Ik schaam me ook niet, ben prima tevreden met mijn instellingquote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Nebo, je hoeft je niet te schamen dat je een studiebolleboosje bent hoor! Zolang je het naar je zin hebt hoef je je niet te schamen!
Zodra je echter 5 jaar lang over je master gaat doen omdat je het niet meer ziet zitten, dan mag je klagen!
Waren alle studenten maar zoals jij!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Nebo het volgende:
Ik schaam me ook niet, ben prima tevreden met mijn instelling
Alsjeblieft niet zeg.. 1 Nebo Nebo Boy is al meer dan genoeg..quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waren alle studenten maar zoals jij!
Één ik is genoeg, je weet!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.. 1 Nebo Nebo Boy is al meer dan genoeg..
Nouja, je bent dus ook alleen. Niet veel studenten halen veel in 1 keer.quote:
Ik moet zeggen dat de peeps uit mijn werkgroep het aardig weten te doenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, je bent dus ook alleen. Niet veel studenten halen veel in 1 keer.
De peepz uit mijn projectgroep doen het ook behoorlijk goed. Ik heb namelijk zo'n beetje het hele project alleen gedraaidquote:Op woensdag 10 november 2010 16:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de peeps uit mijn werkgroep het aardig weten te doen
Van je mede-studenten moet je het maar hebben. Ridin' solo is soms handiger.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
De peepz uit mijn projectgroep doen het ook behoorlijk goed. Ik heb namelijk zo'n beetje het hele project alleen gedraaid.
quote:
quote:
Het is eerder worthless without zinnige users incluis posts.quote:
Ik snap em nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is eerder worthless without zinnige users incluis posts.
Je bent onzinnig zegt ze, en je hebt onzinnige posts.quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je bent onzinnig zegt ze, en je hebt onzinnige posts.
Maar is dit topic toch voor?
Combineer ze! Lekker schijten in de file, billetjes uit het raam en op de radio knoeperdhard Drop it van Scoop aanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ga ff schijten en in de file staan, bye
Het topic zou waardeloos zijn zonder zinnige users.. en posts. Ofzo. Hè ik snap 'm ook niet meerquote:
...quote:
Thank god you're cutequote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het topic zou waardeloos zijn zonder zinnige users.. en posts. Ofzo. Hè ik snap 'm ook niet meer.
Ik ben nog niet eens in de buurt van de helftquote:
quote:
Ik had toch echt andere interesses toen ik 5 jaar was. NERD!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef Frankii het volgende:
Een of ander bazenkindje van pakweg 5 jaar zit LoTR te lezen tegenover mij. Wat een held!
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef Frankii het volgende:
Een of ander bazenkindje van pakweg 5 jaar zit LoTR te lezen tegenover mij. Wat een held!
Dat dus, LoTR op je vijfde is toch wel iets te veel van het goeie. Dat arme kind!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik had toch echt andere interesses toen ik 5 jaar was. NERD!
Netjesquote:
Ik ben pas aan mn 4e masterjaar bezig hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Nebo, je hoeft je niet te schamen dat je een studiebolleboosje bent hoor! Zolang je het naar je zin hebt hoef je je niet te schamen!
Zodra je echter 5 jaar lang over je master gaat doen omdat je het niet meer ziet zitten, dan mag je klagen!
Juiste volgorde, dat wel. Andersom is dat een stuk nijpender...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ga ff schijten en in de file staan, bye
Dat ligt eraan... Jij maakt nu de aanname dat hij niet in zijn auto gescheten heeft...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juiste volgorde, dat wel. Andersom is dat een stuk nijpender...
Ook dan is het nijpend.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:52 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Jij maakt nu de aanname dat hij niet in zijn auto gescheten heeft...
Niet volgens de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Nebo, het is trouwens nagellak ipv nagelak
Gebruiken zij nagellak?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet volgens de jeugd van tegenwoordig
Een dagje werk en dan met storm naar huis. Woeiquote:
Ja, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
Een dagje werk en dan met storm naar huis. Woei
Reden genoeg om vandaag te blijven liggen in een warm bedje.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:08 schreef Frankii het volgende:
Goeiemorgen. Mijn raam stond open naast mn bed, hele nacht dus ijskoude wind over me heen. Had t gewoon koud toen ik wakker werd.
En ik was al verkouden.
quote:
Ik hoorde het ook op de radio ja. Hoezee! Vanmiddag dus ongetwijfeld filerijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dagje werk en dan met storm naar huis. Woei
Jij neemt Nederlanders met een buitenlands accent serieus?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet volgens de jeugd van tegenwoordig
Sta je in de file.. lalala .quote:Op donderdag 11 november 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde het ook op de radio ja. Hoezee! Vanmiddag dus ongetwijfeld filerijden
Ach, in de file voor de verandering.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde het ook op de radio ja. Hoezee! Vanmiddag dus ongetwijfeld filerijden
Als ik naar tshirthell.com wil gaan:quote:
quote:(user-defined.websense_block)
U probeert een website te bezoeken die door de proxy server is herkend als een website in de categorie: Tasteless. Het bezoeken van deze website is niet toegestaan.
Als u over deze foutmelding vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw locatieteam: WinWeb
Tastelessquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Als ik naar tshirthell.com wil gaan:
[..]
Dat is toch een smoes die je elke ochtend geeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Poit het volgende:
Mogguh. Had denk toch dat laatste biertje niet moeten nemen gisteren...
Je had gewoon nog één extra moeten nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Poit het volgende:
Als je een eerste biertje neemt, neem je per definitie een laatste biertjequote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Poit het volgende:
websense... wat een kutpakket is dat zegquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Als ik naar tshirthell.com wil gaan:
[..]
Wait whut? Games? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef drumstickNL het volgende:
Worden dure laatste maanden zo, call of duty black ops, wow cataclysm, assassins creed brotherhood..
True.. True..quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is toch een smoes die je elke ochtend geeft.
Nou, het wordt vooral waaierig heb ik begrepen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
Ik lig nog een beetje te luieren in mijn bedje. Dames en heren: I'm feeling good en vandaag wordt een mooie dag
Nee man, ik word voorzitter-af!quote:
Jij hebt ergens verantwoordelijkheid over?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, ik word voorzitter-af!EINDELIJK!!!
Niet slapenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x vindt dat er te weinig uren in een dag zitten.
Hoe kan ik EN werken EN cursus volgen EN Black Ops spelen EN Football Manager spelen....
Gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 11:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga hier langzaam binnenstromen, goeiemiddag
Lijkt me een bazentoevoeging!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga hier langzaam binnenstromen, goeiemiddag
Ik wil zeggen laat anderen dat doen, maar ben bang voor het resultaatquote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Stel je even voor en verdien een plekje in de epische OP
Mijn naam is Kn0x en ik vind Pokemon leuk.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Stel je even voor en verdien een plekje in de epische OP
Wessiej heeft een verdomd leuk zusje. HOPLA, in de OP met die kerel!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil zeggen laat anderen dat doen, maar ben bang voor het resultaat
Als je net zo tof bent als de Black Pokémon-dude mag je ook in de OP.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mijn naam is Kn0x en ik vind Pokemon leuk.
Ik speel Pokemon Yellow op mn HTCquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je net zo tof bent als de Black Pokémon-dude mag je ook in de OP.
Dat kan maar tot een resultaat leiden: je komt in de OPquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wessiej heeft een verdomd leuk zusje. HOPLA, in de OP met die kerel!
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat kan maar tot een resultaat leiden: je komt in de OPmijn zege heb je
Awesome!!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik speel Pokemon Yellow op mn HTC
de vraag is: is het te omzeilen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
websense... wat een kutpakket is dat zeg
Waarom wordt JB niet gewoon de nieuwe Kennyquote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef Nebo het volgende:
Volgens mij gaat Justin Bieber dood in de nieuwe Southpark
Wessiej woont in een kansenwijk vol Shaorma en Falafel-tentjesquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gouda?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wessiej woont in een kansenwijk vol Shaorma en Falafel-tentjes
Ik krijg spontaan een vrijdaggevoel van jouw post.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Frankii het volgende:
Nondejus wat heb ik lekker geslapen eigenlijk. Moest 7 uur op vanmorgen maar voel me kiplekker!
Vanavond weer lekker bieren
Morgen vrij, slapen, gamen, weekend, meer bier.
Wat een tof leven heb ik eigenlijk.
Daar hebben ze toch vooral cheeseburgers?quote:
Hmmm ik krijg zin in lunch.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch vooral cheeseburgers?
Toevallig heb ik hamburgers gepland staan voor vanavond.quote:
Altijd lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Toevallig heb ik hamburgers gepland staan voor vanavond..
Eet smakelijk! Ik heb m'n lunch al bijna een uur achter m'n kiezen.quote:
Dat wordt een lange zit.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Nebo het volgende:
Methodeleer en Statistiek 3-boek is 800 freaking pagina's
QFT, maar ja, nog maar 1 dagje na vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een vrijdaggevoel van jouw post.
Statistiek is leukquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Nebo het volgende:
Methodeleer en Statistiek 3-boek is 800 freaking pagina's
True, true. Gelukkig heb ik het morgen wat drukker, dan gaat de dag wat sneller. En is het snel weekend.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef GameBabe het volgende:
QFT, maar ja, nog maar 1 dagje na vandaag
Je bent een raar meisje Gamebabe!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Statistiek is leukEn jullie alpha's krijgen nep statistiek
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent een raar meisje Gamebabe!
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je bent een raar meisje Gamebabe!
Ik heb nooit anders beweerdquote:
Kreeg je dat soort dingen in simpele vorm ook niet bij scheikunde 2 op het VWO? Dat vond ik ook altijd wel leukquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Net sinds ruim een jaar ofzo een echt chemische berekening gemaakt met mollen, massagewichten, evenwichtsreacties etc! Stiekem vind ik dat best leuk
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nooit anders beweerdEn ik hou nou eenmaal van programmeren en data-analyse, kan ik ook niets aan doen. Heb trouwens in 1 dag een te toffe android app gemaakt om mensen op mijn werk mee te overdonderen
![]()
Was inderdaad altijd best leuk bij scheikunde!quote:[..]
Kreeg je dat soort dingen in simpele vorm ook niet bij scheikunde 2 op het VWO? Dat vond ik ook altijd wel leuk
Het is een prototype van een productafleidingsmodule voor de zorgfinanciering die in januari 2012 ingaat waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]android! Kan ik het downloaden? Wat doet het? JE BENT ZO TOF!!!
Maar wel raar!
[..]
Was inderdaad altijd best leuk bij scheikunde!
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:21 schreef GameBabe het volgende:
Kreeg je dat soort dingen in simpele vorm ook niet bij scheikunde 2 op het VWO? Dat vond ik ook altijd wel leuk
een goed verbeterpunt is altijd "minder hooi op mijn vork nemen"quote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Ik moet m'n POP invullen, en ik weet niets om er op te zetten.
Behalve de aanbeveling 'meer mannen op de afdeling, en mij betrekken in de sollicitatieprocedure'.
Koningin!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Ik moet m'n POP invullen, en ik weet niets om er op te zetten.
Behalve de aanbeveling 'meer mannen op de afdeling, en mij betrekken in de sollicitatieprocedure'.
Dat heb ik begin dit jaar al gedaan. Nog minder hooi dan heb ik niets te doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
een goed verbeterpunt is altijd "minder hooi op mijn vork nemen"
Da's een titel die me wel bevalt.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:40 schreef Poit het volgende:
Koningin!
Dat ben je
Ik ga lunch scoren denk.. Trekjensch
Het heeft bij mij echt schandalig lang geduurd voor ik dat hele gezeur met die mollen echt begreepquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Statistiek is leukEn jullie alpha's krijgen nep statistiek
de juiste prioriteiten blijven stellen bij simultane issues, jezelf in bescherming nemen als de druk hoog blijftquote:Op donderdag 11 november 2010 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb ik begin dit jaar al gedaan. Nog minder hooi dan heb ik niets te doen.
Hoe kommut?quote:
Baconquote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef Kn0x het volgende:
Zo lunch voorbij. Heerlijk broodje cripy bacon achter de kiezen. Tijd om een fout in mijn 6 pagina tellende SQL statement te vinden :s
Ik kop 'm wel vast in: ik heb geen boobjob nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
de juiste prioriteiten blijven stellen bij simultane issues, jezelf in bescherming nemen als de druk hoog blijft
dat idee
je positieve punten willen verbeteren
Waarom Phenotje?quote:
Je zou eigenlijk zo'n beetje elke frame uit die films wel als grap neer kunnen zettenquote:
Ik moet echt weer es space brownies gaan bakken en dan deze films weer gaan kijken, waren mooie tijden!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Thanks! I just had it stuffed!"
Briljante film
Heerlijk die mega-droge humor van Naked Gun en Hot Shotsquote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Je zou eigenlijk zo'n beetje elke frame uit die films wel als grap neer kunnen zetten
Een van de beste vond ik wel "Like a midget at a urinal, I was going to have to stay on my toes", of "Like a blind man at an orgy, I was going to have to feel my way through"
Count me in!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik moet echt weer es space brownies gaan bakken en dan deze films weer gaan kijken, waren mooie tijden!
En nog de Engelse ziekte ook!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef RitseB het volgende:
Kater op een donderdag middag, lekker.
Kijk! Kunnen we ruilen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik speel Pokemon Yellow op mn HTC
Met?quote:
Diegene die het betreft weten het.quote:
Dat wordt ongetwijfeld weer drama ja. Zelfs in de binnenstad, ben ik bang.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
Diegene die het betreft weten het.
En het weer is ook al kudt. Dat wordt straks weer lachen op de weg,
FOTOOOOSquote:Op donderdag 11 november 2010 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kop 'm wel vast in: ik heb geen boobjob nodig.
Met wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Poit het volgende:
FOTOOOOS
-edit En m'n lunch was lekker een 4 tal boterbammetjes
Succes op de weg! Rustig rijden!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diegene die het betreft weten het.
En het weer is ook al kudt. Dat wordt straks weer lachen op de weg,
Ach, beetje SMS'en, bellen en FOK!en onderweg, ik kom de tijd wel door.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Succes op de weg! Rustig rijden!
Foto's met je boobiesquote:
Wat wil je in hemelsnaam ruilen danquote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Red?
Ohnee, die heb ik op de GB. Deze nerd doet nu HeartGold.
quote:
Ik bedoelde wat er op je brood zat. Slimpie.quote:
Die heb ik zelf ook!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
[ http://www.unknownhighway.com/images/uploads/hairy_man_boobs.jpg&t=1]afbeelding ]
Oooh! Euh, eiersalade, hagelslag, kokosbroodquote:Op donderdag 11 november 2010 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat er op je brood zat. Slimpie.
Oh, ik had me bij jou een god voorgesteld, met een brede borstkas en gespierde armen.quote:
quote:Oooh! Euh, eiersalade, hagelslag, kokosbrooden pesto met kaas.
Voor die bevestiging raad ik je aan even met GameBabe te praten..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik had me bij jou een god voorgesteld, met een brede borstkas en gespierde armen..
quote:[..]
. Lekker.
Ok, doe ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:47 schreef Poit het volgende:
Voor die bevestiging raad ik je aan even met GameBabe te praten..
quote:
Wat een kleine zonnebril?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
[ http://www.unknownhighway.com/images/uploads/hairy_man_boobs.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Wat wil je in hemelsnaam ruilen dan
Die games zijn allemaal via GameBoid gratis te spelen.
Je gaat Kinect kopen?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:03 schreef koei het volgende:
Ik ga maar eens de stad in... Eens kijken of ik drie verjaardagscadeautjes, een kinect en inspiratie voor mijn eigen verlanglijst kan vinden!
Hey Poeder, wees eens duidelijk, wat wil je zeggen?quote:
20 xquote:Op donderdag 11 november 2010 14:11 schreef Fallen het volgende:
Hey Poeder, wees eens duidelijk, wat wil je zeggen?
Ga je trouwens met dat baggerweer de stad in? Respect.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:03 schreef koei het volgende:
Ik ga maar eens de stad in... Eens kijken of ik drie verjaardagscadeautjes, een kinect en inspiratie voor mijn eigen verlanglijst kan vinden!
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:13 schreef Kuukske het volgende:
20 x? Of
in het 20kwadraat. Hoe noem je dat?
Dank je Poit!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey Poeder, wees eens duidelijk, wat wil je zeggen?
Ik ken koei als dancemania! En qua dansgames komt het wel goed volgens mijquote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik10 vind van mensen die Kinect voor 150 euro kopen en ik ken koei niet als iemand die accesoires koopt (nog een
10)en zeker niet voor 150 euro
Ja, okay... ik was al bang dat je mij beoordeelde als droeftoeter20quote:Op donderdag 11 november 2010 14:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik10 vind van mensen die Kinect voor 150 euro kopen en ik ken koei niet als iemand die accesoires koopt (nog een
10)en zeker niet voor 150 euro
Ja, jullie waren vorige week natuurlijk bij een MS Kinect demo (en ik mocht niet mee...)quote:Op donderdag 11 november 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken koei als dancemania! En qua dansgames komt het wel goed volgens mij
natuurlijk nietquote:Op donderdag 11 november 2010 14:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, okay... ik was al bang dat je mij beoordeelde als droeftoeter20
En op gamescom, en op TGS.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, jullie waren vorige week natuurlijk bij een MS Kinect demo (en ik mocht niet mee...)
Ja, maar toen was ik niet in de buurt... nu wel, notabene in míjn stad! (okay, euh, ik woon er...)quote:
quote:
jij fietst in een tram?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:40 schreef koei het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit met Kinect gespeeld Poeder! Anders had je wel anders gepraat! En ja, het is voorlopig puur een gimmick met vrij weinig games, maar dat maakt mij niet uit. Het apparaat zal de komende twee jaar niet in prijs dalen, dus waarom zou ik dan langer wachten met kopen? Nu heb je juist overal openingsaanbiedingen en sinterklaaskorting...
En het is idd niet echt heel prettig weer... Een beetje jammer want ik wilde eerst langs de intertoys om de hoek fietsen, maar daar rijdt geen tram langsDan maar even zoeken of ik nog een plu heb ergens...
Check, brede borstkas en schoudersquote:Op donderdag 11 november 2010 13:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor die bevestiging raad ik je aan even met GameBabe te praten..
[..]
Ze is heel bijzonderquote:
Dank je!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Check, brede borstkas en schoudersEn een enorm lekkere knuffelbeer
En hij heeft lekkere vriendjes ook
Ah bedankt voor het herstellen van het beeld in mijn hoofd!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:43 schreef GameBabe het volgende:
Check, brede borstkas en schoudersEn hij is een enorm lekkere knuffelbeer
Dat zijn alle vrouwen Spank.quote:
Je had ook in z'n fotoboek kunnen kijken. In tegenstelling tot iemand anders, staan daar wel foto's in....quote:Op donderdag 11 november 2010 14:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah bedankt voor het herstellen van het beeld in mijn hoofd!
Haha. Jaja. Point taken.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:48 schreef Fallen het volgende:
Je had ook in z'n fotoboek kunnen kijken. In tegenstelling tot iemand anders, staan daar wel foto's in....
Dat laatste had ik wel al begrepen...quote:Op donderdag 11 november 2010 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha. Jaja. Point taken..
Ik kijk overigens niet zo vaak in fotoboeken. Ik vergeet altijd van het bestaan ervan.
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Check, brede borstkas en schoudersEn hij is een enorm lekkere knuffelbeer
Vandaar dat ik je de laatste tijd regelmatig als laatste bezoeker in mijn fobo zag staan. Jaaaaaaaaaajaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha. Jaja. Point taken..
Ik kijk overigens niet zo vaak in fotoboeken. Ik vergeet altijd van het bestaan ervan.
Ik hou ook van jou hoor schatquote:
Ik lijk wel op het poppetje met het Deadsytruitje aan, in m'n fotoboek.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:50 schreef Fallen het volgende:
Dat laatste had ik wel al begrepen...![]()
Jamaar jou stalk ik! Dat hoort er bij.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Vandaar dat ik je de laatste tijd regelmatig als laatste bezoeker in mijn fobo zag staan. Jaaaaaaaaaaja
Nou hè!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:51 schreef Fallen het volgende:
wat een gezellige knuffelboel is het hier ook... een stuk warmer dan buiten!
* Fallen krijgt spontaan zin in warme chocomel en een marshmallowquote:
Met slagroomquote:Op donderdag 11 november 2010 14:55 schreef Fallen het volgende:
* Fallen krijgt spontaan zin in warme chocomel en een marshmallow
Er waren ook sessies voor publiekquote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik niet in de buurt... nu wel, notabene in míjn stad! (okay, euh, ik woon er...)
Nou was lunchen met koei natuurlijk wel prima, maar een Kinect-sessie had mij misschien ook wel kunnen overtuigen... (of niet).
Erwtensoepquote:Op donderdag 11 november 2010 14:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen krijgt spontaan zin in warme chocomel en een marshmallow
Met slagroom, dat was wat ik dacht, alleen ik word daar altijd een beetje bronstig van, om het maar op een Poit manier uit te drukkenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met slagroom. Wie houdt je tegen. Ik niet.
.
Van slagroom?! Ik word daar altijd gans misselijk vanquote:Op donderdag 11 november 2010 14:57 schreef GameBabe het volgende:
Met slagroom, dat was wat ik dacht, alleen ik word daar altijd een beetje bronstig van, om het maar op een Poit manier uit te drukken
Ik!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met slagroom. Wie houdt je tegen. Ik niet.
.
Chocomel reclame?!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Met slagroom, dat was wat ik dacht, alleen ik word daar altijd een beetje bronstig van, om het maar op een Poit manier uit te drukken
Nee warme chocolademelk met slagroom, kan daar echt soort van dronken van worden, ik denk van de suikers ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van slagroom?! Ik word daar altijd gans misselijk van.
. Maar het is wel lekker.
Jij rent toch als een dolle? Dan kan dat toch wel?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef Fallen het volgende:
Ik!
Mag niet meer zoveel snoepen van mijzelf....
Alsof ik me daar 'en plein public' een beetje belachelijk ga staan maken... yeah... right!quote:Op donderdag 11 november 2010 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er waren ook sessies voor publiekOp een station en zo
Ja, maar zolang er nog flink wat kilo's af moeten, blijf ik natuurlijk wel streng. Zeker met de feestdagen voor de deur, dan wordt het ongemerkt toch wel meer, lekkerder en extra.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij rent toch als een dolle? Dan kan dat toch wel?
Hm ja. Herkenbaar wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:02 schreef Fallen het volgende:
Ja, maar zolang er nog flink wat kilo's af moeten, blijf ik natuurlijk wel streng. Zeker met de feestdagen voor de deur, dan wordt het ongemerkt toch wel meer, lekkerder en extra.
ik ga nog wel ff met kinect spelen als ik de kans zie. vooralsnog vind ik het nogal overpriced omdat ik er ook een xbox bij moet kopenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:40 schreef koei het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit met Kinect gespeeld Poeder! Anders had je wel anders gepraat! En ja, het is voorlopig puur een gimmick met vrij weinig games, maar dat maakt mij niet uit. Het apparaat zal de komende twee jaar niet in prijs dalen, dus waarom zou ik dan langer wachten met kopen? Nu heb je juist overal openingsaanbiedingen en sinterklaaskorting...
En het is idd niet echt heel prettig weer... Een beetje jammer want ik wilde eerst langs de intertoys om de hoek fietsen, maar daar rijdt geen tram langsDan maar even zoeken of ik nog een plu heb ergens...
Dingen op een Poit manier uitdrukken isquote:Op donderdag 11 november 2010 14:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ga nog wel ff met kinect spelen als ik de kans zie. vooralsnog vind ik het nogal overpriced omdat ik er ook een xbox bij moet kopen
Je gaat er natuurlijk ook geen Xbox voor halen, dat zou wel heel erg zijn. Ik vrees dat ik hem met de feestdagen toch ook maar ga halen...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ga nog wel ff met kinect spelen als ik de kans zie. vooralsnog vind ik het nogal overpriced omdat ik er ook een xbox bij moet kopen
Bronstig zijn van chocolademelk met slagroom alleen nietquote:Op donderdag 11 november 2010 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dingen op een Poit manier uitdrukken isO.K.
Bronstig zijn van de bijbehorende gedachten wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bronstig zijn van chocolademelk met slagroom alleen niet
Wellusquote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bronstig zijn van chocolademelk met slagroom alleen niet
Zolang het geen condooms zijn vind ik het goedquote:Op donderdag 11 november 2010 15:20 schreef Poit het volgende:
[..]
WellusIk weet wat ik in huis heb als je binnenkort komt eten
Ik ben benieuwd wat voor opmerking Poitje hierop uit zijn standaard-grapjas gaat trekkenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang het geen condooms zijn vind ik het goed
Ik zou gokken (nee poit niet eerst lezen):quote:Op donderdag 11 november 2010 15:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor opmerking Poitje hierop uit zijn standaard-grapjas gaat trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou gokken (nee poit niet eerst lezen):Sinds wanneer zijn er condooms nodig voor een lekkere maaltijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit Laat dat eten bij de Kok maar zitten
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Daar is alleen maar koksroom voor nodig tochquote:Op donderdag 11 november 2010 15:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er condooms nodig voor een lekkere maaltijd?
-edit Laat dat eten bij de Kok maar zitten
Jongens, ik ben misselijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar is alleen maar koksroom voor nodig toch
Te veel koksroom op?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongens, ik ben misselijk.
Da's godverdomme nog eens een vraag des levens!!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef Fallen het volgende:
ja, maar waarom ruiken je voeten en loopt je neus?
quote:
Ja, en dan ook nog te bedenken dat je neus maar blijft lopen, terwijl die alleen maar opgehaald wil worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's godverdomme nog eens een vraag des levens!!
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:45 schreef Fallen het volgende:
Ja, en dan ook nog te bedenken dat je neus maar blijft lopen, terwijl die alleen maar opgehaald wil worden.
Wat is daar mis meequote:
Zo te zien gaan jouw tanden je er van glinsterenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo te zien gaan jouw tanden je er van glinsteren
Daar komt toch dat vrijdaggevoel weer opspelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:17 schreef GameBabe het volgende:
Het is nog niet eens vrijdag en het niveau is al lekker laag
Ik ben ook al moe alsof het een vrijdag is, eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar komt toch dat vrijdaggevoel weer opspelen.
Daar draagt het weer aan bij denk ik. Of je hebt te hard gewerkt aan het begin van de week.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben ook al moe alsof het een vrijdag is, eerlijk gezegd...
Oh da's behoorlijk kutquote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Leuk thuiskomen, je raampje op een kier laten staan, het weer zorgt ervoor dat die wagenwijd open stond.
Resultaat: zwembad in kamer + behang van de muren af (letterlijk)
Nastyquote:Op donderdag 11 november 2010 15:40 schreef Frankii het volgende:
ik heb een ontiegelijk behoorlijke snotneus. Haal dus elke zoveel seconden mn neus op waardoor er dus steeds een klodder slijm door mn keel glijdt. Daar word je ook misselijk van.
Maar is het belangrijkste niet beschadigd?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef Wessiej het volgende:
Leuk thuiskomen, je raampje op een kier laten staan, het weer zorgt ervoor dat die wagenwijd open stond.
Resultaat: zwembad in kamer + behang van de muren af (letterlijk)
3 games zijn natquote:Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar is het belangrijkste niet beschadigd?
help me ff visualiserenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:
Die disc is die avond waarschijnlijk eerst in de verkeerde gleuf gegaan.
Hoe? Al ernstig genoeg, dus sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 16:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
help me ff visualiserenhoe zie je dat voor je?
And yet we don't have any picturesquote:Op donderdag 11 november 2010 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Jongens, ik ben bijzonder visueel ingesteld. Stop. Hier. Nu.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
And yet we don't have any pictures
Hoho, JULLIE nietquote:Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
And yet we don't have any pictures
Ik wel hoor.quote:
Superhawtquote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef Wessiej het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)strange_clothes.html
Hawt
Wessiej, je mist impact.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef Wessiej het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)strange_clothes.html
Hawt
Kuukste? Die kennen we niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Van Kuukste die een disc eerst in de verkeerde gleuf laat gaan?
Laatst was ik nog wat kiekjes aan het bladeren en kwam ik ons tegen! Dat was leuk, vooral dat stukje menukaart.quote:
Pets!quote:
Hoef je niet?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Fallen het volgende:
Ik vind patat zo stom klinken. Zo plat.
Het is friet of eigenlijk nog frieten.
(of schijnt mijn zeeuwse achtergrond nu door?)
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eer_je_inbreekt.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe komt'ie er zo snel op?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eer_je_inbreekt.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Die andere gast heel droog:quote:
Frietquote:
Ik gok op jeugdtrauma!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef koei het volgende:
Kinect was bij alle Intertoys helemaal opMediamarkt had nog wel een flinke berg staan, maar daar waren ze nog 145 euro per stuk, wat ik weer net 10 euro teveel vind...
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je bent helemaal naar buiten gegaan en shit en dan laat je je door 10 euro tegenhouden!
JE WILT HET GEWOON NIET!!!
Mja, dat moet haast wel.quote:
Nou, die 10 euro had de MM mooi mogen hebben van mij hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef koei het volgende:
Kinect was bij alle Intertoys helemaal opMediamarkt had nog wel een flinke berg staan, maar daar waren ze nog 145 euro per stuk, wat ik weer net 10 euro teveel vind...
Zo klinkt het wel een beetje jaquote:Op donderdag 11 november 2010 19:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je bent helemaal naar buiten gegaan en shit en dan laat je je door 10 euro tegenhouden!
JE WILT HET GEWOON NIET!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |