quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is overal, een stuk stuk ervarener, beter, enz..
Ervaring is volgens mij geen criterium. Zolang je maar voor 1 oktober mod bentquote:
Zalmquote:Op donderdag 11 november 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ikga zo een broodje zalm eten
Oh my, are they serious?quote:
Vanavond eet ik andijvie, krieltjes en visquote:Op donderdag 11 november 2010 12:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet nog niet wat er op het menu staat
Klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vanavond eet ik andijvie, krieltjes en vis
Te zuur is niet goed, ik heb ook wel eens zuurkool gehad die niet te eten was.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
Vaduz, gisteren at ik stamppot zuurkool. Meng wat zuuuuur
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uitverkocht...
http://www.koozzzi.nl/shop/
Jaaa, zin inquote:
Ze had het voor het eerst gemaakt. Mijn moeder spoelt het altijd een beetje uit dus zo'n zure smaak was ik echt niet gewendquote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Te zuur is niet goed, ik heb ook wel eens zuurkool gehad die niet te eten was.Het is best een kunst om goed te maken.
quote:18. In 2 koningen 24-25 werden 42 kinderen verscheurd door twee beren omdat ze Elia kale noemden. Waren dit een soort superberen?
Gadverdammequote:Op donderdag 11 november 2010 12:29 schreef Kally het volgende:
Wat zijn sommige mannen toch fucking assholes.
Omdat ik nee zei tegen het aanbod neukertje willen zijn, ben ik de bitch.
Gatverdamme gek he dat je kieskeurig wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |