duplo is plasticquote:Op donderdag 11 november 2010 10:41 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
Kinderen zijn bijzonder inefficiënte als het gaat om het herindelen van in gebruikt genomen vierkante houten constructie voorwerpen.
Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
Waarschuwing: Vanaf vanmiddag kunnen er in het hele land zware windstoten voorkomen tussen de 75 (landinwaarts) en 95 (kustgebieden) km/uur. Vrijdag bestaat er met name in het noordwestelijk kustgebied in de nacht en ochtend kans op zeer zware windstoten tot ruim 100 km/uur, vooral tijdens buien.
Vandaag: De zuidenwind wordt bij zee stormachtig en mogelijk even een storm, 8 tot 9 Bft. In het binnenland is de wind vlagerig met zware windstoten tot 75 km/uur. Verder gaat het vanuit het westen regenen. Het wordt 7 tot 11 graden. In de nacht naar vrijdag steekt er een westerstorm op. Vooral in het noordelijk kustgebied blijft de wind lang stevig waaien. Verder vallen er buien met kans op onweer en windstoten tot ruim 100 km/uur. In de middag neemt de wind af, breekt de zon door en wordt het tijdelijk droog.
Komende dagen: Het is bewolkt en er zijn flinke perioden met regen. Vooral op zaterdag valt veel neerslag. De wind neemt geleidelijk iets af. Eerst is het zacht, vanaf maandag daalt het kwik naar 9 graden.
flesquote:
naaisquote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
ik heb een goede deal gedaan, 13 pakjes fristi voor 50 eurocent
als je hem uit heb gespeeld, dan ben ik benieuwdquote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik ben nog niet zover, en ik ben goed (althans dat hoop ik)
Ik heb hem ook wat later binnen gekregen dan de officiele releasedatescheelde toch weer 25 euro
Och armequote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ze maken alles stuk waar ze hun kleine vieze plak handjes op kunnen leggen, zo heeft een neefje van mij ooit eens mijn eerste edite van spider-man 12 tot confectie heringedeelt, dit was zeer teleurstellend.
flesquote:
De rood gevlekte tortel duif is een onjuiste benaming, veel mensen maken die fout, een panda beer zou beter moeten weten. Het gaat denk ik om de zomertortelquote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
Meneer Sheldon eindelijk daar bent u weer. Ik heb een vraag voor u alwetende.
Kunt u mij wat meer vertellen over de roodgevlekte tortelduif
wat voor een pakje had hij ervan gemaaktquote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ze maken alles stuk waar ze hun kleine vieze plak handjes op kunnen leggen, zo heeft een neefje van mij ooit eens mijn eerste edite van spider-man 12 tot confectie heringedeelt, dit was zeer teleurstellend.
Dat klopt duplo is van plastic en een type bouwsteen maar daarmee zijn nog niet alle bouwstenen van plastic, een veel voorkomende andere variant is de houten uitvoreing vaak geleverd in een handig karretje.quote:
een stormjas plus bijpassende zuidwester en ik meen mij te herinneren een driehoekig voorwerp dat door moest gaan als een boot maar dat was bespottelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een pakje had hij ervan gemaakt
wie heb je afgeperst?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
heee alles goed met jou?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
symquote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Symphonic het volgende:
Ah jullie zijn gewoon alweer een topic verder
Damn wat ben ik brak....
wat heb je gedaan naast hard werken?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef Symphonic het volgende:
Ah jullie zijn gewoon alweer een topic verder
Damn wat ben ik brak....
iddquote:
Ferrari waarom gebruik je mijn catch phrase als je helemaal geen grap uithaald? Dat is hoogst opmerkelijk.quote:
Succcesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga de wind trotseren, naar de fysio... Tot (heel veel) later!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |