Tja.... we willen codden!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:49 schreef tdrone het volgende:
wat is het ineens stil *laat speld vallen*
Nee, ben een broodje aan het eten..quote:
A thousand people yellquote:Op woensdag 10 november 2010 12:49 schreef Michhas het volgende:
Foreeeveeeer young, i wanna be, foreeever young.
Do you really want to live forever, forever, foreveeeer young.
If you want it, let's do it!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef NBT het volgende:
[..]
A thousand people yell
Shouting my name
But I wanna die in this moment
I wanna die
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:49 schreef Michhas het volgende:
Foreeeveeeer young, i wanna be, foreeever young.
Do you really want to live forever, forever, foreveeeer young.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:55 schreef NBT het volgende:
[..]
A thousand people yell
Shouting my name
But I wanna die in this moment
I wanna die
ohwja soep?! was het lekker?quote:
Bahquote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef tdrone het volgende:
ja het ging wel gebonden soep met prei maar was wat veel prei
Ik hou niet van prei zoepquote:
Zoepquote:
Twee vrouwelijke collega's hebben anders een best goede kont hoor.quote:
Zou je ze doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twee vrouwelijke collega's hebben anders een best goede kont hoor.
Allicht. Ze zijn slechts een 7 en 8 jaar ouder. Goed te doen nog.quote:
Hmmm.. billen!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allicht. Ze zijn slechts een 7 en 8 jaar ouder. Goed te doen nog.
Dan heb je dus wel een reet te doen op je werkquote:Op woensdag 10 november 2010 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allicht. Ze zijn slechts een 7 en 8 jaar ouder. Goed te doen nog.
Pics van jouw billen. Indien niet hier, PM staat openquote:
Inderdaad. Alleen de een is getrouwd, de ander heeft een vriend.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel een reet te doen op je werk
komt eraan vanavond als ik thuis ben!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pics van jouw billen. Indien niet hier, PM staat open
Hou ik je aan!quote:Op woensdag 10 november 2010 13:41 schreef NBT het volgende:
[..]
komt eraan vanavond als ik thuis ben!
Ik ken nog wel betere manieren van kennismakingquote:Op woensdag 10 november 2010 13:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dat meteen een leuke kennismaking![]()
NBT belt niet meer?quote:
Ey tdronequote:
Dan doe je toch wat verkeerd.quote:
Geil hoorquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef tdrone het volgende:
NBT laat die pics van je kont maar ik heb al iets anders
quote:
Ja om half 6 ben ik weer aan het MPén!quote:
maar wel bijna!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Ezechielk het volgende:
Ik voel nu toch een lichte jaloezie. Ik heb BO (nog) niet.
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef tdrone het volgende:
*weet nog steeds niet of hij black ops gaat kopen*
mijn pc zit op mijn tvquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
Ergens wil ik een nieuwe PC. Gewoon, omdat het kan. Maar ik wil ook een nieuwe TV, en een tweede scherm voor mijn PC.
Verdomme.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef tdrone het volgende:
gewoon je goud naar postalgold sturen
Mijne ook, maar mijn toetsenbord is niet draadloos.quote:
Mja ik heb gelijk draadloos toetsenbord en muis gehaald!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mijne ook, maar mijn toetsenbord is niet draadloos.En ik kijk er alleen maar films mee op die manier.
Blowen!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme mijn hoofd klapt bijna uit elkaar man, what the hell is dit
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, durf ik niet in combinatie met Ritalin
Muis is draadloos, zoals ik wil is moeilijk draadloos te vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja ik heb gelijk draadloos toetsenbord en muis gehaald!
Ik game ook zeker niet met dat toestenbord lol... alleen wowquote:Op woensdag 10 november 2010 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Muis is draadloos, zoals ik wil is moeilijk draadloos te vinden
Mits je niet te veel gebruikt kan het weinig kwaad hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat lach je nou manBen er al een keer eerder onwel van geworden
WoWquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik game ook zeker niet met dat toestenbord lol... alleen wow
DUHH!! gewoon zo'n simpel draaadloos ding erbij halen!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits je niet te veel gebruikt kan het weinig kwaad hoor.
[..]
WoW
Nu krijg ik een idee... Gewoon een 2e tobo er aan hangen
Ik ben juist nooit van de simpele dingen. Ik heb altijd (te) veel eisen aan zo'n dingquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef NBT het volgende:
[..]
DUHH!! gewoon zo'n simpel draaadloos ding erbij halen!
Ohhwwjaa wehkamp had een langere levertijd!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:11 schreef BobbanzPS het volgende:
Aah Wehkamp......
Vandaag of morgen krijg ik hem binnen
Please vandaag
Damnnnnnnnquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef NBT het volgende:
Beloofd = Beloofd... (wel een beetje vaag) [ afbeelding ]
Dan was een PM slimmer hèquote:
hihi...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Teuring NBT, nu kan ik niet meer opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Oh my godquote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef NBT het volgende:
Ohw, dan doe ik deze ook maar...![]()
[ afbeelding ]
HOI WAT DOE JIJ VRIJDAG MAG IK MET JE SPELEN?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef NBT het volgende:
Ohw, dan doe ik deze ook maar...![]()
[ afbeelding ]
hihihihihiquote:Op woensdag 10 november 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOI WAT DOE JIJ VRIJDAG MAG IK MET JE SPELEN?
Of vanavond, dan mag je mijn netwerk fixen en dan geef ik je daarna een beloning.quote:
Klinkt erg verleidelijk.......... vanavond gaat hem alleen niet worden!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of vanavond, dan mag je mijn netwerk fixen en dan geef ik je daarna een beloning.
Oke. Ik moet iemand zoeken die mijn netwerk kan fixen. En mijn internet erbij.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt erg verleidelijk.......... vanavond gaat hem alleen niet worden!
wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik moet iemand zoeken die mijn netwerk kan fixen. En mijn internet erbij.
Dat kan ik ook welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik moet iemand zoeken die mijn netwerk kan fixen. En mijn internet erbij.
Mijn internet viel vanmiddag opeens uit, netwerk opeens weg, netwerk niet meer te vinden, alleen mijn internetloze netwerk. Ik kan nu alleen internetten via de etherkabel, maar dat is ook geen optie, want mijn router staat in de kamer van mn huisgenoot en die is er ook niet altijd.quote:
Het moet vandaag.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ik ook welMaar niet vandaag :p
Ja.quote:
Hoiquote:
Ik internet nu via de etherkabel.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef NBT het volgende:
dus je heb wel lokaal netwerk maar niet www?
Hmmm,
doe is cmd openen en www.google.nl pingen kijken of dat lukt zoniet dan de ip van google: 74.125.79.99
ga naar start en typ in het zoekvak cmd.exe inquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik internet nu via de etherkabel.
cmd?
Je heb PM en voeg me ff toe op msn als je wilquote:
Daar heb ik veel aan als jij moet eten.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je heb PM en voeg me ff toe op msn als je wil
ik ben er weer hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik veel aan als jij moet eten.
Gefeliciteeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gingen paragraaf 1 leren, de begripjes moet ik nog uitprinten.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunst Algemeen.
Ken je de begripjes al?
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Millaa het volgende:
[..]
GefeliciteeerdHaha, jawel. Had het al doorgegeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vergeten de begrippen door te sturen hè!
aan bob?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jawel. Had het al doorgegeven!
Niet vergeten de begrippen door te sturen hè!
Zal ik een liedje voor je zingen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Braaaaf.
Echt dikke pret hier op de verjaardag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, CKV er nog bij. En ik KCV.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef tdrone het volgende:
ok bij mij heette dat ckv denk ik
(klinkt als ouwe zak terwijl ik nu hbo doe)
Ckv, dat krijgt iedereen op het vwo.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef tdrone het volgende:
ok bij mij heette dat ckv denk ik
(klinkt als ouwe zak terwijl ik nu hbo doe)
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef Millaa het volgende:
[..]
Zal ik een liedje voor je zingen?Het is prachtig! Ik ga eens even taart eten joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur mij ook eens een stukkkie!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is prachtig! Ik ga eens even taart eten joh.
Veeel plezierrr.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef tdrone het volgende:
bedankt
ben weer weg
*gaat halo doen*
Hoe laat moet je dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:06 schreef Millaa het volgende:
[..]
Of ik ga lekker dansen, en hopen dat de foto's er zijn
Nee dankzij 3 kwartier aan de lijn hangen met de helpdesk en een harde reset van de modem.quote:
Haha, juist. Maar hij doet het!!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dankzij 3 kwartier aan de lijn hangen met de helpdesk en een harde reset van de modem.
Hee, het is HT!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
Hee!
Ik ben er weer... Jeminee, wat een vermoeiende dag
Nee, fietsen, hockeyen, training geven, conditie en nog meer fietsenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, het is HT!
Hoe komt het? SE's?
Oja, school, wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, fietsen, hockeyen, training geven, conditie en nog meer fietsenOohja, en school
Ik heb er niet heel veel van meegekregenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, school, wat was dat ook alweer?
School en verjaardag moeder. En ik kon me ook echt niet concentreren...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er niet heel veel van meegekregenIk was echt niet aan het opletten
Wat heb jij dan gedaan?
Veel plezierquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
School en verjaardag moeder. En ik kon me ook echt niet concentreren...
En morgen drie tussenuren en een computeruur.
Danku!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezierMaar ik ga weer, ajuus!
Haha, wauw! Ik heb ook nog naar 25 posts per dag ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
Dat afkickplan werkt goed!!!
Dit was écht mijn laatste post
Er is iets misgegaan toen hij een trein wou knuffelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
Waar is Socios?
Hij heeft al bijna twee weken niets gepost en zijn PM-box is niet beschikbaar?
Huum, goedennn. Kun je eens kijken of jij zijn naam wel in kan typen bij ontvangers? Zonder dat er 'inbox van 'socios' is niet beschikbaar' staat?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan toen hij een trein wou knuffelen.
Ik krijg hetzelfdequote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, goedennn. Kun je eens kijken of jij zijn naam wel in kan typen bij ontvangers? Zonder dat er 'inbox van 'socios' is niet beschikbaar' staat?
Want hij kan me natuurlijk ook gewoon geblokkeerd hebben.
Ja waarom valt het je op?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigenlijk wel stom dat zijn afwezigheid me opvalt ja.
Op Socios?quote:
Na jouw actie van gisteren heel erg goedquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 07:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Na jouw actie van gisteren heel erg goed![]()
![]()
Je bent een lekker ding en dat mag gezegd wordenquote:
hey Lutte en jij bent ook een verdomd lekker ding.quote:
Ik was nog maar net begonnenquote:
gheghe!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik was nog maar net begonnen![]()
Oeeeh, yesss, dankje!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent een lekker ding en dat mag gezegd worden
[..]
hey Lutte en jij bent ook een verdomd lekker ding.![]()
Ahhhwww ..quote:Op donderdag 11 november 2010 07:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeeh, yesss, dankje!
Ik moet zo weer naar de dokter.
Geen dankquote:Op donderdag 11 november 2010 07:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeeh, yesss, dankje!
Ik moet zo weer naar de dokter.
Haha, zo erg is het niet, alleen daardoor mis ik een nuttige les, en zit ik dus van tien voor half tien tot vier uur op school voor maar één 'echte' les.quote:
Dat is dan weer wel balen!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet, alleen daardoor mis ik een nuttige les, en zit ik dus van tien voor half tien tot vier uur op school voor maar één 'echte' les.
wtf is dat?quote:
Ja bijna weekend he!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! En hoe is het op jullie werk?
Dat? Dat is Michhas!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:55 schreef NBT het volgende:
[..]
wtf is dat?
[..]
Ja bijna weekend he!
Ja Black Ops en de verjaardag van mijn Zus!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat? Dat is Michhas!
En nog weekendplannen?
Ik heb het nu al helemaal gehad met die Black Ops.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja Black Ops en de verjaardag van mijn Zus!
Kan me voorstellen hoor!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het nu al helemaal gehad met die Black Ops.Sorry!!
En verjaardagen zijn wel leuk!!
Haha, Broer doet niks anders meer, Vriend doet niks anders meer, Neefjes doen niks anders meer en de jongens op school ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan me voorstellen hoor!
Mja verjaardagen kunnen leuk zijn, ik heb niet zoveel met die zus, me andere zus is leuker, maar deze zus word dan ook 41!
NBT? Nee ik dacht begin 20 of zoquote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Broer doet niks anders meer, Vriend doet niks anders meer, Neefjes doen niks anders meer en de jongens op school ook niet.
En verjaardagen, tja, ik ga ook liever naar mijn ene oom en tante dan naar een andere. En naar een derde oom en tante weiger ik gewoon te gaan!!
Ben je zelf ook al zo 'oud'?
Dan ben jij met recht een nakomertjequote:Op donderdag 11 november 2010 08:12 schreef NBT het volgende:
Ik ben 22.Ik heb een broertje van 19 een broer van 24 een zus van 34 en een zus van bijna 41...
Mijn Vader is oud en bleef lang door produceren!
haha, dankjewel boefje!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben jij met recht een nakomertjeEn een hele lieve
![]()
hoi!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:34 schreef Michhas het volgende:
Jeeeeuj, ik ben op werk dus ik mag nu officieel en legit posten hier
Hoi
11e van de 11e.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef tdrone het volgende:
had ik dat maar
wil nog naar maastricht vandaag
11e van de 11e![]()
![]()
Goedemorgenquote:
Moggequote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef tdrone het volgende:
hoi lipjes
waarom heb jij eigenlijk geen UI?
Ja, sorry!! Ik heb het echt superdruk op school. Maar in het weekend ben ik er weer!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef Michhas het volgende:
LUTTE!
Ik mis jou hier man, je bent er zo weinig
In het weekend ben ik er nietquote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, sorry!! Ik heb het echt superdruk op school. Maar in het weekend ben ik er weer!!!
Ik mis jou ook hoor.
Hoiquote:
Mooi. Opgerot staat netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mooi. Opgerot staat netjes![]()
Ik ben er ook niet dit weekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Maar jou ga ik missenquote:
Ik ben lekker.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan het werk ja, lekker is wat anders
Zal ik maar vast op de trein richting jou springen dan?quote:
Erop springen? Jij houdt van onder stroom staan?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar vast op de trein richting jou springen dan?
Beter erop dan eronder!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Erop springen? Jij houdt van onder stroom staan?
Hehehe dat is waar jaquote:
hihihihihihi....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar vast op de trein richting jou springen dan?
over 1 uur en 16 minuten ben ik op t station!quote:
Oohwjeeee.....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
over 1 uur en 16 minuten ben ik op t station!
Eze!!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen op deze -nog- prachtige dag!
Lekker wijfquote:
Ezquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
En dan heb ik nog een uur om op school te komen.quote:
Spannend he!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker wijf![]()
Wat lees ik, ga jij DW zo meeten?
Dwergjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez
[..]
En dan heb ik nog een uur om op school te komen.
Nah, been there, done that zeg maarquote:
Hallo tdrone.quote:
Hey broquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Nah, been there, done that zeg maar
'Sup niggerquote:
Wat?quote:
Niks.... ik wist geen reactiequote:
quote:
quote:
Jij wel ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb DW al meerdere, dan wel niet vele malen gezien.
Nu jou nog meetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |