Daar kunnen ze tenminste bij het onderwerp blijven als ze wat te zeiken hebben over de indruk die ze op de toeristen makenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef PeZu het volgende:
maar wat is er te doen in het land dat als nationaal symbool een klein pissend mannetje heeft (geen wonder dat het nooit wat kan worden, amerika heeft de statue of liberty, frankrijk de eiffeltoren, nerderland drugs en hoeren, en wat heeft belgie een klein mannetje met een kleien piet
Echt waar? toen ik een keer op de veluwe bos aan het huppelen was werd mij verteld dat dat een roodgevlekte tortelduif was. Je wilt dus nu zeggen dat ik in de maling ben genomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Dat is een kanarie me dunkt.
[..]
Duh.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kan verdomme vandaag dus echt nergens terecht hier in belgie
En de grote dieren encyclopedie komt de rood gelvekte tortel niet voor, een bonte tortel bestaat wel (deze kan overigen wel rode vlekken hebben)quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Echt waar toen ik een keer op de veluwe bos aan het huppelen was werd mij verteld dat dat een roodgevlekte tortelduif was. Je wilt dus nu zeggen dat ik in de maling ben genomen.
ik mag ook niet klagen eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Ik mag niet klagen
met jou?
[..]
Dank u wel mijnheer Sheldonquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
En de grote dieren encyclopedie komt de rood gelvekte tortel niet voor, een bonte tortel bestaat wel (deze kan overigen wel rode vlekken hebben)
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
zal het zelf wel zeggen hihi ze zei genomen
thanxquote:
deed dat pijn? in de maling?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
zal het zelf wel zeggen hihi ze zei genomen
Armistice day/Veterans Day is de dag waarop de Verenigde Staten haar eer betonen aan iedereen die gediend heeft in de strijdkrachten. Deze feestdag vind plaats elk jaar op 11 november, de dag van het einde van de Eerste Wereldoorlog.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duh.
Armistice dayAlles dicht
have funquote:
i could tell you but then i have to kill you.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wie nam je , en waar is de maling
Ik moet mijn studie object toch een beetje paaien voor eventuele aankoemnde ingrijpende onderzoeken.quote:
oh zo. Nou je moet wel meer doen om mij te paaien hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Ik moet mijn studie object toch een beetje paaien voor eventuele aankoemnde ingrijpende onderzoeken.
eens laten ontluchten, geloei hoor je niet uit een radiator te horenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef PeZu het volgende:
de verwarming loeit volop maar ik heb het kouhoud
tisser?quote:
Ja leuk Snuggles, we hebben het nu over Belgiëquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
Armistice day/Veterans Day is de dag waarop de Verenigde Staten haar eer betonen aan iedereen die gediend heeft in de strijdkrachten. Deze feestdag vind plaats elk jaar op 11 november, de dag van het einde van de Eerste Wereldoorlog.
Veterans Day is hoofdzakelijk bedoeld om levende veteranen te bedanken voor bewezen diensten, om te laten zien dat hun inzet door de Verenigde Staten wordt gewaardeerd en om te benadrukken dat niet alleen overleden soldaten, maar ook levende dingen hebben moeten opofferen en hun plicht hebben gedaan.
Woodrow Wilson voerde in 1919 Armistice Day in om het einde van de Eerste Wereldoorlog te herinneren en 30 staten maakten het een legale feestdag. Het Congres nam een resolutie aan in 1926 die alle Amerikanen moest uitnodigen te komen kijken en maakte het in 1938 tot een nationale feestdag, die elk jaar op 11 november gehouden zou worden. In 1953 besloot Emporia, Kansas om tijdens Armistice Day een herdenking van de veteranen te houden. Lid van het Congres voor Emporia, Ed Rees, probeerde herhaaldelijk een wet door het Huis van Afgevaardigden te krijgen die de naam in Veterans Day zou moeten veranderen. Uiteindelijk veranderde men de naam op 1 juni 1954 naar Veterans Day.
Toen alle feestdagen, met uitzondering van Nieuwjaarsdag, Kerstmis, Thanksgiving en Independence Day, werden verplaatst naar maandag om te zorgen voor een extra lang weekend, werd Veterans Day verplaatst naar de vierde maandag van oktober. Na protesten van veteranen groepen werd de feestdag weer terug verplaatst naar 11 november, vooral om de dag aantrekkelijker te maken. Het tegengestelde was juist het geval. Alleen banken en overheidsinstellingen zijn in de meeste staten nog gesloten op die dag. Scholen en bedrijven blijven meestal open, waardoor ook het openbaar vervoer geen aangepaste dienstregeling voert.
Daar was ik wel op voorberreid, mijn kennis evrtelt mij dat panda beertjes dol zijn op lekker etem, dit zal in overvloed aanwezig zijn alsmede diverse versnaperingen. Ook ben ik niet onbekend met het op het gemak stellen want daar is veel over te lezen en leren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh zo. Nou je moet wel meer doen om mij te paaien hoor.
altijdquote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik een knuffel van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |