Ik ben bang geworden voor twee mensen.quote:
quote:
Toen hadden we nog de Holocaust, gezellig.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef Ole het volgende:
[..]
toen mensen nog respect hadden voor elkaar
Ignorance is bliss?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet waarom de redactie zo'n gore moordenaar zendtijd geeft
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu gaat je kankahteckel gewoon de vleesmolen in
Ton Elias geen blunders gemaakt?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben bang geworden voor twee mensen.
De moordenaar en de lerares die haar leerlingen heeft gedwongen op haar te stemmen.
Toen mocht je tenminste nog een beetje potenrammen en Joden haten en zoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen hadden we nog de Holocaust, gezellig.
maak er een documentaire over desnoods, maar een boek van een moordenaar promoten voegt niks toe aan P&Wquote:
Mensen die denken het recht te hebben om te kunnen beslissen over het leven van een ander zijn imo. minderwaardigquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom is het een minderwaardig mens?
Dat vind jij.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
maak er een documentaire over desnoods, maar een boek van een moordenaar promoten voegt niks toe aan P&W
Pas op, nu komt AryaMehr met een quote van Nietzsche hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mensen die denken het recht te hebben om te kunnen beslissen over het leven van een ander zijn imo. minderwaardig
En wanneer mensen op latere leeftijd spijt krijgen?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die denken het recht te hebben om te kunnen beslissen over het leven van een ander zijn imo. minderwaardig
Dan zijn ze helaas te traag van begrip.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En wanneer mensen op latere leeftijd spijt krijgen?
dan is het reeds te laatquote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, die zijn voor Michael Jackson groupies iets te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Pas op, nu komt AryaMehr met een quote van Nietzsche hoor.
Maar je punt is dat vroegere moordenaars die zeggen een ander mens te zijn geworden, hetzelfde zijn als niet-moordenaars?quote:
Totaal geen issue inderdaad momenteel.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef marcodej het volgende:
Fijn dat Raymann een mening heeft. Maar wat de relevantie op dit moment is, ontgaat me.
wij ook nietquote:
Ja, ik beschouw ze in ieder geval niet als minderwaardig. Elk mens is overigens in staat om te moorden; het zijn de sociale bindingen die ons er toe beletten.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:58 schreef Zapato het volgende:
Maar je punt is dat vroegere moordenaars die zeggen een ander mens te zijn geworden, hetzelfde zijn als niet-moordenaars?
Eens. Je ogen daarvoor sluiten zorgt er alleen maar voor dat je verhardt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw ze in ieder geval niet als minderwaardig. Elk mens is overigens in staat om te moorden; het zijn de sociale bindingen die ons er toe beletten.
Of ons ertoe aanzetten. Zeker, maar een zekere mate van eigen verantwoordelijkheid kan je mensen die stoer genoeg zijn om iemand te vermoorden natuurlijk niet ontzeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik beschouw ze in ieder geval niet als minderwaardig. Elk mens is overigens in staat om te moorden; het zijn de sociale bindingen die ons er toe beletten.
Het is zeker een issue, maar die bestaat al lang. Het ontgaat me volledig waarom een cabaretier nu ineens wordt uitgenodigd om zijn meninkje te komen geven.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Totaal geen issue inderdaad momenteel.
Daar hebben de nabestaanden niet zoveel aan. Moord is iets waar je imo. met een simpele 'spijt hebben van' niet mee weg mag komen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat, zoals die lerares ook aangaf, angst een steeds grotere rol lijkt te gaan spelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is zeker een issue, maar die bestaat al lang. Het ontgaat me volledig waarom een cabaretier nu ineens wordt uitgenodigd om zijn meninkje te komen geven.
Nee, met alleen berouw tonen kom je er niet mee weg. Vandaar dat we iets dergelijks als wetten en strafrechters kennen. Maar wanneer iemand zijn straf heeft uitgezeten en overduidelijk spijt heeft van zijn daad, begrijp ik niet waarom ik hem alsnog als een minderwaardige mens moet zien.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Daar hebben de nabestaanden niet zoveel aan. Moord is iets waar je imo. met een simpele 'spijt hebben van' niet mee weg mag komen.
Ja, maar hopen dat het boek ze wel afschrikt dan.:')quote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef Qebbel het volgende:
"Zitten stelt niet zo veel voor." A healthy thought for every criminal![]()
Je mag weleens wat werken van psychologen lezen. Iemand als Hirschi bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Zapato het volgende:
En sociale bindingen en omstandigheden zijn nu eenmaal niet verantwoordelijk te stellen voor iets. Mensen wel, die zijn namelijk verantwoordelijk voor hun eigen daden.
Precies.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, met alleen berouw tonen kom je er niet mee weg. Vandaar dat we iets dergelijks als wetten en strafrechters kennen. Maar wanneer iemand zijn straf heeft uitgezeten en overduidelijk spijt heeft van zijn daad, begrijp ik niet waarom ik hem alsnog als een minderwaardige mens moet zien.
Ze kon niet koken.quote:
Geen tijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je mag weleens wat werken van psychologen lezen. Iemand als Hirschi bijvoorbeeld.
Die keuzevrijheid wordt verondersteld, ja. Dat is op zich ook prima, alleen moeten we in die gedachte niet te ver doorslaan. De uitkomst daarvan laat zich vandaag de dag goed zien, helaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:10 schreef Zapato het volgende:
Desondanks vind ik wel dat je zeker in samenlevingen als de onze een bijzonder hoge mate van keuzevrijheid hebt. Ik vraag me af of dat je eigen verantwoordelijk misschien niet vergroot.
Wat leedvermaak op z'n tijd is inderdaad prima ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nodig Maarten van Rossem weer eens uit, dat zorgt tenminste voor amusante beelden.
Die waarom-vraag, daar zat ik inderdaad ook de hele tijd mee in mijn hoofd. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Paul of Witteman of een van de gasten die vraag niet gesteld heeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar hopen dat het boek ze wel afschrikt dan.:')
Waaróm had-ie haar vermoord?
Dat hij inmiddels vrij is en het tbs-traject niet nodig meer wordt geacht geeft volgens mij wel voldoende aan dat de professionelen het over eens zijn dat hij niet liegt.quote:[b] Op donderdag 11 november 2010 06:26 schreef Krantenman het
Hij heeft namelijk ook tbs gehad, dus mijn vraag is nu: is het een psychopaat die keihard aan het liegen is en er nadien zelfs een boek over schrijft (en zelfs met zijn kop op tv durft te komen), of is hij echt geestesgestoord (geweest)?
Ik begrijp dat je wantrouwig bent, maar ik denk niet dat iemand zichzelf met een triomfantelijke glimlach presenteert wanneer hij juist het tegenovergestelde wilt tonen. Daar acht ik zulke mensen wel slimmer voor. Ik denk eerlijk gezegd dat die lach enkel de nervositeit en schaamte bij hem camoufleerde.quote:Ik vond ook dat er de hele uitzending lang een soort van triomfantelijke glimlach, bijna cynisch eigenlijk, op zijn gezicht zat. Omdat hij door het schrijven van dat boek toch weer opnieuw aandacht kreeg, leek het wel soms.
Volgens mij is Raymann erg opgejut door ene "Mildred Roethof"quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik wil alleen maar weten wanneer het laatste functioneringsgesprek van Ton Elias was en waarom hij dan eigenlijk nog steeds in dienst is ?
*quote:Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
*
Freek de Jonge
Cabaretier heeft strijdlied geschreven tegen 'culturele kaalslag'.
*
Joanie de Rijke
Journalist doet twee jaar later ontdekking over haar ontvoerders.
*
Sylvia Tóth
Zakenvrouw ontvangt Freyburgpenning voor inzet medisch onderzoek.
*
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Alweer niet boeiend wat mij betreft.
Jammer dat Peter R. er niet is over zijn tripje met mevrouw Holloway naar Peru.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Jac0bus het volgende:
Weer de Jonge. Aan de ene kant een enorme linkse zeikerd maar aan de andere kant krijgt hij op de een of andere manier altijd wel ruzie met een andere gast wat dan weer leuk is om te zien![]()
Omdat zijn wikipedia pagina in zoveel talen vertaald is:quote:
En betere gasten zoeken. Geef mij maar KvdB. Veel beter .quote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef betyar het volgende:
wat een kut onderwerpen....Ze moeten het over Lucassen hebben met Freek de Jonge.
Yep.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:09 schreef sander89 het volgende:
Gaap laatste tijd weinig leuke gaste.
Daar is ie hoor....quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Het ligt aan de instanties en het ligt aan de overheid!
En aan de Rabobank.
Zodat jij nieuws kan krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef El_jefe07 het volgende:
Waarom gaat zo'n vrouw naar Afghanistan en niet naar Torremolinos?
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En betere gasten zoeken. Geef mij maar KvdB. Veel beter .
http://www.vrouwendag.be/quote:Op donderdag 11 november 2010 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF was dat van die kale vrouwelijke Belgische artiest?
Zij lijkt wel de moeder van Barbiequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de harhaling zonder geluid. Radio Bergeijk heeft voorrang qua geluid. Maar die blondine doet me denken aan de woordvoerster van de hoerenbond. Heet ze Botox ?
Haha echt, hoe die ook op de foto staat op de website van P & Wquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Jac0bus het volgende:
Eric Lucassen Frits Wester is vanavond ook weer aanwezig
quote:Lucille Werner
Met het project 'CAP100' wil ze gehandicapten aan het werk krijgen.
Dat wordt een feestquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Jac0bus het volgende:
Eric Lucassen Frits Wester is vanavond ook weer aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |