hmmm da's minder.......quote:Op donderdag 11 november 2010 08:31 schreef iBenny het volgende:
Dat klote internet lag er gisteravond helemaal uit
Ah, jij ook al...quote:Op donderdag 11 november 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dit word een saaie dag.... met weinig werk![]()
LeukNOT!
ik heb me gisteren uit de naad gewerkt, dus mij lijkt het wel even lekker zo'n dagjequote:Op donderdag 11 november 2010 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dit word een saaie dag.... met weinig werk![]()
LeukNOT!
ligt aan jou denk ik, zik zie linksbovenin gewoon de reclamequote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef kitao het volgende:
Vreemd, in de linkerhoek zie ik een klein strookje onleesbare reclame, maar dat is alles.
Ik denk niet dat de adverteerders zo blij zullen zijn met deze nieuwe site-indeling ?
liep om 6 uur al over schoolplein, fiets daar parkeren want de oudste heeft fietsles vandaag, fiets past niet in auto vrouwlief.....quote:
de oplossing... een aboquote:Op donderdag 11 november 2010 08:45 schreef kitao het volgende:
Vreemd, in de linkerhoek zie ik een klein strookje onleesbare reclame, maar dat is alles.
Ik denk niet dat de adverteerders zo blij zullen zijn met deze nieuwe site-indeling ?
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:51 schreef Koen66 het volgende:
ligt aan jou denk ik, zik zie linksbovenin gewoon de reclame
ja en vanmiddag nog storm ookquote:
dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet selectief blind Koen.
Wellicht is mijn 15 inch te klein.
ben benieuwd of het zaterdag ook hardwaait en regentquote:
Reclames staan er, zijn alleen niet te lezen.quote:
zou wat zijn dat bij de tv-sint eens baard en mijter afwaaien.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
Het is een tijd geleden dat het echt heeft gestormt bij de aankomst.
ik heb me ook wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren als hij zou komen te verongelukken tijdens de aankomst.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou wat zijn dat bij de tv-sint eens baard en mijter afwaaien.
Zou dat het einde zijn van het feest gelijk ?
Of zouden ze daar en verhaallijn omheen bedenken (nep-sint etc)
dat ie van z'n paard aflazert ofzo, afgevoerd met traumahelicopterquote:Op donderdag 11 november 2010 09:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb me ook wel eens afgevraagd wat er zou gebeuren als hij zou komen te verongelukken tijdens de aankomst.
ze moeten gewoon mijn paard gebruiken, dan is Sint in anderhalve minuut van de kade in het gemeentehuisquote:Op donderdag 11 november 2010 09:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ie van z'n paard aflazert ofzo, afgevoerd met traumahelicopter
miljoenen kids in NL met een trauma........
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kloten met klonen. Week langer.
Hoinquote:
Hahaquote:
Tister?quote:
Je boiii kempiii jeweets, EE EL BANDITOOOquote:
Vriendenprijsje.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
Voor 99,- mag ik mijn tandenborstel houden![]()
![]()
114 euro.quote:
quote:
Nja, hij doet het wel goed en werkt wel echt... maar 100euro voor een tandenborstel is misschien iets teveel van het goedequote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
BelachelijkDie stuur je zeker wel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |