hmmm da's minder.......quote:Op donderdag 11 november 2010 08:31 schreef iBenny het volgende:
Dat klote internet lag er gisteravond helemaal uit
Ah, jij ook al...quote:Op donderdag 11 november 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dit word een saaie dag.... met weinig werk![]()
LeukNOT!
ik heb me gisteren uit de naad gewerkt, dus mij lijkt het wel even lekker zo'n dagjequote:Op donderdag 11 november 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dit word een saaie dag.... met weinig werk![]()
LeukNOT!
ligt aan jou denk ik, zik zie linksbovenin gewoon de reclamequote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef kitao het volgende:
Vreemd, in de linkerhoek zie ik een klein strookje onleesbare reclame, maar dat is alles.
Ik denk niet dat de adverteerders zo blij zullen zijn met deze nieuwe site-indeling ?
liep om 6 uur al over schoolplein, fiets daar parkeren want de oudste heeft fietsles vandaag, fiets past niet in auto vrouwlief.....quote:
de oplossing... een aboquote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef kitao het volgende:
Vreemd, in de linkerhoek zie ik een klein strookje onleesbare reclame, maar dat is alles.
Ik denk niet dat de adverteerders zo blij zullen zijn met deze nieuwe site-indeling ?
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:51 schreef Koen66 het volgende:
ligt aan jou denk ik, zik zie linksbovenin gewoon de reclame
ja en vanmiddag nog storm ookquote:
dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet selectief blind Koen.
Wellicht is mijn 15 inch te klein.
ben benieuwd of het zaterdag ook hardwaait en regentquote:
Reclames staan er, zijn alleen niet te lezen.quote:
zou wat zijn dat bij de tv-sint eens baard en mijter afwaaien.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
Het is een tijd geleden dat het echt heeft gestormt bij de aankomst.
ik heb me ook wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren als hij zou komen te verongelukken tijdens de aankomst.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou wat zijn dat bij de tv-sint eens baard en mijter afwaaien.
Zou dat het einde zijn van het feest gelijk ?
Of zouden ze daar en verhaallijn omheen bedenken (nep-sint etc)
dat ie van z'n paard aflazert ofzo, afgevoerd met traumahelicopterquote:Op donderdag 11 november 2010 09:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me ook wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren als hij zou komen te verongelukken tijdens de aankomst.
ze moeten gewoon mijn paard gebruiken, dan is Sint in anderhalve minuut van de kade in het gemeentehuisquote:Op donderdag 11 november 2010 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ie van z'n paard aflazert ofzo, afgevoerd met traumahelicopter
miljoenen kids in NL met een trauma........
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kloten met klonen. Week langer.
Hoinquote:
Hahaquote:
Tister?quote:
Je boiii kempiii jeweets, EE EL BANDITOOOquote:
Vriendenprijsje.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
Voor 99,- mag ik mijn tandenborstel houden![]()
![]()
114 euro.quote:
quote:
Nja, hij doet het wel goed en werkt wel echt... maar 100euro voor een tandenborstel is misschien iets teveel van het goedequote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
BelachelijkDie stuur je zeker wel terug
http://www.nu.nl/achterkl(...)ovaert-bevallen.htmlquote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was ze al weer zwanger dan
Sissyquote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja precies...
Ik vind het trouwens een oerlelijke naam
Mogguh Bennyquote:
Billie komt van Billie Jeanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SissySistâh
![]()
Billie vind ik ook al niks
Goeiemorgen C_A'tjequote:
Dat maakt het niet minder rukquote:
Hajeetjes Pgrquote:
Ik hoop dat ik vandaag wat leuks binnen krijgquote:
Ik vind het wel grappig als namen op elkaar lijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder ruk
Tanja Tess heeft een Billy en..................Bobby
Aw koolmeesjequote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vandaag wat leuks binnen krijg
En En er zat vanochtend een koolmeesje aan mijn pindaketting
Hot Kalmonequote:
De Y vind ik wel leukquote:Op donderdag 11 november 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig als namen op elkaar lijken
Veel namen in onze familie eindigen ook op een Y
Moggûhquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef Graseter het volgende:
Zegt een mus tegen de ooievaar: Hoi
Zegt de ooievaar: he jij kan praten
Zegt de mus: ja jij ook
HAHAHA WAT EEN MOP.
Ik weet niet wat er in de brievenbus valt.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw koolmeesjeLeuk is dat, als ze komen eten
Ik zit al te wachten tot ik m'n vetbolletjes op kan hangen.
Verwacht je iets vandaag?
Ik lach dubbel!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef Graseter het volgende:
Zegt een mus tegen de ooievaar: Hoi
Zegt de ooievaar: he jij kan praten
Zegt de mus: ja jij ook
HAHAHA WAT EEN MOP.
NEE DOE HET NOG EENS?!!!1einzquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lach dubbel!
HAHHAHA Ik lach dubbel!
sNAP JE HEM?!!
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lach dubbel!
HAHHAHA Ik lach dubbel!
sNAP JE HEM?!!
Ik d8 dat het Bart was die het zeiquote:Op donderdag 11 november 2010 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
NEE DOE HET NOG EENS?!!!1einz
Hey Zwabbertquote:
[PAINT] fobo grabbelton paint spelquote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een peen is, maar wiewatwaar maken?
Ohw zo, paintquote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[PAINT] fobo grabbelton paint spel
Dat van Sinterklaas hequote:Op donderdag 11 november 2010 10:35 schreef Kally het volgende:
hmmm het zet me wel aan het denken benny
is toch meer iets voor Noord-Holland voornamelijk?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:48 schreef iBenny het volgende:
Kally, ga je vandaag langs de deuren met je kinderen?
Geen idee, ik dacht iets voor het hele land...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch meer iets voor Noord-Holland voornamelijk?
Haha shoot! Ik was niet snel genoeg met 'drukken op 'invoeren'. Collega stond naast mijn bureau en er rende een poes door de tuin dus ik moest kijken...quote:
Kleinequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha shoot! Ik was niet snel genoeg met 'drukken op 'invoeren'. Collega stond naast mijn bureau en er rende een poes door de tuin dus ik moest kijken...
op je kop gaan staan, warmte trekt omhoog!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik weet niet wat ik heb vandaag.... maar mijn hoofd ontploft vande warmteen mijn lichaam is ijskoud
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op je kop gaan staan, warmte trekt omhoog!
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op je kop gaan staan, warmte trekt omhoog!
Ik in Zeelandquote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Windstoten tot 100km/h
Wie gaat er mee vliegeren?
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Windstoten tot 100km/h
Wie gaat er mee vliegeren?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn mama is trouwens jarig vandaagDus ik eet lekker tomatensoepie vanavond
En ben dus vanavond niet online
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
Pizza Kalmone feliciteerd de mama van mijn lieverd
Naturelchips en Mayonaisequote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef iBenny het volgende:
Ja, wat moet ik nou precies meenemen?'
Gefeliciteerd met mama_angelquote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
Pizza Kalmone feliciteerd de mama van mijn lieverd
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naturelchips en Mayonaise
Oke danquote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Kally het volgende:
Ik haal het bier, wijn, limonade en snacks die betaal ik ook gewoon.
Neem aparte dingen zelf mee en jullie mogen mijn chinees betalen
O en luchtbed, slaapzak en kussens
I wonder what that might bequote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
O en ik haal nog wat voor de liefhebbers
Geniaalquote:
Okquote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
O en ik haal nog wat voor de liefhebbers
Miauwtjequote:
Oh nu je het zegt, die lekkere vlamtosties, die moet ik nog echt eens maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien dat ik even naar de sligro rij
Goeiemorgentjesquote:
Yeuquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
Miranda, je bent lief maar ik wil dit
Maar ik sta wel genomineerdquote:Een paar regeltjes
- Maximaal 1 inzending per persoon, een tweede inzending van 1 persoon maakt je eerste inzending ongeldig.
- Iedereen mag inzenden.
- Mods die na 1-10-'10 mod zijn geworden kunnen niet genomineerd worden.
- De moderator in kwestie moet nog steeds actief zijn.
Ja voor die krengenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, die lekkere vlamtosties, die moet ik nog echt eens maken.![]()
*opschrijft*
Aaaaahquote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef iBenny het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: nominatieronde!
[..]
Maar ik sta wel genomineerd
Okidokiquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
Miranda, je bent lief maar ik wil dit
Ja lekker, midnightsnackenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja voor die krengen
Misschien wel lekker om een uur of 1 's nachts tosti's te maken
Lekkersquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een stuk brownie taart
Daar kun je met 6 van eten
Hahaha maarquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
Heerlijkquote:
Ow lekker.....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
Maar je bent toch ook al langer dan 1 maand mod?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef iBenny het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: nominatieronde!
[..]
Maar ik sta wel genomineerd
Ohw fuck... ik las 01-01-10quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook al langer dan 1 maand mod?
quote:
Stem symphquote:Op donderdag 11 november 2010 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook stemmen maar ik twijfel tussen benny en sympho, ik wil op beide stemmen mijn favo modduo Ben en Sympie
Want?quote:
Ben er nog niet uitquote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is overal, een stuk stuk ervarener, beter, enz..
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef PeZu het volgende:
kiek hem shinen, kiek hem playen, den Ferrari gaat vol gas op de vrouwtjes af
quote:
quote:
Mogguhtjes haasjequote:
Morgequote:
jij ook alquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
95 stellingen/vragen aan een christen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
Als je alle vragen goed hebt, kom je dan in de hemel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is overal, een stuk stuk ervarener, beter, enz..
Ervaring is volgens mij geen criterium. Zolang je maar voor 1 oktober mod bentquote:
Zalmquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ikga zo een broodje zalm eten
Oh my, are they serious?quote:
Vanavond eet ik andijvie, krieltjes en visquote:Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet nog niet wat er op het menu staat
Klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vanavond eet ik andijvie, krieltjes en vis
Te zuur is niet goed, ik heb ook wel eens zuurkool gehad die niet te eten was.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
Vaduz, gisteren at ik stamppot zuurkool. Meng wat zuuuuur
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uitverkocht...
http://www.koozzzi.nl/shop/
Jaaa, zin inquote:
Ze had het voor het eerst gemaakt. Mijn moeder spoelt het altijd een beetje uit dus zo'n zure smaak was ik echt niet gewendquote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Te zuur is niet goed, ik heb ook wel eens zuurkool gehad die niet te eten was.Het is best een kunst om goed te maken.
quote:18. In 2 koningen 24-25 werden 42 kinderen verscheurd door twee beren omdat ze Elia kale noemden. Waren dit een soort superberen?
Gadverdammequote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Kally het volgende:
Wat zijn sommige mannen toch fucking assholes.
Omdat ik nee zei tegen het aanbod neukertje willen zijn, ben ik de bitch.
Gatverdamme gek he dat je kieskeurig wordt
het is wel wat voor mijquote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag 'm toen bij de Kijkshop liggen, was-ie iets van 100 euro
Ach, wat is duur? Als het echt werkt..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is wel wat voor mij
Maar veel te veel geld
nee ik kruip wel tegen iemand aanquote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, wat is duur? Als het echt werkt..
M'n moeder kende het ook als iets vreselijks van huis uit, maar dat hoeft het echt helemaal niet te zijn. De huidige bereidingswijze hier is echt subliem.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
Ze had het voor het eerst gemaakt. Mijn moeder spoelt het altijd een beetje uit dus zo'n zure smaak was ik echt niet gewend
Prettiger en goedkoperquote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik kruip wel tegen iemand aan
Nou ik lust het wel maar alleen als het smaakt zoals bij mijn mammiequote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n moeder kende het ook als iets vreselijks van huis uit, maar dat hoeft het echt helemaal niet te zijn. De huidige bereidingswijze hier is echt subliem.
Haha die stellingen/vragen. Ik ben echt benieuwd naar de antwoorden van iemand die hem heeft ingevuld.quote:64. Een god die miljarden sterrenstelsels schiep, schuift aan bij Sarah om een pannenkoek te eten. Realistisch of puur bijgeloof?
Soms?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms?
Gelukkig weet ik wat ik waard ben
ja soms jaquote:Op donderdag 11 november 2010 12:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms?
Gelukkig weet ik wat ik waard ben
waar overheen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zet je dr nou maar gewoon overheen Zwabber
Dat weet ik toch, maar mag ik even boos zijnquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep, hoorde ze een vreemd zoemend geluid.
Ze opende de deur en zag dat haar dochter zich flink lag te verwennen met een vibrator.
Geshockeerd vroeg ze: 'Wat in 's hemelsnaam ben jij aan het doen?'
De dochter antwoordde: 'Mam, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en met dit ding lijkt het een beetje alsof ik een echtgenoot heb. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen'.
De volgende dag hoorde de vader hetzelfde zoemende geluid aan de andere kant van zijn dochters slaapkamerdeur.
De deur openend, zag hij zijn dochter gepassioneerde sex hebben met een vibrator.
Op zijn vraag wat zij daar aan het doen was, antwoordde de dochter: 'Pap, ik ben 22 jaar, ongetrouwd en dit ding is zo'n beetje mijn echtgenoot. Ga alsjeblieft weg en laat me alleen!'
Een paar dagen later komen de moeder en dochter thuis van een middagje winkelen, zetten hun tassen in de gang en horen het bekende gezoem uit de woonkamer komen.
Ze gaan de kamer binnen en zien de vader, zittend op de bank, tv kijken. Naast hem op de bank de vibrator, trillend en zoemend als een gek.
Vraagt zijn vrouw: 'Wat ben je in godsnaam aan het doen?'
Zegt de vader: 'Ik kijk naar een voetbalwedstrijd met mijn schoonzoon...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |