Ik mag niet meer zeggen dat ik denk dat PVV-stemmers niet zo dom zijn? Okquote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij met je gekanker op mensen die PVV stemmen. Afin, mail met de bijbehorende tekst ligt in de PM-box van Danny. Ben het spuugzat.
Als je dat bericht leest weet je zelf ook dat dit geen bron is voor wat je zelf stelde. Dat is namelijk totaal geen feit en een leuk verzinsel van jouw kantquote:Op donderdag 11 november 2010 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De partijkeuze van allochtonen in Amsterdam was bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen sterker op de PvdA gericht dan nu. Zo kreeg de PvdA destijds 87 procent van de Turkse stemmen, nu 59 procent; 77 procent van de Marokkaanse stemmen, nu 74 procent en 79 procent van de Surinaams/Antilliaanse stemmen, nu 53 procent.
http://www.fmg.uva.nl/pol(...)1DC-81F688018AEF5B61
Welnee, ziet dr uit als de ideale schoonzoon toch, goudeerlijk mannetje lijkt mequote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie. Moet zeggen dat ik die Lucassen er wel voor aan zie als ik die kop van hem zo bekijk.
Fascist, extreemrechts, het aldoor bashen van users die ook maar in millimeter in die richting denken. Het hoort gewoon niet als zijnde FA. Hopelijk is Danny dat met mij eens.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag niet meer zeggen dat ik denk dat PVV-stemmers niet zo dom zijn? Ok
Weet niet wat je van plan bent maar dit is daar niet de plaats voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij met je gekanker op mensen die PVV stemmen. Afin, mail met de bijbehorende tekst ligt in de PM-box van Danny. Ben het spuugzat.
Verzinsel? Dat de PvdA het grootste allochtone electoraat heeft noem jij een uit de lucht gegrepen iets?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je dat bericht leest weet je zelf ook dat dit geen bron is voor wat je zelf stelde. Dat is namelijk totaal geen feit en een leuk verzinsel van jouw kant
pssst je weet wat er in bijvoorbeeld voetbalwedstrijden staat voor commentaar op de leiding?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Facist, extreemrechts, het aldoor bashen van users die ook maar in millimeter in die richting denken. Het hoort gewoon niet als zijnde FA. Hopelijk is Danny dat met mij eens.
Je moet er ook 'Ik vind' voor zeggen, gegarandeerd succes!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Rustig php. Je laat je te gemakkelijk op de kast jagen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat de meerderheid van de PvdA stemmers geen Nederlands zou kunnen spreken, dat is een uit de lucht gegrepen verzinsel. En feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verzinsel? Dat de PvdA het grootste allochtone electoraat heeft noem jij een uit de lucht gegrepen iets?
Nee hoor, ik ben nu heel koel en beheerst. Maar als ik die infantiele postgeschiedenis van remlof eens bekijk dan is ie gewoon gestructureerd bezig met het bashen van pvv stemmers. Of anderszins rechts allooi hier. Maar owee als je over de PvdA begint, want dan ben je een troll.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rustig php. Je laat je te gemakkelijk op de kast jagen.
Neem uw veranwoordelijkheid . Het land heeft je nodig.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
pssst je weet wat er in bijvoorbeeld voetbalwedstrijden staat voor commentaar op de leiding?
Ach, het is meer'n metafoor ja. Anyway, iedereen begrijpt denk ik wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat de meerderheid van de PvdA stemmers geen Nederlands zou kunnen spreken, dat is een uit de lucht gegrepen verzinsel. En feitelijk onjuist.
Nee sorry...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, het is meer'n metafoor ja. Anyway, iedereen begrijpt denk ik wel wat ik bedoel.
Iedereen begrijpt dat je met een keiharde leugen de PvdA probeert zwart te maken. Nu is de PvdA ook bepaald niet mijn partij maar dit is niet hoe we hier de discussie aangaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, het is meer'n metafoor ja. Anyway, iedereen begrijpt denk ik wel wat ik bedoel.
Dan zou school de moeite waard zijn voor je.quote:
Eerder voor jou jongen. Je beschuldigt Remlof hier van trollen maar doet het zelf net zo hard, zo niet harder...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zou school de moeite waard zijn voor je.
Het helpt in elk geval welquote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef heloef het volgende:
Is agressie een vereiste om in de PVV te komen begint er wel op te lijken.
School is zeker de moeite waard en niet alleen voor mij. Maar probeer gewoon nog eens om je punt uit te leggen, zonder frustratie, opgekropte woede en verzinsels. Net als bij de psychiater, sluit je oogjes maar, rustig ademen.....quote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zou school de moeite waard zijn voor je.
Dat is nog het ergstequote:
Nee, maar dat laatste was ook niet serieus (wel natuurlijk dat de PvdA het merendeel van de allochtonen stemmen heeft natuurlijk). Daarbij mag jij wel stoppen met wroeten in het darmkanaal van Remlof. Zelden zo'n irritante mod als jij meegemaakt, het enige wat je doet is om onderbouwingen vragen, en als er al iets inhoudelijks uit je snater komt dan is dat ongeveer net zo gefundeerd als een huis op donutdoosjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt dat je met een keiharde leugen de PvdA probeert zwart te maken. Nu is de PvdA ook bepaald niet mijn partij maar dit is niet hoe we hier de discussie aangaan.
Lees mijn posthistorie nog eens na, ik noem de PVV fascistisch en extreem-rechts ja, dat is mijn mening en waarom ik dat denk kan ik ook onderbouwen. Maar ik heb nooit gezegd dat PVV-stemmers fascisten zijn, ik heb zelfs gezegd dat ik dat niet denk.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fascist, extreemrechts, het aldoor bashen van users die ook maar in millimeter in die richting denken. Het hoort gewoon niet als zijnde FA. Hopelijk is Danny dat met mij eens.
Kappen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
Hoe verzint iemand het om Duke mod te maken. Wie is de volgende? Ethiraseth?
Je doet het hartstikke goed, je weet veel van politiek, zeker voor iemand van net 18quote:Op donderdag 11 november 2010 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nu heel koel en beheerst. Maar als ik die infantiele postgeschiedenis van remlof eens bekijk dan is ie gewoon gestructureerd bezig met het bashen van pvv stemmers. Of anderszins rechts allooi hier. Maar owee als je over de PvdA begint, want dan ben je een troll.
Scanman?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
[FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
Die verdwijnt elke keer weer net zo hard als de gemiddelde 'rechtse' relkloon.quote:
Ik lees dit nu pas, doei php, neem maar contact op met m'n collega's of Danny voor een unbanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar dat laatste was ook niet serieus (wel natuurlijk dat de PvdA het merendeel van de allochtonen stemmen heeft natuurlijk). Daarbij mag jij wel stoppen met wroeten in het darmkanaal van Remlof. Zelden zo'n irritante mod als jij meegemaakt, het enige wat je doet is om onderbouwingen vragen, en als er al iets inhoudelijks uit je snater komt dan is dat ongeveer net zo gefundeerd als een huis op donutdoosjes.
Dit gaat over Amsterdam, een stad die totaal niet op de rest van Nederland lijkt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verzinsel? Dat de PvdA het grootste allochtone electoraat heeft noem jij een uit de lucht gegrepen iets?
En ook al heeft de PvdA daar het grootste deel van de allochtone stemmen dat wil ook niet zeggen dat de PvdA stemmers aldaar voor het grootste deel allochtonen zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 00:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dit gaat over Amsterdam, een stad die totaal niet op de rest van Nederland lijkt.
En het hebben van een buitenlands paspoort betekent niet perse dat je geen Nederlander bent.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ook al heeft de PvdA daar het grootste deel van de allochtone stemmen dat wil ook niet zeggen dat de PvdA stemmers aldaar voor het grootste deel allochtonen zijn
Ach, laat hem, hij is toch nog maar minderjarig.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, doei php, neem maar contact op met m'n collega's of Danny voor een unban
Ik ken genoeg autochtone Amsterdammers die PvdA stemmen natuurlijk is de PvdA natuurlijk wel de favoriet onder stemmende allochtonen dat valt niet ontkennen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dit gaat over Amsterdam, een stad die totaal niet op de rest van Nederland lijkt.
Ik laat hem ook, alleen als de policy wordt overtreden moet ik ingrijpen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ach, laat hem, hij is toch nog maar minderjarig.
Het is wel de meest logische conclusie.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees mijn posthistorie nog eens na, ik noem de PVV fascistisch en extreem-rechts ja, dat is mijn mening en waarom ik dat denk kan ik ook onderbouwen. Maar ik heb nooit gezegd dat PVV-stemmers fascisten zijn, ik heb zelfs gezegd dat ik dat niet denk.
waarom schrijf je zulke domme dingen?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, en gelukkig spreken zij wel Nederlands. Dat kun je niet zeggen van het leeuwendeel van de PvdA kiezers. En dat is tenminste feitelijk waar.
Niet al te serieus op ingaan dit soort mensen laat zich vooral leiden door onderbuik gevoelens en laten de feiten met alle gemak soms links liggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
waarom schrijf je zulke domme dingen?
denk je niet na op het moment dat je het ter plekke verzint ?
is het het typische overdrijven wat bij etnische haat en discriminatie gewoon is?
of wil je gewoon gelijk krijgen in een debat ?
door dit soort dingen die PVV-fans vaker schrijven bevestigen ze het stereotype dat ze dom zijn..
Even los van het geouwehoer hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik TV kijk en op AT5 zie ik stem op Wilders omdat hij zulk leuk blond haar heeft, Is dat net zo iets als op Hitler stemmen omdat hij een leuk zwart snorretje heeft. Over de intellectuele vermogens van een PVV of NSB stemmer maak ik me geen zorgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:01 schreef Stali het volgende:
[..]
PVVaanhang enkel bestaat uit idioten. Dat idee komt ook door de PVVaanhang die op FOK! zit. Die zijn natuurlijk ook geen reclame voor de PVV.
Mooie docu iig en dat zomaar van de linkse media.
Er zitten ook PVV-aanhangers tussen met intellect, en deze ook uitdragen.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Even los van het geouwehoer hier.
Heb je deze aflevering van Zembla gezien? Zoniet, aanrader.
http://beta.uitzendinggem(...)k-en-ingrid-in-spijk
Ik mik hem iedereen door de strot als ik de kans krijg. Komt ook eigenlijk omdat ik zelf altijd een beetje dacht dat PVVaanhang enkel bestaat uit idioten. Dat idee komt ook door de PVVaanhang die op FOK! zit. Die zijn natuurlijk ook geen reclame voor de PVV.
Kijk die docu nu eens man. Die vergelijking die jij trekt klopt niet. Je moet toch wel willen weten waarom, denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik TV kijk en op AT5 zie ik stem op Wilders omdat hij zulk leuk blond haar heeft, Is dat net zo iets als op Hitler stemmen omdat hij een leuk zwart snorretje heeft. Over de intellectuele vermogens van een PVV of NSB stemmer maak ik me geen zorgen.
Noem er vijf. We houden het tellen gezellig op 1 handje.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Er zitten ook PVV-aanhangers tussen met intellect, en deze ook uitdragen.
Bovendien zou een hoogleraar ook een trollaccount aan kunnen maken en op de FP kunnen rellen
Ik zit nu ongeveer 10 minuten naar die docu te kijken en begin nu te begrijpen waarom er zoveel op de PVV gestemd. De bekende partijen hebben die mensen in de steek gelaten. Dan komt er een partij die gouden bergen en verbetering beloofd en dus stemmen ze daar op. Dit duurt echter ook niet lang want ook de PVV zal haar kiezers teleurstellen net als iedere ander politieke partij.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Even los van het geouwehoer hier.
Heb je deze aflevering van Zembla gezien? Zoniet, aanrader.
http://beta.uitzendinggem(...)k-en-ingrid-in-spijk
Ik mik hem iedereen door de strot als ik de kans krijg. Komt ook eigenlijk omdat ik zelf altijd een beetje dacht dat PVVaanhang enkel bestaat uit idioten. Dat idee komt ook door de PVVaanhang die op FOK! zit. Die zijn natuurlijk ook geen reclame voor de PVV.
Ja, precies. Ze worden zwaar teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nu ongeveer 10 minuten naar die docu te kijken en begin nu te begrijpen waarom er zoveel op de PVV gestemd. De bekende partijen hebben die mensen in de steek gelaten. Dan komt er een partij die gouden bergen en verbetering beloofd en dus stemmen ze daar op. Dit duurt echter ook niet lang want ook de PVV zal haar kiezers teleurstellen net als iedere ander politieke partij.
Het is schandelijk hoe mensen in kleine dorpen worden achtergesteld zeg. Dorpen lopen leeg en de gemeente wil er geen geld inpompen omdat er te weinig mensen wonen vind je het raar er is ook niks....quote:Op donderdag 11 november 2010 01:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, precies. Ze worden zwaar teleurgesteld.
Kijk het ook af he? En dan ben ik benieuwd wat je vindt van die twee hoge heertjes uit de plaatselijke politiek daar.
Ik vind het zo gek dat er geen landelijke regels zijn. Als je bijv. in Amsterdam in dezelfde situatie zit als die oude mevrouw dan is er wel bijzondere bijstand. Ik werd echt boos. Nederland is wel even wat groter dan de randstad die altijd middelpunt van gesprek is.
We betalen allemaal belasting maar de lokale politiek heeft teveel vrijheid en deugt in mijn ogen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |