Ik schaam me ook niet, ben prima tevreden met mijn instellingquote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Nebo, je hoeft je niet te schamen dat je een studiebolleboosje bent hoor! Zolang je het naar je zin hebt hoef je je niet te schamen!
Zodra je echter 5 jaar lang over je master gaat doen omdat je het niet meer ziet zitten, dan mag je klagen!
Waren alle studenten maar zoals jij!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Nebo het volgende:
Ik schaam me ook niet, ben prima tevreden met mijn instelling
Alsjeblieft niet zeg.. 1 Nebo Nebo Boy is al meer dan genoeg..quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waren alle studenten maar zoals jij!
Één ik is genoeg, je weet!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.. 1 Nebo Nebo Boy is al meer dan genoeg..
Nouja, je bent dus ook alleen. Niet veel studenten halen veel in 1 keer.quote:
Ik moet zeggen dat de peeps uit mijn werkgroep het aardig weten te doenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, je bent dus ook alleen. Niet veel studenten halen veel in 1 keer.
De peepz uit mijn projectgroep doen het ook behoorlijk goed. Ik heb namelijk zo'n beetje het hele project alleen gedraaidquote:Op woensdag 10 november 2010 16:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de peeps uit mijn werkgroep het aardig weten te doen
Van je mede-studenten moet je het maar hebben. Ridin' solo is soms handiger.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
De peepz uit mijn projectgroep doen het ook behoorlijk goed. Ik heb namelijk zo'n beetje het hele project alleen gedraaid.
quote:
quote:
Het is eerder worthless without zinnige users incluis posts.quote:
Ik snap em nietquote:Op woensdag 10 november 2010 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is eerder worthless without zinnige users incluis posts.
Je bent onzinnig zegt ze, en je hebt onzinnige posts.quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je bent onzinnig zegt ze, en je hebt onzinnige posts.
Maar is dit topic toch voor?
Combineer ze! Lekker schijten in de file, billetjes uit het raam en op de radio knoeperdhard Drop it van Scoop aanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ga ff schijten en in de file staan, bye
Het topic zou waardeloos zijn zonder zinnige users.. en posts. Ofzo. Hè ik snap 'm ook niet meerquote:
...quote:
Thank god you're cutequote:Op woensdag 10 november 2010 17:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het topic zou waardeloos zijn zonder zinnige users.. en posts. Ofzo. Hè ik snap 'm ook niet meer.
Ik ben nog niet eens in de buurt van de helftquote:
quote:
Ik had toch echt andere interesses toen ik 5 jaar was. NERD!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef Frankii het volgende:
Een of ander bazenkindje van pakweg 5 jaar zit LoTR te lezen tegenover mij. Wat een held!
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef Frankii het volgende:
Een of ander bazenkindje van pakweg 5 jaar zit LoTR te lezen tegenover mij. Wat een held!
Dat dus, LoTR op je vijfde is toch wel iets te veel van het goeie. Dat arme kind!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik had toch echt andere interesses toen ik 5 jaar was. NERD!
Netjesquote:
Ik ben pas aan mn 4e masterjaar bezig hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Nebo, je hoeft je niet te schamen dat je een studiebolleboosje bent hoor! Zolang je het naar je zin hebt hoef je je niet te schamen!
Zodra je echter 5 jaar lang over je master gaat doen omdat je het niet meer ziet zitten, dan mag je klagen!
Juiste volgorde, dat wel. Andersom is dat een stuk nijpender...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik ga ff schijten en in de file staan, bye
Dat ligt eraan... Jij maakt nu de aanname dat hij niet in zijn auto gescheten heeft...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juiste volgorde, dat wel. Andersom is dat een stuk nijpender...
Ook dan is het nijpend.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:52 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... Jij maakt nu de aanname dat hij niet in zijn auto gescheten heeft...
Niet volgens de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Nebo, het is trouwens nagellak ipv nagelak
Gebruiken zij nagellak?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet volgens de jeugd van tegenwoordig
Een dagje werk en dan met storm naar huis. Woeiquote:
Ja, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
Een dagje werk en dan met storm naar huis. Woei
Reden genoeg om vandaag te blijven liggen in een warm bedje.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:08 schreef Frankii het volgende:
Goeiemorgen. Mijn raam stond open naast mn bed, hele nacht dus ijskoude wind over me heen. Had t gewoon koud toen ik wakker werd.
En ik was al verkouden.
quote:
Ik hoorde het ook op de radio ja. Hoezee! Vanmiddag dus ongetwijfeld filerijdenquote:Op donderdag 11 november 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dagje werk en dan met storm naar huis. Woei
Jij neemt Nederlanders met een buitenlands accent serieus?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet volgens de jeugd van tegenwoordig
Sta je in de file.. lalala .quote:Op donderdag 11 november 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde het ook op de radio ja. Hoezee! Vanmiddag dus ongetwijfeld filerijden
Ach, in de file voor de verandering.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoorde het ook op de radio ja. Hoezee! Vanmiddag dus ongetwijfeld filerijden
Als ik naar tshirthell.com wil gaan:quote:
quote:(user-defined.websense_block)
U probeert een website te bezoeken die door de proxy server is herkend als een website in de categorie: Tasteless. Het bezoeken van deze website is niet toegestaan.
Als u over deze foutmelding vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw locatieteam: WinWeb
Tastelessquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Als ik naar tshirthell.com wil gaan:
[..]
Dat is toch een smoes die je elke ochtend geeft.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Poit het volgende:
Mogguh. Had denk toch dat laatste biertje niet moeten nemen gisteren...
Je had gewoon nog één extra moeten nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Poit het volgende:
Als je een eerste biertje neemt, neem je per definitie een laatste biertjequote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Poit het volgende:
websense... wat een kutpakket is dat zegquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Als ik naar tshirthell.com wil gaan:
[..]
Wait whut? Games? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef drumstickNL het volgende:
Worden dure laatste maanden zo, call of duty black ops, wow cataclysm, assassins creed brotherhood..
True.. True..quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is toch een smoes die je elke ochtend geeft.
Nou, het wordt vooral waaierig heb ik begrepen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
Ik lig nog een beetje te luieren in mijn bedje. Dames en heren: I'm feeling good en vandaag wordt een mooie dag
Nee man, ik word voorzitter-af!quote:
Jij hebt ergens verantwoordelijkheid over?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee man, ik word voorzitter-af!EINDELIJK!!!
Niet slapenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x vindt dat er te weinig uren in een dag zitten.
Hoe kan ik EN werken EN cursus volgen EN Black Ops spelen EN Football Manager spelen....
Gezelligquote:Op donderdag 11 november 2010 11:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga hier langzaam binnenstromen, goeiemiddag
Lijkt me een bazentoevoeging!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:03 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga hier langzaam binnenstromen, goeiemiddag
Ik wil zeggen laat anderen dat doen, maar ben bang voor het resultaatquote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Stel je even voor en verdien een plekje in de epische OP
Mijn naam is Kn0x en ik vind Pokemon leuk.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Stel je even voor en verdien een plekje in de epische OP
Wessiej heeft een verdomd leuk zusje. HOPLA, in de OP met die kerel!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil zeggen laat anderen dat doen, maar ben bang voor het resultaat
Als je net zo tof bent als de Black Pokémon-dude mag je ook in de OP.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mijn naam is Kn0x en ik vind Pokemon leuk.
Ik speel Pokemon Yellow op mn HTCquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je net zo tof bent als de Black Pokémon-dude mag je ook in de OP.
Dat kan maar tot een resultaat leiden: je komt in de OPquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil zeggen laat anderen dat doen, maar ben bang voor het resultaat
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wessiej heeft een verdomd leuk zusje. HOPLA, in de OP met die kerel!
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat kan maar tot een resultaat leiden: je komt in de OPmijn zege heb je
Awesome!!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik speel Pokemon Yellow op mn HTC
de vraag is: is het te omzeilen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
websense... wat een kutpakket is dat zeg
Waarom wordt JB niet gewoon de nieuwe Kennyquote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef Nebo het volgende:
Volgens mij gaat Justin Bieber dood in de nieuwe Southpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |