor Sounddragon, die onderste waarvan de naam er af valt, Happel, Harajuku en iBenny.
Allemaal nog nooit van gehoord, dus die zijn vast goed.
PM sturen om te nominerenquote:
my bad.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef fonsoy het volgende:
[..]
PM sturen om te nomineren
Anders kan ik niet uit elkaar houden of iemand dubbel gestemd heeft etcetera, en houdt het anoniem
Heldquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad een geweldige mod. Maar kom PM te weinig tegen omdat ik zelden in zijn forum kom.
Mogen ze zichzelf nomineren dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Held![]()
Trouwens, al die mods die zelf gereageerd hebben hier, van hen heeft nog niemand een PM gestuurd. Geef eens het goede voorbeeld.![]()
mods die op zichzelf stemmenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mogen ze zichzelf nomineren dan?
Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mogen ze zichzelf nomineren dan?
I second thatquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten
Ik ga voor Laffer en Cynix in MEN.
Het meest relaxte forum van Fok.
Hoeven zelden een slotje te zetten omdat de users zelf regulerend zijn.
Als ze een slotje zetten is het met humor.
Feedback in dat sub-forum is dan ook leuk om te lezen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste 1 stemtenzij ik mijn klonen inzet, dan kom ik misschien aan 5
Ik stem niet op dit soort dingenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met KLB ofzo.
Heb jij niet op sp3c gestemd dan?
Noem je sp3c nu een ding?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stem niet op dit soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |