quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zuster EnfeHoi ferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga je nou elke keer geil doen als ik hoi zeg?
Moggehquote:Hey Wokjequote:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al maar vertel ik ben wel reuze nieuwsgierig waarom Marieke s'morgens de lift neemt en s'middags niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, of vind je dat te fer gaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi fer![]()
![]()
Ga je nou elke keer geil doen als ik hoi zeg?![]()
[..]
Moggeh
[..]
Hey Wokje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oh zo dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
* pgrferrari klokt uitquote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny had zijn pasje langs de scanner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef friemelaar het volgende:
GF Ik weet het, Ik weet het
![]()
OhmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
ah, we hebben een PI![]()
ik herhaal een PI
wokquote:Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de wiki master himself![]()
goedemorgen GF
gedaanquote:
Wat is er?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zooooo moeeeeeeeeeeeeee
Ik ben er klaar mee
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef friemelaar het volgende:
GF Ik weet het, Ik weet het
![]()
friemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
afkorting-genootquote:
ja wel lekkerquote:
skatjuhquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
gedaankan jij hem in de OP zetten ?
LadyLikequote:
een heel eindquote:
Met Fable?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zooooo moeeeeeeeeeeeeee
Ik ben er klaar mee
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, of vind je dat te fer gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik vind het grappig. XD
Verder allemaal:
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
man van mn dromenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
done
liep wel erg achter![]()
[..]
LadyLike![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
man van mn dromen![]()
![]()
kleine is met zn speelgoed stofzuiger bezig
"dan hoef jij niet te stofzuigen mamma"
c_a ook iemand die Fable speeltquote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was netjes om 22:00 gestopt hoor
Ahwquote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
man van mn dromen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
man van mn dromen![]()
![]()
gewoon een echte kleien stofzuiger kopen voor sinterklaasquote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
man van mn dromen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een echte kleien stofzuiger kopen voor sinterklaas
quote:
quote:
ja hijs echt schattigquote:
die van hem doet het ook wel , heeft alleen geen ruimte om de opgezogen rotzooi op te vangen, dus na 3 kiezeltjes of haartjes is het ding volquote:Op donderdag 11 november 2010 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een echte kleien stofzuiger kopen voor sinterklaas
wajo sagbi kijk dan die boeler dan hij typt kleien ipn kleinequote:
desalniettemin toch superquote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja hijs echt schattig
[..]
die van hem doet het ook wel , heeft alleen geen ruimte om de opgezogen rotzooi op te vangen, dus na 3 kiezeltjes of haartjes is het ding vol
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
die van mij is bezig met de duplo blokjes op te vegen met een stoffer en blik
HIJ????quote:Op donderdag 11 november 2010 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajo sagbi kijk dan die boeler dan hij typt kleien ipn kleine
Fablequote:Op donderdag 11 november 2010 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a ook iemand die Fable speelt
uhm ja, ik typte het en toen ik net ging urineren deed ik dat uit een penisquote:
hij doet het alleen zo wild dat er meer blokjes onder de bank verdwijnen dan dat er opgeruimd wordenquote:
dat is weer minderquote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij doet het alleen zo wild dat er meer blokjes onder de bank verdwijnen dan dat er opgeruimd worden
Ach tis goed bedoeldquote:Op donderdag 11 november 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat is weer minder
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij doet het alleen zo wild dat er meer blokjes onder de bank verdwijnen dan dat er opgeruimd worden
whehehequote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Bluh. En ik moet ook nog naar de fysio straksquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
Waarschuwing: Vanaf vanmiddag kunnen er in het hele land zware windstoten voorkomen tussen de 75 (landinwaarts) en 95 (kustgebieden) km/uur. Vrijdag bestaat er met name in het noordwestelijk kustgebied in de nacht en ochtend kans op zeer zware windstoten tot ruim 100 km/uur, vooral tijdens buien.
Vandaag: De zuidenwind wordt bij zee stormachtig en mogelijk even een storm, 8 tot 9 Bft. In het binnenland is de wind vlagerig met zware windstoten tot 75 km/uur. Verder gaat het vanuit het westen regenen. Het wordt 7 tot 11 graden. In de nacht naar vrijdag steekt er een westerstorm op. Vooral in het noordelijk kustgebied blijft de wind lang stevig waaien. Verder vallen er buien met kans op onweer en windstoten tot ruim 100 km/uur. In de middag neemt de wind af, breekt de zon door en wordt het tijdelijk droog.
Komende dagen: Het is bewolkt en er zijn flinke perioden met regen. Vooral op zaterdag valt veel neerslag. De wind neemt geleidelijk iets af. Eerst is het zacht, vanaf maandag daalt het kwik naar 9 graden.
iddquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
Waarschuwing: Vanaf vanmiddag kunnen er in het hele land zware windstoten voorkomen tussen de 75 (landinwaarts) en 95 (kustgebieden) km/uur. Vrijdag bestaat er met name in het noordwestelijk kustgebied in de nacht en ochtend kans op zeer zware windstoten tot ruim 100 km/uur, vooral tijdens buien.
Vandaag: De zuidenwind wordt bij zee stormachtig en mogelijk even een storm, 8 tot 9 Bft. In het binnenland is de wind vlagerig met zware windstoten tot 75 km/uur. Verder gaat het vanuit het westen regenen. Het wordt 7 tot 11 graden. In de nacht naar vrijdag steekt er een westerstorm op. Vooral in het noordelijk kustgebied blijft de wind lang stevig waaien. Verder vallen er buien met kans op onweer en windstoten tot ruim 100 km/uur. In de middag neemt de wind af, breekt de zon door en wordt het tijdelijk droog.
Komende dagen: Het is bewolkt en er zijn flinke perioden met regen. Vooral op zaterdag valt veel neerslag. De wind neemt geleidelijk iets af. Eerst is het zacht, vanaf maandag daalt het kwik naar 9 graden.
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doe maar opruimen en dan zie je vanuit je ooghoek dat ze de blokken er van 3 meter in proberen te gooien zonder te kijken, klaarquote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan durf ik bij jou thuis geen kastje open te trekkenquote:
Ik woon niet in Limburg. XD En ik moet met de fiets wegquote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef Ladylike het volgende:
klaag niet mensen, het wordt 18 graden in limburg
9 in de ochtend en 9 in de middag
Wat een geweldquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
quote:
Dat is waarquote:
Ben je goed of slecht?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
Ik moet Fable 2 nog uitspelenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je goed of slecht?
Ik dacht dat ik goed was.... ik het spel uitspelen, iedereen dood
Ben nu alle quests aan het doen... alle boeken vinden en sleutels etc. En daarna ga ik hem opnieuw spelen
en in slopenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:41 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Kinderen zijn bijzonder inefficiënte als het gaat om het herindelen van in gebruikt genomen vierkante houten constructie voorwerpen.
jaquote:
Ze maken alles stuk waar ze hun kleine vieze plak handjes op kunnen leggen, zo heeft een neefje van mij ooit eens mijn eerste edite van spider-man 12 tot confectie heringedeelt, dit was zeer teleurstellend.quote:
Oh ik ben nog niet zover, en ik ben goed (althans dat hoop ikquote:Op donderdag 11 november 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je goed of slecht?
Ik dacht dat ik goed was.... ik het spel uitspelen, iedereen dood
Ben nu alle quests aan het doen... alle boeken vinden en sleutels etc. En daarna ga ik hem opnieuw spelen
duplo is plasticquote:Op donderdag 11 november 2010 10:41 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Kinderen zijn bijzonder inefficiënte als het gaat om het herindelen van in gebruikt genomen vierkante houten constructie voorwerpen.
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
flesquote:
naaisquote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
ik heb een goede deal gedaan, 13 pakjes fristi voor 50 eurocent
als je hem uit heb gespeeld, dan ben ik benieuwdquote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik ben nog niet zover, en ik ben goed (althans dat hoop ik)
Ik heb hem ook wat later binnen gekregen dan de officiele releasedatescheelde toch weer 25 euro
Och armequote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ze maken alles stuk waar ze hun kleine vieze plak handjes op kunnen leggen, zo heeft een neefje van mij ooit eens mijn eerste edite van spider-man 12 tot confectie heringedeelt, dit was zeer teleurstellend.
flesquote:
De rood gevlekte tortel duif is een onjuiste benaming, veel mensen maken die fout, een panda beer zou beter moeten weten. Het gaat denk ik om de zomertortelquote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
Meneer Sheldon eindelijk daar bent u weer. Ik heb een vraag voor u alwetende.
Kunt u mij wat meer vertellen over de roodgevlekte tortelduif
wat voor een pakje had hij ervan gemaaktquote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ze maken alles stuk waar ze hun kleine vieze plak handjes op kunnen leggen, zo heeft een neefje van mij ooit eens mijn eerste edite van spider-man 12 tot confectie heringedeelt, dit was zeer teleurstellend.
Dat klopt duplo is van plastic en een type bouwsteen maar daarmee zijn nog niet alle bouwstenen van plastic, een veel voorkomende andere variant is de houten uitvoreing vaak geleverd in een handig karretje.quote:
een stormjas plus bijpassende zuidwester en ik meen mij te herinneren een driehoekig voorwerp dat door moest gaan als een boot maar dat was bespottelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een pakje had hij ervan gemaakt
wie heb je afgeperst?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
heee alles goed met jou?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
symquote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Symphonic het volgende:
Ah jullie zijn gewoon alweer een topic verder
Damn wat ben ik brak....
wat heb je gedaan naast hard werken?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Symphonic het volgende:
Ah jullie zijn gewoon alweer een topic verder
Damn wat ben ik brak....
iddquote:
Ferrari waarom gebruik je mijn catch phrase als je helemaal geen grap uithaald? Dat is hoogst opmerkelijk.quote:
Succcesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga de wind trotseren, naar de fysio... Tot (heel veel) later!![]()
succes enferquote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga de wind trotseren, naar de fysio... Tot (heel veel) later!![]()
tja, gooi je eigen tent open.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kan verdomme vandaag dus echt nergens terecht hier in belgie
voor wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
de kassajuf bij de Jumboquote:
Ik mag niet klagenquote:
pakken van 15 stuks gingen eruit voor 2 euro...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
dat is wel heel goedkoop
die is vanavond ook openquote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, gooi je eigen tent open.
kan je daarheen
daarom zitten ze vandaag allemaal hierquote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook als is Belgie het minst plesante uit de wereld, dan nog kan ik mij niet voorstellen dat er in hele land geen plek is waar jij terecht kan voor je eventuele, onbelangrijke, ongemakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik wilde ruwer gaan halen om de muren in het appartement te doenquote:
en vanavond komen ze hier nagenietenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom zitten ze vandaag allemaal hier
jij kent dus duidelijk niet de belgenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook als is Belgie het minst plesante uit de wereld, dan nog kan ik mij niet voorstellen dat er in hele land geen plek is waar jij terecht kan voor je eventuele, onbelangrijke, ongemakken.
ik kockt ooit 4 eight packs amstel voor de prijs van 4 blikjesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kassajuf bij de Jumbo
[..]
Ik mag niet klagen
met jou?
[..]
pakken van 15 stuks gingen eruit voor 2 euro...
later op de dag lag er nog 1 pak, maar iemand was zo aso geweest om er 2 kleine pakjes uit te jatten...
Dus ik: als er nog wat af gaat neem ik het wel mee..
Meid: okay
ik keek op de bon: 50 cent geteld
Feestdag ?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
duidelijk geen belg dusquote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook als is Belgie het minst plesante uit de wereld, dan nog kan ik mij niet voorstellen dat er in hele land geen plek is waar jij terecht kan voor je eventuele, onbelangrijke, ongemakken.
dan mag ik wel gaan tankenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vanavond komen ze hier nagenieten
quote:
quote:
Dat is ook zeer onwaarschijnlijk aangezien ik in Pasedena, Californie Amerika woon. Maar het is donderdag, wat is er dan zo belangrijk dat een volk uw behoefte tot nietig verklaard?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent dus duidelijk niet de belgen
Nee dat is niet de roodgevlekte tortelduif die ik bedoelquote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
De rood gevlekte tortel duif is een onjuiste benaming, veel mensen maken die fout, een panda beer zou beter moeten weten. Het gaat denk ik om de zomertortel
De zomertortel (Streptopelia turtur) is een vogel uit de familie van duiven (Columbidae). Ze worden 25 tot 30 cm groot en zijn daarmee iets kleiner dan andere duivensoorten.
In de zomer zijn tortelduiven in vrijwel heel Europa aanwezig, met uitzondering van Ierland, Schotland en Scandinavië. De soort broedt in grote delen van Europa, maar overwintert in Afrika.
Beschrijving
Deze trekvogel is helaas in een aantal landen rond de Middellandse Zee een populaire jachtvogel.
De eerste vogels verschijnen meestal in april op de broedlocatie. De soort trekt vooral in september weg naar het overwinteringsgebied. De tortelduif wordt soms wel aangezien voor de Turkse tortel (Streptopelia decaocto) omdat deze vaker voorkomt en ook gemakkelijker herkend wordt (vanwege de karakteristieke beige kleur en de zwarte halsring die in het midden onderbroken wordt). De Turkse tortel is een standvogel die je dus het hele jaar door kan zien, vaak bij huizen. De zomertortel is een vogel van bossen, landgoederen en grote parken.
[ afbeelding ]
Woknok Woknok Woknok Penny!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ferrari waarom gebruik je mijn catch phrase als je helemaal geen grap uithaald? Dat is hoogst opmerkelijk.
wapenstilstand belgiequote:Op donderdag 11 november 2010 11:01 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is ook zeer onwaarschijnlijk aangezien ik in Pasedena, Californie Amerika woon. Maar het is donderdag, wat is er dan zo belangrijk dat een volk uw behoefte tot nietig verklaard?
EN de club van GFquote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef PeZu het volgende:
maar wat is er te doen in het land dat als nationaal symbool een klein pissend mannetje heeft (geen wonder dat het nooit wat kan worden, amerika heeft de statue of liberty, frankrijk de eiffeltoren, nerderland drugs en hoeren, en wat heeft belgie een klein mannetje met een kleien piet
Dat is een kanarie me dunkt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is niet de roodgevlekte tortelduif die ik bedoel
[ afbeelding ]
De historie van een nietszeggend landje doet er niet toequote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wapenstilstand belgie
als je echt zo slim was, wist je dat
blijkbaar is brussel best belangrijkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is een kanarie me dunkt.
[..]
De historie van een nietszeggend landje doet er niet toe
Daar kunnen ze tenminste bij het onderwerp blijven als ze wat te zeiken hebben over de indruk die ze op de toeristen makenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef PeZu het volgende:
maar wat is er te doen in het land dat als nationaal symbool een klein pissend mannetje heeft (geen wonder dat het nooit wat kan worden, amerika heeft de statue of liberty, frankrijk de eiffeltoren, nerderland drugs en hoeren, en wat heeft belgie een klein mannetje met een kleien piet
Echt waar? toen ik een keer op de veluwe bos aan het huppelen was werd mij verteld dat dat een roodgevlekte tortelduif was. Je wilt dus nu zeggen dat ik in de maling ben genomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is een kanarie me dunkt.
[..]
Duh.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
En de grote dieren encyclopedie komt de rood gelvekte tortel niet voor, een bonte tortel bestaat wel (deze kan overigen wel rode vlekken hebben)quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Echt waar toen ik een keer op de veluwe bos aan het huppelen was werd mij verteld dat dat een roodgevlekte tortelduif was. Je wilt dus nu zeggen dat ik in de maling ben genomen.
ik mag ook niet klagen eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Ik mag niet klagen
met jou?
[..]
Dank u wel mijnheer Sheldonquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
En de grote dieren encyclopedie komt de rood gelvekte tortel niet voor, een bonte tortel bestaat wel (deze kan overigen wel rode vlekken hebben)
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
zal het zelf wel zeggen hihi ze zei genomen
thanxquote:
deed dat pijn? in de maling?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
zal het zelf wel zeggen hihi ze zei genomen
Armistice day/Veterans Day is de dag waarop de Verenigde Staten haar eer betonen aan iedereen die gediend heeft in de strijdkrachten. Deze feestdag vind plaats elk jaar op 11 november, de dag van het einde van de Eerste Wereldoorlog.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duh.
Armistice dayAlles dicht
have funquote:
i could tell you but then i have to kill you.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wie nam je , en waar is de maling
Ik moet mijn studie object toch een beetje paaien voor eventuele aankoemnde ingrijpende onderzoeken.quote:
oh zo. Nou je moet wel meer doen om mij te paaien hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik moet mijn studie object toch een beetje paaien voor eventuele aankoemnde ingrijpende onderzoeken.
eens laten ontluchten, geloei hoor je niet uit een radiator te horenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef PeZu het volgende:
de verwarming loeit volop maar ik heb het kouhoud
tisser?quote:
Ja leuk Snuggles, we hebben het nu over Belgiëquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Armistice day/Veterans Day is de dag waarop de Verenigde Staten haar eer betonen aan iedereen die gediend heeft in de strijdkrachten. Deze feestdag vind plaats elk jaar op 11 november, de dag van het einde van de Eerste Wereldoorlog.
Veterans Day is hoofdzakelijk bedoeld om levende veteranen te bedanken voor bewezen diensten, om te laten zien dat hun inzet door de Verenigde Staten wordt gewaardeerd en om te benadrukken dat niet alleen overleden soldaten, maar ook levende dingen hebben moeten opofferen en hun plicht hebben gedaan.
Woodrow Wilson voerde in 1919 Armistice Day in om het einde van de Eerste Wereldoorlog te herinneren en 30 staten maakten het een legale feestdag. Het Congres nam een resolutie aan in 1926 die alle Amerikanen moest uitnodigen te komen kijken en maakte het in 1938 tot een nationale feestdag, die elk jaar op 11 november gehouden zou worden. In 1953 besloot Emporia, Kansas om tijdens Armistice Day een herdenking van de veteranen te houden. Lid van het Congres voor Emporia, Ed Rees, probeerde herhaaldelijk een wet door het Huis van Afgevaardigden te krijgen die de naam in Veterans Day zou moeten veranderen. Uiteindelijk veranderde men de naam op 1 juni 1954 naar Veterans Day.
Toen alle feestdagen, met uitzondering van Nieuwjaarsdag, Kerstmis, Thanksgiving en Independence Day, werden verplaatst naar maandag om te zorgen voor een extra lang weekend, werd Veterans Day verplaatst naar de vierde maandag van oktober. Na protesten van veteranen groepen werd de feestdag weer terug verplaatst naar 11 november, vooral om de dag aantrekkelijker te maken. Het tegengestelde was juist het geval. Alleen banken en overheidsinstellingen zijn in de meeste staten nog gesloten op die dag. Scholen en bedrijven blijven meestal open, waardoor ook het openbaar vervoer geen aangepaste dienstregeling voert.
Daar was ik wel op voorberreid, mijn kennis evrtelt mij dat panda beertjes dol zijn op lekker etem, dit zal in overvloed aanwezig zijn alsmede diverse versnaperingen. Ook ben ik niet onbekend met het op het gemak stellen want daar is veel over te lezen en leren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh zo. Nou je moet wel meer doen om mij te paaien hoor.
altijdquote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik een knuffel van jou?
hij is zwart/wit ik denk dat het daar aan ligtquote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eens laten ontluchten, geloei hoor je niet uit een radiator te horen
gras gevenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is zwart/wit ik denk dat het daar aan ligt
Dr. snuggles is een dokter uit een tekenfilm die allerlei uitvindingen deed en met zijn goede vriend dennis de mol allerlei avonturen beleefde, hij werd hier dikwijls in gehinderd door juf netjes, gelukkig bracht de wie wat waar machine vaak verlichting. Dr Snuggles was zijn tijd ver vooruii want zijn shows hadden dikwijls een thema over het milieuquote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk Snuggles, we hebben het nu over België
op je wangquote:
er zit geen mond opquote:
jah dan weet ik het ook niet meer hoorquote:
ik ben toch zoooo liefquote:
ja ik ook niet, toch mijn dank voor de hulpquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah dan weet ik het ook niet meer hoor
[..]
ik ben toch zoooo lief
Jaquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah dan weet ik het ook niet meer hoor
[..]
ik ben toch zoooo lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe mijn bestquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook niet, toch mijn dank voor de hulp
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
oh gf: hier het bewijs dat er ook dark rooms in de grotten zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
europa bedoel jequote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
De historie van een nietszeggend landje doet er niet toe
wie niet waagt, blijft rukkenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef PeZu het volgende:
kiek hem shinen, kiek hem playen, den Ferrari gaat vol gas op de vrouwtjes af
Zie mijn eerdere uitleg over veteranen dagquote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
europa bedoel je![]()
wapenstilstand van de eerste wereldoorlog
*fap fap fapquote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie niet waagt, blijft rukken
ja toppie, lul je er maar uitquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere uitleg over veteranen dag
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef PeZu het volgende:
quote:
scrolfunctie FTWquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik scrol even door het topic en de ontucht spat er weer vanaf.
kussen, nemen, glijmiddel, darkrooms etc.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doe mijn best
[..]
oh gf: hier het bewijs dat er ook dark rooms in de grotten zijn
[ afbeelding ]
alleen mag daar wel gedronken wordenquote:
Ik zie niet in wat het mannelijk geslachtsdeel er toe doet in een gesprek over de betekenis van een kleine landje?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja toppie, lul je er maar uit
quote:
Hij staat erinquote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef PeZu het volgende:
niet meer dan terecht, het is een tamelijk briljante uitspraakquote:
dus toch niet zo onbelangrijkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere uitleg over veteranen dag
ze hebben daar ook geen beddenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen mag daar wel gedronken worden
kan ook prima zonder bed hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben daar ook geen bedden
je knieen gaan alleen zo'n zeer doenquote:
of je krijgt kramp in je kuitenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je knieen gaan alleen zo'n zeer doen
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je knieen gaan alleen zo'n zeer doen
mietjesquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of je krijgt kramp in je kuiten
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of je krijgt kramp in je kuiten
Uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef pgrferrari het volgende:
Ladylike houdt ook van Italiaanse auto's
Terechtquote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet meer dan terecht, het is een tamelijk briljante uitspraak
wij moeten wel het zware werk doenquote:
bank, stoel, wasmachine, tafel, buroquote:
staan daar ook nietquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
bank, stoel, wasmachine, tafel, buro
Ferrari of "ferrari"?quote:
graag of niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij moeten wel het zware werk doen
Scuderia Ferrari ofcourse.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ferrari of "ferrari"?
[..]
graag of niet hoor
er zijn mannen die hun lid ferrari noemen, ik dacht: check het maar evenquote:
quote:
quote:
Ik haal hem ff uit mijn zak.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn mannen die hun lid ferrari noemen, ik dacht: check het maar even
immer
ja maar dan gaan jullie klagen over spierpijntjesquote:Op donderdag 11 november 2010 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
gewoon bukken en meewerken
10 minutenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar dan gaan jullie klagen over spierpijntjes
blauwen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
MI![]()
* friemelaardenkt aan de blauwen onderin
ja die 10 minuten van jou ken ikquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die 10 minuten van jou ken ik
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik haal hem ff uit mijn zak.
Moment.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de Blauwe jup staat toch onderin de koeling? niet dan?
Mag ik U verzoeken om mijn broeder niet te pesten.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk Snuggles, we hebben het nu over België
stofdoekquote:
weer een kloonquote:Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Mag ik U verzoeken om mijn broeder niet te pesten.
vetquote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik deed net een drift.
kan ie beter NA vragenquote:
Ik dacht dat het hier LEUKER was geworden...quote:
ik ga eens koffie makenquote:
smakelijk solquote:
die staat nog lagerquote:
de groene jupquote:
met melk en suiker graagquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de groene jup
staat onderin de grote koeling
idd en hij smaakt goedquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met melk en suiker graag![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is dat nu een kloon van een kloon ?
Ik ben helaas technisch nog niet in staat om mijzelf te klonen, als ik dat kon deed ik deat zeker, dat is veel effectiever.quote:
of chocomelquote:
jij wil orjan zaterdag dat laten pakkenquote:
je irriteren aan mensen in een SC op internet moet je niet doenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vet
[..]
kan ie beter NA vragen
[..]
Ik dacht dat het hier LEUKER was geworden...
irriteer me iig meer aan bepaalde mensen
die er eerst niet waren overigens
merk er weinig vanquote:
hallo, heb je Orjan wel eens goed bekeken?:9~quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wil orjan zaterdag dat laten pakken
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wil orjan zaterdag dat laten pakken
ik negeer het gewoonquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
je irriteren aan mensen in een SC op internet moet je niet doen
uberhaupt niet op het internetquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
je irriteren aan mensen in een SC op internet moet je niet doen
wacht dan tot ik kom stappenhquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
wacht wel op een betere gelegenheid beter uitzicht
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hallo, heb je Orjan wel eens goed bekeken?:9~
Ik snap wel dat Friemel hem onweerstaanbaar vindt
dan mag jij niet achter de bar komenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wacht dan tot ik kom stappenh
nee, maar dat weerhoudt me niet om te bukkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag jij niet achter de bar komen
jij gunt biekske dus ook niksquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
wacht wel op een betere gelegenheid beter uitzicht
ik heb ook gevoelensquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, maar dat weerhoudt me niet om te bukken
dan moet biekske zelf NA drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gunt biekske dus ook niks
dat is inderdaad ook een oplossing, waarom je druk maken?quote:
Echt?quote:
juistquote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is inderdaad ook een oplossing, waarom je druk maken?
dat zal ze niet drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet biekske zelf NA drinken
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wacht dan tot ik kom stappenh
niet veel maar ze zijn er tochquote:Op donderdag 11 november 2010 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
Hoi ik heb even geregeld dat de oudste bij een vriendje gaat eten, dus hoef ik er hopelijk niet meer uit vanmiddag...
Wordt tijd dat ik mijn rijbewijs snel ga halen
dan chocomelquote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ze niet drinken
ach weet je, ik neem uitspraken van mensen in het algemeen niet zo serieus en op internet al helemaal niet, je mist toch de intonatie en dus de eigenlijke bedoeling van een opmerking. Tevens weten sommige mensen PI's en smilies niet te gebruiken of te lezen. Ja dan is het gewoon lastig. Kun je heel moeilijk of op je teentjes getrapt lopen doen maar dat is toch echt heel erg zonde van je tijd (ook al heb je zeeen van tijd zoals ik )quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uberhaupt niet op het internet
mag nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet veel maar ze zijn er toch![]()
![]()
![]()
![]()
examen gaan doen
Zit er geen alcohol in dan ?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal ze niet drinken
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan chocomel
oh jakkie, Randall heeft de nagel van zn dikke teen los zitten :S
die valt er straks af, maar zit nu nog met een klein stukje vast
ik kan daar zo slecht tegen he
NA betekent Non Alcoholquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit er geen alcohol in dan ?
ik krijg de kriebels ervan als ik het lees maar als ik het zelf heb dan is het geen probleemquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan chocomel
oh jakkie, Randall heeft de nagel van zn dikke teen los zitten :S
die valt er straks af, maar zit nu nog met een klein stukje vast
ik kan daar zo slecht tegen he
preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach weet je, ik neem uitspraken van mensen in het algemeen niet zo serieus en op internet al helemaal niet, je mist toch de intonatie en dus de eigenlijke bedoeling van een opmerking. Tevens weten sommige mensen PI's en smilies niet te gebruiken of te lezen. Ja dan is het gewoon lastig. Kun je heel moeilijk of op je teentjes getrapt lopen doen maar dat is toch echt heel erg zonde van je tijd (ook al heb je zeeen van tijd zoals ik )
geen idee, hij zei ineens: kijk, nagel kapotquote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
autsj![]()
ik kan het ook niet echt zien bij andere![]()
hoe komt het dat zijn nagel los zit?
nopequote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit er geen alcohol in dan ?
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
net een BH aan de waslijn, het beste is eruit
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
ja maar er staat NA opquote:
wijsheid komt met de jaren, meetsalquote:
dat moet toch pijn doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, hij zei ineens: kijk, nagel kapot
wheheheh iets wat ik zo gezegd zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
er is dus nog hoop voor mequote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jaren, meetsal
dat er nog bier op mag staanquote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar er staat NA op
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar niet, alleen als ik de nagel optil....quote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet toch pijn doen
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar er staat NA op
[ afbeelding ]
dat moet je ook niet doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar niet, alleen als ik de nagel optil....
ik wilde kijken hoe los de nagel nou echt zat..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen![]()
de rillingen lopen mij over me lijf bij de gedachte alleen
als je goed kijkt, zie je dat er een heel klein beetje alcohol in zitquote:
daarom drink ik het dus ook nietquote:
dat is net zo iets als zon een voorgevormde padded DD beha en daar een AA cupje in stoppen, misleidingquote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je goed kijkt, zie je dat er een heel klein beetje alcohol in zit
Ik heb toch sorrie gezegd daarvoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is net zo iets als zon een voorgevormde padded DD beha en daar een AA cupje in stoppen, misleiding
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is net zo iets als zon een voorgevormde padded DD beha en daar een AA cupje in stoppen, misleiding
ja dat is waarquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch sorrie gezegd daarvoor
Missy is inderdaad een mijn tweelingzus, twee-eiig wel te verstaan. Tevens heb ik nog een een broer George Jr.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon ik ben de zus van Sheldon. Vraag maar aan hem ik besta echt
en ik had een Lolo Ferrari pakje aan...quote:
er is een functie op fok, waardoor je dat niet hoeft te posten maar de user dat meteen zietquote:
huh?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik had een Lolo Ferrari pakje aan...
dat krijg je als je me met carnaval versiert
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een functie op fok, waardoor je dat niet hoeft te posten maar de user dat meteen ziet
ja die werkt niet bij mij, ik zie geen 1 erbij staan en soms licht het envelopje helemaal niet op, komt door de nwe layoutquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een functie op fok, waardoor je dat niet hoeft te posten maar de user dat meteen ziet
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die werkt niet bij mij, ik zie geen 1 erbij staan en soms licht het envelopje helemaal niet op, komt door de nwe layout
hier nog geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die werkt niet bij mij, ik zie geen 1 erbij staan en soms licht het envelopje helemaal niet op, komt door de nwe layout
ja en als je dus hier blijft doet de auto refresh ook niet je je envelopje refreshen hehquote:
ik kreeg daarstraks wel een meldingquote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als je dus hier blijft doet de auto refresh ook niet je je envelopje refreshen heh
dat is waar je moet wel af en toe F5 doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en als je dus hier blijft doet de auto refresh ook niet je je envelopje refreshen heh
\quote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kreeg daarstraks wel een melding
maar dat kan ook per ongeluk zijn geweest
ja ik ga wel even met danny babbbelenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar je moet wel af en toe F5 doen
laters LLquote:
Wat mijn tweelingbroer hier beweert is niet waar. George Jr. en ik sloegen Sheldon nooit. Hij zei dat altijd tegen iedereen omdat George en ik veel slimmer waren dan hij.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Missy is inderdaad een mijn tweelingzus, twee-eiig wel te verstaan. Tevens heb ik nog een een broer George Jr.
Beide sleogen mij toen ik klein was en zijn jaloers omdat moeders altijd zei dat ze dom als soep zijn.
Een hond op schoot hoort ook niet. Honden zijn dieren en die horen niet op schoot maar in een hondenmand.Volgens de evolutie is de hond lager in rang dan de mens vandaar dusquote:Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
typen met een hond op je schoot gaat bijna niet
laters trevquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er even niet en ja hoor, spam alles maar weer vol
dan moet je naar de winkel nieuwe halenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef MissyCooper123 het volgende:
[..]
Wat mijn tweelingbroer hier beweert is niet waar. George Jr. en ik sloegen Sheldon nooit. Hij zei dat altijd tegen iedereen omdat George en ik veel slimmer waren dan hij.
ik wist niet dat jij de baas van de sc was en dat we op jou moesten wachtenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Ik ben er even niet en ja hoor, spam alles maar weer vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |