succes enferquote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga de wind trotseren, naar de fysio... Tot (heel veel) later!![]()
tja, gooi je eigen tent open.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kan verdomme vandaag dus echt nergens terecht hier in belgie
voor wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
de kassajuf bij de Jumboquote:
Ik mag niet klagenquote:
pakken van 15 stuks gingen eruit voor 2 euro...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
dat is wel heel goedkoop
die is vanavond ook openquote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, gooi je eigen tent open.
kan je daarheen
daarom zitten ze vandaag allemaal hierquote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook als is Belgie het minst plesante uit de wereld, dan nog kan ik mij niet voorstellen dat er in hele land geen plek is waar jij terecht kan voor je eventuele, onbelangrijke, ongemakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik wilde ruwer gaan halen om de muren in het appartement te doenquote:
en vanavond komen ze hier nagenietenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom zitten ze vandaag allemaal hier
jij kent dus duidelijk niet de belgenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook als is Belgie het minst plesante uit de wereld, dan nog kan ik mij niet voorstellen dat er in hele land geen plek is waar jij terecht kan voor je eventuele, onbelangrijke, ongemakken.
ik kockt ooit 4 eight packs amstel voor de prijs van 4 blikjesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kassajuf bij de Jumbo
[..]
Ik mag niet klagen
met jou?
[..]
pakken van 15 stuks gingen eruit voor 2 euro...
later op de dag lag er nog 1 pak, maar iemand was zo aso geweest om er 2 kleine pakjes uit te jatten...
Dus ik: als er nog wat af gaat neem ik het wel mee..
Meid: okay
ik keek op de bon: 50 cent geteld
Feestdag ?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
duidelijk geen belg dusquote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook als is Belgie het minst plesante uit de wereld, dan nog kan ik mij niet voorstellen dat er in hele land geen plek is waar jij terecht kan voor je eventuele, onbelangrijke, ongemakken.
dan mag ik wel gaan tankenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vanavond komen ze hier nagenieten
quote:
quote:
Dat is ook zeer onwaarschijnlijk aangezien ik in Pasedena, Californie Amerika woon. Maar het is donderdag, wat is er dan zo belangrijk dat een volk uw behoefte tot nietig verklaard?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kent dus duidelijk niet de belgen
Nee dat is niet de roodgevlekte tortelduif die ik bedoelquote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
De rood gevlekte tortel duif is een onjuiste benaming, veel mensen maken die fout, een panda beer zou beter moeten weten. Het gaat denk ik om de zomertortel
De zomertortel (Streptopelia turtur) is een vogel uit de familie van duiven (Columbidae). Ze worden 25 tot 30 cm groot en zijn daarmee iets kleiner dan andere duivensoorten.
In de zomer zijn tortelduiven in vrijwel heel Europa aanwezig, met uitzondering van Ierland, Schotland en Scandinavië. De soort broedt in grote delen van Europa, maar overwintert in Afrika.
Beschrijving
Deze trekvogel is helaas in een aantal landen rond de Middellandse Zee een populaire jachtvogel.
De eerste vogels verschijnen meestal in april op de broedlocatie. De soort trekt vooral in september weg naar het overwinteringsgebied. De tortelduif wordt soms wel aangezien voor de Turkse tortel (Streptopelia decaocto) omdat deze vaker voorkomt en ook gemakkelijker herkend wordt (vanwege de karakteristieke beige kleur en de zwarte halsring die in het midden onderbroken wordt). De Turkse tortel is een standvogel die je dus het hele jaar door kan zien, vaak bij huizen. De zomertortel is een vogel van bossen, landgoederen en grote parken.
[ afbeelding ]
Woknok Woknok Woknok Penny!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ferrari waarom gebruik je mijn catch phrase als je helemaal geen grap uithaald? Dat is hoogst opmerkelijk.
wapenstilstand belgiequote:Op donderdag 11 november 2010 11:01 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is ook zeer onwaarschijnlijk aangezien ik in Pasedena, Californie Amerika woon. Maar het is donderdag, wat is er dan zo belangrijk dat een volk uw behoefte tot nietig verklaard?
EN de club van GFquote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef PeZu het volgende:
maar wat is er te doen in het land dat als nationaal symbool een klein pissend mannetje heeft (geen wonder dat het nooit wat kan worden, amerika heeft de statue of liberty, frankrijk de eiffeltoren, nerderland drugs en hoeren, en wat heeft belgie een klein mannetje met een kleien piet
Dat is een kanarie me dunkt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat is niet de roodgevlekte tortelduif die ik bedoel
[ afbeelding ]
De historie van een nietszeggend landje doet er niet toequote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wapenstilstand belgie
als je echt zo slim was, wist je dat
blijkbaar is brussel best belangrijkquote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is een kanarie me dunkt.
[..]
De historie van een nietszeggend landje doet er niet toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |